Nowy Bartuś

Data: 2017-11-18 18:34:34
Autor: Yogi
Nowy Bartuś
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/czy-wiceminister-sprawiedliwosci-interweniowal-w-sadzie-ws-wypadku-premier/4en766h

"W Oświęcimiu przedstawiałem jedynie nową prezes sądu. Nie pamiętam,
żebyśmy poruszali sprawę wypadku pani premier, bo ja nawet nie wiedziałem,
że ten wypadek miał miejsce w tamtej okolicy - podkreśla.

- Wszyscy słyszeliśmy, że pani premier miała wypadek, ale ja już nie
śledziłem, gdzie to było i nawet nie miałbym możliwości poruszać tej
kwestii, bo nie mam wiedzy, czy ten sąd rozpoznaje, czy będzie rozpoznawał
tę sprawę - tłumaczy wiceminister."

"Jeżdżę tak częsyo, na ile mi obowiązki pozwalają. Czasem zdarza się, że
nawet jeden, dwa razy w tygodniu udaję się do sądu gdzieś w Polsce. W tym
nowym trybie osobiście przedstawiłem już pewnie kilkunastu prezesów sądów -
wylicza Piebiak."

"Jesienią 2015 r. został powołany przez premier Beatę Szydło na stanowisko
podsekretarza stanu w Ministerstwie Sprawiedliwości. Jeszcze do niedawna
był też członkiem zarządu Stowarzyszenia Sędziów Polskich "Iustitia"
odpowiedzialnym za kierowanie zespołem ds. ustroju sądów. Latem tego roku
został jednak ze stowarzyszenia wykluczony za - jak tłumaczył zarząd -
działania i wypowiedzi stojące w sprzeczności z podstawowymi celami
"Iustitii", jakimi są umacnianie niezależności sądów i niezawisłości
sędziów."

Po prostu sprzedał duszę diabłu!

Jarosław Kaczyński oświadczył, że z własnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witają okrzykami: "Jarosław Polskę zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Nowy Bartuś