Nowy Hymn Polski - według Bronisława Komorowskiego

Data: 2011-06-29 13:13:32
Autor: obserwator
Nowy Hymn Polski - według Bronisława Komorowskiego
Data: 2011-06-29 15:55:03
Autor: cirrus
Nowy Hymn Polski - według Bronisława Komorowskiego
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomo¶ci news:iuf8ds$in5$1inews.gazeta.pl...
http://www.youtube.com/watch?v=TzSnAnmvPBI&feature=related

A nie masz filmiku jak Jarosław Kaczyński ¶piewa hymn Polski?

--
stevep

Data: 2011-06-29 20:12:33
Autor: [he®sk]
Nowy Hymn Polski - według Bronisława Komorowskiego
On Wed, 29 Jun 2011 15:55:03 +0200, "cirrus"
<cirrus@tinvalid.tkdami.net> wrote:

> [...]
> http://www.youtube.com/watch?v=TzSnAnmvPBI&feature=related

A nie masz filmiku jak Jarosław Kaczyński ¶piewa hymn Polski?

 biedny obsrywator. wielkosc czlonka zruinowala mu kariere.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2011-06-29 15:52:01
Autor: narciasz
Nowy Hymn Polski - według Bronisława Komorowskiego

te, ""[heRsk]"" !
Dlaczego nie zajmniesz sie czyms porzytecznym?
- Np. pojsciem z wnukami na spacer?

Ps. Uwazaj stary, czasami az takie uczestnictwo - na grupie, moze skonczyc sie dla ciebie udarem mozgu debilu.

Data: 2011-06-29 16:21:43
Autor: CeSaR
Nowy Hymn Polski - według Bronisława Komorowskiego
http://www.youtube.com/watch?v=TzSnAnmvPBI&feature=related

Genialne!!!!!!!!!
Patriotyzmem wali jak cholera. I ¶mieszne jak nie wiem co.
W sam raz na miare ojca Tadeusza i głownego ¶ledczego Antoniego.
Jak w ten sposób chcesz potege pisowsk± budować to ja ci przeszkadzal nie bede

Data: 2011-06-29 14:27:15
Autor: obserwator
CeSaR <adres@mail.com> napisał(a):
> [...]

W sam raz na miare ojca Tadeusza i głownego ¶ledczego Antoniego.
Jak w ten sposób chcesz potege pisowsk± budować to ja ci przeszkadzal nie bede.

nowy hymn jest dokladnie przystajacy do panstwa, ktore buduje czerwone robactwo.

Ukazanie faktow, zawsze wywoluje agresje u tegoz robactwa:)

Data: 2011-06-29 16:33:01
Autor: CeSaR
Nowy Hymn Polski - według Bronisława Komorowskiego
Ukazanie faktow, zawsze wywoluje agresje u tegoz robactwa:)

No dobra, ukaż fakty, wzbudĽ m± agresję :-)

Data: 2011-06-29 14:41:30
Autor: obserwator
Nowy Hymn Polski - według Bronisława Komorowskiego
CeSaR <adres@mail.com> napisał(a):
> Ukazanie faktow, zawsze wywoluje agresje u tegoz robactwa:)

No dobra, ukaż fakty, wzbudĽ m± agresję :-)

przeczytaj swoj pierwszy komentarz oraz odswiez pamiec i zajrzyj do archiwum
tej grupy, skoro cierpisz na zaniki pamieci.

Data: 2011-06-29 16:48:33
Autor: CeSaR
Nowy Hymn Polski - według Bronisława Komorowskiego
przeczytaj swoj pierwszy komentarz oraz odswiez pamiec i zajrzyj do archiwum
tej grupy, skoro cierpisz na zaniki pamieci.

Przeczytałem. No i? Gdzie ta agresja?

Data: 2011-06-29 14:56:21
Autor: obserwator
> [...]
> przeczytaj swoj pierwszy komentarz oraz odswiez pamiec i zajrzyj do > archiwum
> tej grupy, skoro cierpisz na zaniki pamieci.

...jak jej nie widzisz, to udaj sie teraz sam do lekarza psychiatry z tymi
tekstami, niech ci postawi diagnoze.

Data: 2011-06-29 17:05:08
Autor: CeSaR
Nowy Hymn Polski - według Bronisława Komorowskiego
..jak jej nie widzisz, to udaj sie teraz sam do lekarza psychiatry z tymi
tekstami, niech ci postawi diagnoze.

Lecę pędzę :-)

Data: 2011-06-29 15:28:24
Autor: obserwator
> [...]
CeSaR <adres@mail.com> napisał(a):
> ..jak jej nie widzisz, to udaj sie teraz sam do lekarza psychiatry z tymi

zanim polecisz, to przeczytaj jeszcze ten material:

http://www.deportacje.eu/index.php?option=com_content&view=article&id=13&Itemid=6

Ci co ich bronisz maja taka wlasnie przeszlosc. PiS z ktorym walczysz, te
historie odklamuje i dlatego jest tak przez spadkobiercow staliznizmu i
zwolennikow totalitaryzmu, agresywnie zwalczany.

Pamietaj, ze jesli zwyciezy czerone robactwo, to nie masz zadnej pewnosci, czy
te metody nie powroca (vide jak traktuje nadal chinska wladza i putinowska
Rosja wielu swoich obywateli).

Rezim Tuska jeszcze dosc delikatnie ukazuje swoje prawdziwe oblicze...ale kto
wie, co jeszcze zamierza zrobic, kiedy spoleczenstwo polskie zacznie
protestowac przeciwko oszutom i zbrodniarzom, ktorzy je okradli i oszukali.

Oni maja doswiadczenie w morderstwach i garbiezach cudzego mienia, wiec jak to bandyci, moga posunac sie do sprawdzonych metod, aby ochronic swoje lupy.

Data: 2011-06-30 09:33:27
Autor: CeSaR
Nowy Hymn Polski - według Bronisława Komorowskiego
zanim polecisz, to przeczytaj jeszcze ten material:

1. Nie zmieniaj tematu.
2. Nie przypinak mi łatek. Ani pisowskich ani peowskich. Ani żadnych innych.
3. Wez sie w garsc i popatrz naokolo. Bo ktos cie wali w doopke.

Data: 2011-06-29 16:55:06
Autor: u2
W dniu 2011-06-29 16:48, CeSaR pisze:
przeczytaj swoj pierwszy komentarz oraz odswiez pamiec i zajrzyj do archiwum
tej grupy, skoro cierpisz na zaniki pamieci.

PrzeczytaÂłem. No i? Gdzie ta agresja?

POwyzej :)

Data: 2011-06-29 20:12:33
Autor: [he®sk]
On Wed, 29 Jun 2011 16:48:33 +0200, "CeSaR" <adres@mail.com> wrote:

> przeczytaj swoj pierwszy komentarz oraz odswiez pamiec i zajrzyj do > archiwum
> tej grupy, skoro cierpisz na zaniki pamieci.

Przeczytałem. No i? Gdzie ta agresja?

 ten posraniec obsrywator smie mowic o agresji innych?