Nowy Getin-jedna lokata na start-5.64% na 2-mies/dzienna

Data: 2010-10-12 18:45:41
Autor: Krzysztof
Nowy Getin-jedna lokata na start-5.64% na 2-mies/dzienna
No i mamy nowa strone wygladem przypominajaca Opena
http://www.getinonline.pl/107/

Jedna lokate mozna zalozyc na kwote do 10tys. -to chyba na razie najlepsza oferta na krotki termin.

Data: 2010-10-12 18:50:02
Autor: glaukonWYTNIJTO
[...]

Względem standardowego 5% netto korzyść wynosi 10 złotych.

Data: 2010-10-12 19:01:23
Autor: Krzysztof

<glaukonWYTNIJTO@op.pl> wrote in message news:6a48.00000032.4cb491banewsgate.onet.pl...
[...]

No ale 5% to w Openie na 6-m a jak ktos chce na krocej to moze skorzystac z takiej oferty na 2-mies. Powoli zmierzamy do podwyzek RPP, ktore rozpoczna sie juz niedlugo.

Data: 2010-10-12 10:24:42
Autor: Tomek z Wawy
On 12 Paź, 19:01, "Krzysztof" <onkr...@poczta.onet.pl> wrote:

No ale 5% to w Openie na 6-m a jak ktos chce na krocej to moze skorzystac z
takiej oferty na 2-mies. Powoli zmierzamy do podwyzek RPP, ktore rozpoczna
sie juz niedlugo.

Szkoda, że tylko jedna per klient.

Data: 2010-10-13 15:52:28
Autor: glaukonWYTNIJTO
[...]

Właściwie mnie się to dośc podoba, np. jak ktoś ma w EB resztki osadu z dobrych
czasów EB, to różnica nie będzie już 10 tylko 30... zabawka dla hobbystów.

Data: 2010-10-12 20:21:06
Autor: Bogdan B.
W dniu 2010-10-12 18:45, Krzysztof pisze:
No i mamy nowa strone wygladem przypominajaca Opena
http://www.getinonline.pl/107/

Jedna lokate mozna zalozyc na kwote do 10tys. -to chyba na razie
najlepsza oferta na krotki termin.

Dziwne te 10 tysięcy - można do formularza wpisać nie 10, a 15.
Widać pokrewieństwo z "fajansowym" bratem.

Data: 2010-10-13 14:45:38
Autor: sTav
Bogdan B. wrote:
[...]

Czy ktoś probował się zalogować loginem i haslem z openonline?
Ja nie mogę bo mam jescze krótkie, (niemaskowane) hasło - z początków dzialania OF/Getin-Noble.
Ciekawe czy system *bankowy* jest ten sam (klienci, konta, loginy itp.) czy tylko miedzymordzie?

--
Pozdrowienia!
M.

Data: 2010-10-13 13:17:17
Autor: xbartx
Dnia Wed, 13 Oct 2010 14:45:38 +0200, sTav napisał(a):

[...]

System to może i ten sam, ale baza użytkowników i infrastruktura pewnie jest inna. Poza tym są to dwie różne firmy, więc logowanie się powinno być definitywnie wykluczone.

--
xbartx

Data: 2010-10-13 15:58:29
Autor: sTav
xbartx wrote:
[...]

System to moĹźe i ten sam, ale baza uĹźytkownikĂłw i infrastruktura
pewnie jest inna. Poza tym są to dwie różne firmy, więc logowanie się
powinno być definitywnie wykluczone.

To może być dobra wiadomość dla tych co już wykorzystali jednorazową promocje OF (Lokata na start) :-)
Jak jest traktowane założenie rachunków, lokat itp.? Jako dublet? Ma już ktoś?
Dane osobowe te same i bank ten sam, więc co n.p. z BFG?

--
Pozdrowienia!
M.

Data: 2010-10-13 16:14:16
Autor: Krzysztof

"sTav" <marmro9@beztego.o2.pl> wrote in message news:4cb5bb08$0$27037$65785112news.neostrada.pl...
xbartx wrote:
[...]

System nadaje inne modulo dla klienta, nr oddzialu jest ten sam Noble bank, ale reszta zaczyna sie od poczatku, nie ma zadnego powiazania z Openem.
Trzeba oczekiwac na wizyte kuriera w celu podpisania umowy, identyczna zabawa jak z zakladaniem konta w OF.
Juz zlozylem wniosek o konto skarbonkowe, stare w OF bedzie do zamkniecia po zakonczeniu wszystkich lokat.
Ciekawe jak dlugo beda utrzymywac OF i  Nowy Getin, nie bardzo widze sens, ale moze jest w tym jakas glebsza filozofia.

Data: 2010-10-13 16:19:40
Autor: Krzysztof

xbartx wrote:
Dnia Wed, 13 Oct 2010 14:45:38 +0200, sTav napisał(a):
Dane osobowe te same i bank ten sam, więc co n.p. z BFG?

Co sie tyczy BFG to powinno byc dla wszystkich jasne, ze lokowanie w zielonym placowkowym Getinie PLN+waluty oraz Open i teraz Getinonline to jeden i ten sam bank, czyli Getin Noble Bank i jedna kwota gwarancyjna 50tys EUR, ale z koncem roku musza chyba podwyzszyc z zaleceniami unijnymi do 100tys EUR.

Data: 2010-10-13 09:00:09
Autor: Tomek z Wawy
On 13 Paź, 16:19, "Krzysztof" <onkr...@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Najlepsze, że aby założyć konto w GetinOnline trzeba podpisać
identyczną w treści umowę z tym samym bankiem co wcześniej zakładając
poprzez Open. Nie wpadli na to by to uprościć jakoś i tylko aneksować
już zawartą umowę ramową o nowe produkty?!

Data: 2010-10-13 18:51:16
Autor: Krzysztof

"Tomek z Wawy" <tomek_z_wawy@tlen.pl> wrote in message news:2ba59953-84ec-468d-8011-ceaeab17f3f0c32g2000vbq.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
widocznie nikt nie obmyslil tego (a to jest blad, bo w pierwszej kolejnosci zapisza sie osoby majace wczesniej konta w OF); specjalnie zadzwonilem na infolinie i zapytalem sie czy jak mam konto w Openie, to czy jest jakas uproszczona procedura, ale niestety odpowiedz, byla taka, ze wszystko trzeba zaczynac od poczatku.
OF widocznie mial tylko baze treningowa, a teraz od nowa.
W prasie, bylo, ze docelowo i stary Getin24 ma byc za kilka miesiecy przeniesiony do nowego.
Ciekawi mnie kiedy zrobia faktyczny krok na przod i zagreguja wszystko do jednego miejsca wlacznie z rachunkami walutowymi (w tej dziedzinie to maja totalny zastoj i nic nie zrobili z dostepem przez net do walut).

Data: 2010-10-13 22:33:50
Autor: Kamil Jońca
Tomek z Wawy <tomek_z_wawy@tlen.pl> writes:

[...]

No, ale z m*bankami jest tak samo (no, może umowy nie są "identyczne")

KJ

--
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/
Jak ktoś ma pecha, to złamie ząb podczas seksu oralnego (S.Sokół)

Data: 2010-10-13 23:31:57
Autor: Krzysztof

"Kamil "Jońca"" <kjonca@poczta.onet.pl> wrote in message news:87wrplygr5.fsfalfa.kjonca...
[...]

Paradoksem jest to, ze Getinonline to ten sam oddzial banku co Open-dawny Noble Bank o/Lublin- numeracja rachunkow jest z tego samego oddzialu i nawet adres maja ten sam. Umowa z Openem byla faktycznie z Getin Bankiem a Open byl tylko operatorem.
To Getin faktycznie ponosi koszty na kurierow a nie klient; chyba nie byli tak naiwni, ze tylko nowe osoby sie beda zapisywac?

Szkoda, ze nie wyprodukowali tych zielonych swinek skarbonek, bo chetnie bym dostal jedna do kolekcji zamiast kolejnej wizyty kuriera. Mam juz jedna z dawnego nieistniejacego LG Petro Banku, to chetnie wzialbym nastepna.

Data: 2010-10-13 14:49:47
Autor: MarekZ
Użytkownik "sTav" <marmro9@beztego.o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4cb5a9f6$0$27045$65785112@news.neostrada.pl...

Czy ktoś probował się zalogować loginem i haslem z openonline?

Ja próbowałem i nie da się.

Data: 2010-10-13 15:58:49
Autor: kuba
W dniu 2010-10-13 14:45, sTav pisze:

[...]

Nie da sie. Zakladasz konto i dostajesz login i haslo za kilka minut. Sms i mailem. Konto jest funkcjonalne. Przelew z OF do nowego GetinNobla widoczny jest po kilku minutach. Ale kasa nie mozna na razie dysponowac (zalozyc lokaty).

Nowy Getin-jedna lokata na start-5.64% na 2-mies/dzienna