Nowy Dreamliner w barwach PLL LOT

Data: 2017-07-14 21:27:09
Autor: u2
Nowy Dreamliner w barwach PLL LOT
http://niezalezna.pl/102280-nowy-dreamliner-w-barwach-pll-lot

Polskie Linie Lotnicze LOT odebrały w USA ósmego i zarazem ostatniego z zamówionych samolotów typu Boeing 787-8 Dreamliner. Nowa maszyna prosto z fabryki w Everett uda się w trwający ponad 9 godzin rejs do Warszawy. W 2018 r. LOT ma odbierać już większe dreamlinery, B787-9.

Uroczyste przekazanie przez Boeinga nowego dreamlinera B787-8 polskiemu przewoźnikowi oficjalnie nastąpiło w Everett koło Seattle w Stanach Zjednoczonych.
  - Do floty LOT-u dołączył już ósmy samolot dalekiego zasięgu Boeing 787-8 Dreamliner. Nowa maszyna umożliwi nam zwiększenie częstotliwości rejsów do Seulu i Tokio. Będzie też od sierpnia na stałe wykonywała rejsy z Warszawy do Newark, a w niedalekiej przyszłości umożliwi uruchomienie kolejnych nowych połączeń - powiedział prezes PLL LOT Rafał Milczarski w trakcie uroczystego przekazania maszyny.

Monty Oliver, wiceprezes do spraw sprzedaży na Europę w Boeing Commercial Airplanes powiedział, że polski przewoźnik jest ważnym partnerem dla Boeinga.
  - PLL LOT jest bardzo ważną dla nas linią lotniczą, która ma najmłodszą flotę w Europie i głównie są w niej nasze samoloty, w tym najnowocześniejsze samoloty świata, jakimi są dreamlinery - powiedział podczas uroczystości.

Przypomniał, że LOT był pierwszą linią lotniczą w Europie, która odebrała pierwszego dreamlinera B787-8.
  - Mamy specjalną relację z LOT-em. Już w listopadzie linia otrzyma samolot wąskokadłubowy najnowszej generacji prosto z naszej fabryki, Boeing 737 MAX 8 - powiedział wiceprezes do spraw sprzedaży na Europę w Boeing Commercial Airplanes.

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-07-14 21:36:07
Autor: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obrQ1|B‰çČó!/Ä
Nowy Dreamliner w barwach PLL LOT
to ten co "palił się, ale jeszcze leciał"?

Data: 2017-07-15 07:54:50
Autor: Bene Natus
cwel "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:59691b0f$0$651$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Już nie pamiętasz sklerotyku, że samoloty te zamówiono za czasów PO? Nie pamiętasz świrze jak opluwaliście wtedy rząd?

U2 pau é roto. ;-)))))

CL

Data: 2017-07-15 15:37:58
Autor: Trefniś
W dniu .07.2017 o 21:27 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

[...]

Dreamlinery zostały kupione w czasie rządów Tuska, żeby łatwiej  doprowadzić LOT do upadłości i żeby był bardziej atrakcyjny dla "nabywcy".  O tym świadczą zeznania w komisji ds. Amber Gold.

To miało być zwyczajne wyprowadzenie pieniędzy z kraju do Niemiec, bo  pewnie oni "wzięliby" LOT.

Nie wiem, czym się tu podniecać. Kolejny dowód na "murzyńskość" polactwa  III RP.

--
Trefniś

Data: 2017-07-15 06:58:57
Autor: Bytomir Kwasigroch
użytkownik Trefniś napisał:

To miało być zwyczajne wyprowadzenie pieniędzy z kraju do Niemiec, bo  pewnie oni "wzięliby" LOT.

Nie wiem, czym się tu podniecać. Kolejny dowód na "murzyńskość" polactwa  III RP.

cyt:
"Chodziło o to, by doprowadzić do upadłości LOT-u i przejęcie jego rynku" komisja AG

Sprytne niemiaszki:)

Data: 2017-07-15 16:11:27
Autor: Trefniś
W dniu .07.2017 o 15:58 Bytomir Kwasigroch <bytomir.kwasigroch@gmail.com>  pisze:

[...]

I na ich usługach III RP.
A to Kaszebi, Polacy i różni polskojęzyczni.

--
Trefniś

Data: 2017-07-15 16:36:24
Autor: u2
W dniu 15.07.2017 o 16:11, Trefniś pisze:
[...]

ale ale, nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło:)

Data: 2017-07-15 19:03:59
Autor: Presidente de San Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> A to Kaszebi, Polacy i różni polskojęzyczni.

ale ale, nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło:)

Powinni kupić to co lubicie najbardziej - TuPolewy :DDDDDDDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-07-15 21:44:23
Autor: Trefniś
W dniu .07.2017 o 16:36 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

[...]

Oczywiście!
Rządy Płaczformy skutecznie obudziły Polaków i zdarły maskę z III RP.
Już nigdy to nie wróci, nie będzie "tak jak było", o czym marzą pogrobowcy  SB okrągłego cyrku^W stołu.
THE END!

--
Trefniś

Data: 2017-07-15 18:49:36
Autor: Bene Natus
tuman "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości news:op.y3e6tkz5u09i5ntncap.wroclaw.vectranet.pl...

Dreamlinery zostały kupione w czasie rządów Tuska, żeby łatwiej doprowadzić LOT do upadłości i żeby był bardziej atrakcyjny dla "nabywcy". O tym świadczą zeznania w komisji ds. Amber Gold.

Sam to jełopie wymyśliłeś? Nie sądzę. Jesteś kundlem z Nowogrodzkiej.

CL

Data: 2017-07-15 19:03:13
Autor: Presidente de San Escobar
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

> [...]

Dreamlinery zostały kupione w czasie rządów Tuska, żeby łatwiej  doprowadzić LOT do upadłości i żeby był bardziej atrakcyjny dla "nabywcy".

Coś takiego. Za rządów Tuska LOT zaczął przynosić zyski, a w zeszłym roku
dzięki ekspansji i nowym połączeniom te zyski jeszcze się poprawiły :DDDD

Wot taki Trefny geniusz byznesu :DDDDDDDDDDDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-07-15 21:58:12
Autor: Trefniś
W dniu .07.2017 o 19:03 Presidente de San Escobar  <presidente@sanescobar.so> pisze:

> [...]

dzięki ekspansji i nowym połączeniom te zyski jeszcze się poprawiły :DDDD

Wot taki Trefny geniusz byznesu :DDDDDDDDDDDDDD

:)
Tak, w 2014 zysk - bo wam się nie udał przekręt z AG i OLT Expres, trzeba  je było zlikwidować.
Ku rozpaczy obu Tusków i okolic.
LOT odetchnął, wreszcie przyniósł jakiś zysk. A już go grzebaliście,  ciotunie!
Nie udało się oddać Niemcom - rozpacz dla was...

Dlaczego opozycja==niedorozwój umysłowy?
Czy tak już pozostanie? Tego Polska długo nie wytrzyma!

--
Trefniś

Data: 2017-07-15 22:05:52
Autor: u2
W dniu 15.07.2017 o 21:58, Trefniś pisze:
Dlaczego opozycja==niedorozwój umysłowy?
Czy tak już pozostanie? Tego Polska długo nie wytrzyma!

o to tej totalniackiej opozycji na usługach cioci kloci (klotzen-frał) chodzi:)

Data: 2017-07-15 22:21:11
Autor: Trefniś
W dniu .07.2017 o 22:05 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

W dniu 15.07.2017 o 21:58, Trefniś pisze:
Dlaczego opozycja==niedorozwój umysłowy?
Czy tak już pozostanie? Tego Polska długo nie wytrzyma!

o to tej totalniackiej opozycji na usługach cioci kloci (klotzen-frał)  chodzi:)

Może Tusk/Schetyna chce oddać całą Polskę pod niemiecką kuratelę?
Już przygotowali słynną ustawę "1066" o tzw. bratniej pomocy, a teraz  biegają na skargę za granicę...

Musieliby najprzód odzyskać władzę, ale to misja niemożliwa. Niemniej to i  tak powód, by PO wypalić żywym ogniem! Bo Niemcy, poproszeni przez Tuska,  chętnie wróciliby do Polski i podziałali jak w 1939.

Nota bene mam za złe Jarkaczowi, że ta ustawa jeszcze nie została jeszcze  zniesiona.

http://izaluka.salon24.pl/715868,ustawa-1066-wiedzieliscie-o-tym-nie-no-to-juz-wiecie

W zamian "poprawiono" ustawę "druk 1063" "o zasadach pobytu wojsk obcych  na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej".

--
Trefniś

Data: 2017-07-15 22:26:32
Autor: u2
W dniu 15.07.2017 o 22:21, Trefniś pisze:
Nota bene mam za złe Jarkaczowi, że ta ustawa jeszcze nie została jeszcze zniesiona.

ale co on może ? no i są ważniejsze sprawy do załatwienia:)

Data: 2017-07-15 22:39:49
Autor: Trefniś
W dniu .07.2017 o 22:26 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

W dniu 15.07.2017 o 22:21, Trefniś pisze:
Nota bene mam za złe Jarkaczowi, że ta ustawa jeszcze nie została  jeszcze zniesiona.

ale co on może ? no i są ważniejsze sprawy do załatwienia:)

Trzeba przypominać!
Jest czas do końca kadencji, żeby tym się zająć.
Wprawdzie PO już nie wróci, ale komuś może coś odwalić w przyszłości.
PO to nie jest jedyne oszołomstwo w kraju.

--
Trefniś

Data: 2017-07-15 22:49:08
Autor: Presidente de San Escobar
[...]

Niezłe prochy łykasz :DDD Odlot kompletny :DDD
Dodaj jeszcze, że lasy chcieli sprywatyzować :DDD No głupcy, Szyszko udowadnia
że prywatyzować można i bez ustawy :DDDD

Musieliby najprzód odzyskać władzę, ale to misja niemożliwa. Niemniej to i  tak powód, by PO wypalić żywym ogniem! Bo Niemcy, poproszeni przez Tuska,  chętnie wróciliby do Polski i podziałali jak w 1939.

Jak się czyta takie wymysły spierdolonego umysłu. Jak Pisuar też ma takie
odjazdy chorego umysłu to faktycznie lepiej już być pod Niemcem :DDDDDDDDDDDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-07-15 23:01:48
Autor: Trefniś
W dniu .07.2017 o 22:49 Presidente de San Escobar  <presidente@sanescobar.so> pisze:

Jak się czyta takie wymysły spierdolonego umysłu. Jak Pisuar też ma takie
odjazdy chorego umysłu to faktycznie lepiej już być pod Niemcem  :DDDDDDDDDDDDDD

Przyznałeś się, szmata z ciebie!

--
Trefniś

Data: 2017-07-15 23:36:14
Autor: Presidente de San Escobar
> [...]

> odjazdy chorego umysłu to faktycznie lepiej już być pod Niemcem  > :DDDDDDDDDDDDDD

Wolę mieszkać obok kogoś normalnego niż obok jebniętego pseudopatrioty :DDDDDD
Jeżeli ty nie to od razu ładuj się w kaftan :DDDDDDDDDDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-07-16 12:24:36
Autor: Trefniś
W dniu .07.2017 o 23:36 Presidente de San Escobar  <presidente@sanescobar.so> pisze:

> [...]

Wolę mieszkać obok kogoś normalnego niż obok jebniętego pseudopatrioty  :DDDDDD
Jeżeli ty nie to od razu ładuj się w kaftan :DDDDDDDDDDDDD

Milcz proniemiecka szmato!

--
Trefniś

Data: 2017-07-16 13:29:39
Autor: u2
Nowy Dreamliner w barwach PLL LOT
W dniu 16.07.2017 o 12:24, Trefniś pisze:
Milcz proniemiecka szmato!

ależ Trefnisiu, niech piździak ujada, nic tak pięknie nie brzmi jak bezsilne ujadanie niemieckiego wilczura:)

Data: 2017-07-16 23:17:49
Autor: Presidente de San Escobar
> [...]

> Wolę mieszkać obok kogoś normalnego niż obok jebniętego pseudopatrioty  > :DDDDDD
> Jeżeli ty nie to od razu ładuj się w kaftan :DDDDDDDDDDDDD

Won tępa polska świnio :DDDDDDDDDDD
Takich jak ty powinno się wykopywać na Białoruś, bo wstyd przynoszą Ojczyźnie.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-07-17 12:51:56
Autor: Trefniś
W dniu .07.2017 o 23:17 Presidente de San Escobar  <presidente@sanescobar.so> pisze:

> [...]

Won tępa polska świnio :DDDDDDDDDDD
Takich jak ty powinno się wykopywać na Białoruś, bo wstyd przynoszą  Ojczyźnie.

Ty szmato nie masz ojczyzny, wyparłeś się jej.
Ojczyzną ci szambo u niemca!

--
Trefniś

Data: 2017-07-17 13:21:57
Autor: Bene Natus

Użytkownik "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości news:op.y3ioguxpmtaby1tncap.wroclaw.vectranet.pl...
> [...]

Takich jak ty powinno się wykopywać na Białoruś, bo wstyd przynoszą Ojczyźnie.

Ty szmato nie masz ojczyzny, wyparłeś się jej.

No prosze! Łajza z Breslau odezwała się i wyzywa innych od "niemców". ;-)))))))))

CL

Data: 2017-07-17 15:34:57
Autor: Presidente de San Escobar
Nowy Dreamliner w barwach PLL LOT

> Won tępa polska świnio :DDDDDDDDDDD
> Takich jak ty powinno się wykopywać na Białoruś, bo wstyd przynoszą  > Ojczyźnie.

Ty szmato nie masz ojczyzny, wyparłeś się jej.
Niedorozwoju umysłowy, wyparłem się aktualnych zjebów u władzy - to okupanci
prosowieccy. Jak ty.

Ojczyzną ci szambo u niemca!
SZambo to się w Polsce rozlewa.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-07-17 17:11:37
Autor: u2
W dniu 17.07.2017 o 12:51, Trefniś pisze:
> [...]

Takich jak ty powinno się wykopywać na Białoruś, bo wstyd przynoszą Ojczyźnie.

Ty szmato nie masz ojczyzny, wyparłeś się jej.

ano, piździak robi jako żygolak w niemieckim burdeliku:))))))))))

Data: 2017-07-17 21:08:26
Autor: Presidente de San Escobar
Nowy Dreamliner w barwach PLL LOT
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

ano, ja piśdziak robię jako żygolak w niemieckim burdeliku:))))))))))

Skoro tak twierdzisz :DDDD
Pozdrów mamuśkę :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-07-17 21:31:25
Autor: Bene Natus

Użytkownik "Presidente de San Escobar" <presidente@sanescobar.so> napisał w wiadomości news:3pvpmcdt1a580v3apdfh52jm3k147b0ndr4ax.com...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

ano, ja piśdziak robię jako żygolak w niemieckim burdeliku:))))))))))

Skoro tak twierdzisz :DDDD
Pozdrów mamuśkę :DDD
--

Czyli starą oslicę z suwalskiego zoo ;-))))

CL

Data: 2017-07-15 22:46:44
Autor: Presidente de San Escobar
[...]

I odpowiedzialni za niszczenie LOT już siedzą w więzieniu, a przynajmniej są
przed komisją śledczą?... A potem obudziłeś się zlany potem :DDDDDDDDDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-07-15 23:02:24
Autor: Trefniś
W dniu .07.2017 o 22:46 Presidente de San Escobar  <presidente@sanescobar.so> pisze:

[...]

Milcz szmato!

--
Trefniś

Data: 2017-07-15 23:36:56
Autor: Presidente de San Escobar
> [...]

> przed komisją śledczą?... A potem obudziłeś się zlany potem :DDDDDDDDDDDD

Dawaj te ich imiona i nazwiska, mały ubecki komuszku :DD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-07-15 23:50:45
Autor: u2
W dniu 15.07.2017 o 23:36, Presidente de San Escobar pisze:
Dawaj te ich imiona i nazwiska, mały ubecki komuszku

ano piździak, właśnie taki jesteś mały ubecki komuch:))))))))))

Data: 2017-07-15 23:58:03
Autor: Presidente de San Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

W dniu 15.07.2017 o 23:36, Presidente de San Escobar pisze:
> Dawaj te ich imiona i nazwiska, mały ubecki komuszku

ano piździak, właśnie taki jesteś mały ubecki komuch:))))))))))

Wypnij dupkę piśdziak, Tarczyński już do ciebie idzie z nowinami :DDDDDDDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-07-16 22:31:40
Autor: u2
Nowy Dreamliner w barwach PLL LOT
W dniu 15.07.2017 o 23:58, Presidente de San Escobar pisze:
Wypnij dupkę piśdziak

fuj wulgarnyś piździak, dlategoś piździak piździak:)

Data: 2017-07-16 12:28:12
Autor: Trefniś
W dniu .07.2017 o 23:50 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

W dniu 15.07.2017 o 23:36, Presidente de San Escobar pisze:
Dawaj te ich imiona i nazwiska, mały ubecki komuszku

ano piździak, właśnie taki jesteś mały ubecki komuch:))))))))))

To nie jest mały ubecki komuch!
To proniemiecka szmata, która woli niemiecką okupację od demokratycznie  wybranych władz!
Takie kurewstwo wypalać żywym ogniem!!!
To właśnie jego dziadkowie i rodzice uprawiali szmalcownictwo, "synalek"  zaś sprzeda Polskę.

--
Trefniś

Data: 2017-07-16 23:17:47
Autor: Presidente de San Escobar
[...]

Od razu widać żeś jakiś potomek targowiczan, oddasz Polskę ruskim za darmo.
Klasyczny pojeb-pseudo-katolik-pseudo-patriota, a w głowie ruble.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-07-17 12:53:18
Autor: Trefniś
[...]

Ty już nie masz czego sprzedać, boś się jej wyparł.
Zamilcz, szmato!

--
Trefniś

Data: 2017-07-17 13:22:28
Autor: Bene Natus
Użytkownik "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości news:op.y3ioi4vsmtaby1tncap.wroclaw.vectranet.pl...
[...]

Breslau to twoja ojczyzna przychlaście? ;-)))

CL

Data: 2017-07-17 15:35:55
Autor: Presidente de San Escobar
> [...]

> Klasyczny pojeb-pseudo-katolik-pseudo-patriota, a w głowie ruble.

Ty już nie masz czego sprzedać, boś się jej wyparł.
No pewnie - wypieram się szamba rozlewającego się po kraju. Ono nie jest moje.

Zamilcz, szmato!
Komuszku, kontroluj ciśnienie bo jeszcze bardziej ocipiejesz.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-07-15 18:18:14
Autor: Presidente de San Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

http://niezalezna.pl/102280-nowy-dreamliner-w-barwach-pll-lot

O - szmatka ciotowców :DDDDDDDDDDDd

Polskie Linie Lotnicze LOT odebrały w USA ósmego i zarazem ostatniego z zamówionych samolotów typu Boeing 787-8 Dreamliner.

A Wacuś za ukradzioną kasę za nagranie kontraktu z Boeningiem się wygrzewa na
Florydzie, a ty piśdziak masz jedynie WIĘKSZĄ DZIURĘ od tego wydymania ciebie
:DDDDDDDDDDDDDDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Nowy Dreamliner w barwach PLL LOT