Nowy Accord z automatyczną skrzynią. Opinie.

Data: 2012-08-17 08:36:09
Autor: Piotr W
Nowy Accord z automatyczną skrzynią. Opinie.
Witam,
Mam pytanie związane z użytkowaniem takiego modelu.
Wiem, że rozwiązanie występuje w wersjach 2.0, 2.4 benzyna, ale interesuje
mnie przede wszystkim wersja 2.2 D.
Aktualnie jeżdżę Passatem 177KM w manualu, i chciałbym pozostać przy dieslu,
niemniej wejść w rozwiązanie z automatyczną skrzynią. Wcześniej dane mi było
jeździć VW z rozwiązaniem (super!) DSG. Czy ktoś ma porównanie  - patrząc na osiągi, mam obawy o wydajność i
efektywność przekładni automatycznej w Hondzie. I jeszcze na koniec podpytam o 2.0 benz. (2.4 odpada) również w automacie. Da
się tym sprawnie poruszać?
:)

Dziękuję.

Data: 2012-08-20 11:52:37
Autor: mgr inz. Rafal
On 2012-08-17 10:36, Piotr W wrote:
I jeszcze na koniec podpytam o 2.0 benz. (2.4 odpada) również w automacie. Da
się tym sprawnie poruszać?
Turlam się takim już drugi rok i właściwie nie ma się do czego przyczepić. Wciskasz gaz i jedzie :) Nie szarpie, nie skacze, zmienia biegi odpowiednio do stylu jazdy, obciążenia, nachylenia drogi - do tego są manetki jak trzeba mocniej przyhamować silnikiem. Minimalne osiągnięte spalanie na trasie to 6,7l.

Jeśli masz konkretne pytania to postaram się odpowiedzieć.

Nowy Accord z automatyczną skrzynią. Opinie.