Nowy AUTHOR VISION, ten z rur R6, czy ktoś mi ał do czynienia?

Data: 2009-04-29 19:35:19
Autor: Wojtek
Nowy AUTHOR VISION, ten z rur R6, czy ktoś mi ał do czynienia?
Czy ktoś miał okazję obmacać dłużej ten nowy wytwór Authora, tzn ramę Vision na stopie alu R6?
Jak wykonanie? Czy sztycę w dalszym ciągu trzeba domykać butem? Lakier poprawili, czy dalej odpada jak łuszczyca?

--
Pozdrawiam,
Wojtek

Dodaj cz do pota odpowiadając prywatnie

Nowy AUTHOR VISION, ten z rur R6, czy ktoś mi ał do czynienia?