Nowy DM w Naszym klubie

Data: 2010-05-06 20:42:53
Autor: Kris
Nowy DM w Naszym klubie
Chcialbym pośpiesznie donieść iż jeden z najbardziej aktywnych członków Naszego klubu znany wszystkim jako "jacekplacek" ukończyl po ciezkim i mozolnym szkoleniu z wynikiem pozytywnym swoj kurs DIVEMASTERA IANTD

Mam nadzieje ze nie przyniesie wstydu swojemu instruktorowi i federacji oraz zyczymy mu sukcesów na nowej drodze i dalszego rozwoju

Krystian
www.divingclub.pl

Data: 2010-05-06 06:57:47
Autor: SHARMDIVER.PL
Nowy DM w Naszym klubie
On 2010-05-06 21:42, Kris wrote:
Chcialbym pośpiesznie donieść iż jeden z najbardziej aktywnych członków
Naszego klubu znany wszystkim jako "jacekplacek" ukończyl po ciezkim i
mozolnym szkoleniu

Trudno się uczy?
:-)
No i te normy... Z takim "mięśniem piwnym" ?

[...]

Stopień już ma. Teraz tylko wypada życzyć aby się pozbył koszmarnej nadwagi.
Otyłość brzuszna jest bardzo niebezpieczna - szczególnie dla osób w jego wieku.
Bardzo zwiększa możliwość zawalu serca - to informacja od kardiologa wiec radze potraktować poważnie..

Data: 2010-05-07 04:20:41
Autor: jacekplacek
Nowy DM w Naszym klubie
On 2010-05-06 21:42, Kris wrote:
> Chcialbym pośpiesznie donieść iż jeden z najbardziej aktywnych członków
> Naszego klubu znany wszystkim jako "jacekplacek" ukończyl po ciezkim i
> mozolnym szkoleniu

Trudno się uczy?
:-)
> [...]

Bardzo zwiększa możliwość zawalu serca - to informacja od kardiologa wiec radze potraktować poważnie..

Spoko Jasiu. Ty odstawisz alkohol, ja słodycze - umowa stoi?

Data: 2010-05-06 14:23:30
Autor: toja siepytam
Nowy DM w Naszym klubie
On 6 Maj, 20:42, "Kris" <kropa1...@poczta.onet.pl> wrote:
Mam nadzieje ze nie przyniesie wstydu swojemu instruktorowi i federacji
Oby już więcej nie.

zyczymy mu sukcesów na nowej drodze i dalszego rozwoju
Dołączam się so życzeń i oby nowa droga nie okazała się tak wyboista
jak poprzednia.
Tylko patrzeć jak JP zostanie instruktorem - myślę że to kwestia
jeszcze maksymalnie 1 roku.

Data: 2010-05-06 20:37:40
Autor:
Nowy DM w Naszym klubie
Kris <kropa1000@poczta.onet.pl> napisał(a):
Mam nadzieje ze nie przyniesie wstydu swojemu instruktorowi i federacji oraz zyczymy mu sukcesów na nowej drodze i dalszego rozwoju

http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.rec.nurkowanie&tid=1106892&pid=1106944&MID=%3Chre9d0%24agd%241%40inews.gazeta.pl%3E

jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):  Osobę o niskiej samoocenie i asertywności można narazić na poważne urazy od DCS po urazy związane z krążeniem i wiele innych, co jak
o instruktor nurkowania powinieneś wiedzieć.

Posiadasz dane naukowe do takiego stwierdzenia ?

Umiesz udowodnić tezę Twojego "Nowy DM" ?
Jak na razie jak otworzy usteczka to wychodzi obciach i totalny brak
rozumienia podstaw.

pozdrawiam rc

Data: 2010-05-07 07:06:31
Autor: SHARMDIVER.PL
Nowy DM w Naszym klubie
On 2010-05-06 21:42, Kris wrote:
Chcialbym pośpiesznie donieść iż jeden z najbardziej aktywnych członków
Naszego klubu znany wszystkim jako "jacekplacek" ukończyl po ciezkim i
mozolnym szkoleniu z wynikiem pozytywnym swoj kurs DIVEMASTERA IANTD

Czy w IANTD tak jak w szkole dwója zalicza?