Nowy Ford Focus - hit czy kit?

Data: 2011-02-21 20:14:56
Autor: The_EaGle
Nowy Ford Focus - hit czy kit?

Moim zdaniem MK I był najładniejszy, MK 2 był tragiczny, po faceliftingu da się na niego patrzeć a MK 3 to taki nijaki... Może na żywo będzie lepiej ale jak zobaczę MK3 z kołpakami w wersji base to chyba tylko pogłębi to moje negatywne do niego odczucia...

Z drugiej strony z czym go porównywać?

- z golfem VI to chyba focus choć pewien nie jestem (pewnie bym się zastanawiał)
- z astrą IV to ładniejsza jest astra zdecydowanie
- z lancerem - nadal uważam że sedan lancer to najlepiej wyglądający kompakt w klasie
- z KIA ceed - eee ta po faceliftingu wygląda gorzej niż ta przed, i generalnie nie za bardzo na mój gust
- z Peugotem 308 - nie lubie "pseugominivadów" ani vanów w ogóle
- z citroenem C4 - stary w wersji HB3 był jednym z najładniejszych aut ale ta kierownica i cyfrowe zegary bleeee
- z bravo - ale o czym my rozmawiamy - bravo jest b.ładne ale czy ja chciałbym mieć ładny samochód ? Nie.
- z alfa guliettą - za tył oddałbym wiele za przód nieco mniej ale i tak to design numer 1 wśród kompaktów bez dyskusyjne!
- a chevroletem cruze - jeżeli hb będzie wyglądał tak jak na rysunkach to jest mój faworyt do samochodu jaki chciałbym kupić zwłaszcza z 2.0 16V dieslem o mocy 163KM za ledwie 70tyś... bez dwóch zdań z takim wyglądem biorę go w ciemno... :)

Na tym tle focus MK3 jest gdzieś tam w środku a biorąc pod uwagę że będzie ich jeździć 878897987879 na 1 km2 to nie kupiłbym nowego focusa choćby do niego dodawali modelkę gratis...

Pozdrawiam
Rafał

Nowy Ford Focus - hit czy kit?