Nowy Instruktor PADI W³odzimierz Ko³acz z aprasza na kursy

Data: 2009-05-31 15:56:27
Autor: SHARMDIVER.PL

Data: 2009-05-31 14:45:42
Autor:
Hej górale nie bijta sie, po nurkujta se.
Mam apel do obu stron konfliktu. Dajcie spokój, je¿eli nie mo¿ecie to od³ó¿cie napierdalankê o 48h.

pozdrawiam rc

Data: 2009-05-31 11:01:52
Autor: artfree
On 31 Maj, 16:45, " " <demol...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
Mam apel do obu stron konfliktu.
Dajcie spokój, je¿eli nie mo¿ecie to od³ó¿cie napierdalankê o 48h.

pozdrawiam rc

he he i kto to "mówi" ? Jeste¶ dok³adnei taki sam, du¿o i o niczym....

Data: 2009-05-31 18:53:31
Autor:
Hej górale nie bijta sie, po nurkujta se.
artfree@interia.pl napisa³(a):
On 31 Maj, 16:45, " " <demol...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
> Mam apel do obu stron konfliktu.
> Dajcie spok=F3j, je=BFeli nie mo=BFecie to od=B3=F3=BFcie napierdalank=EA=
 o 48h.

> pozdrawiam rc

he he i kto to "m=F3wi" ? Jeste=B6 dok=B3adnei taki sam, du=BFo i o niczym.=

http://www.portalnurkowy.pl/forum/viewtopic.php?t=412
Dzisiaj skrobniête, poniewa¿ wiesz wszystko, to zapewne umiesz odpowiedzieæ na
proste pytanie. Jak wygl±da³ poprzednik tego grzybka zaworu, stosowany w
sprzêcie BD?
http://www.portalnurkowy.pl/forum/download.php?id=7
Dla u³atwienia bo inaczej by¶ sobie nie poradzi³, który to, pozosta³e te¿ nazwij.

pozdrawiam rc

Data: 2009-06-01 19:04:25
Autor: whale
Hej górale nie bijta sie, po nurkujta se.
Demolancik demolancik.
Nie ma to jak dobra zagadka dla zmiany tematu. Co to argumencików i hamstwa zabrak³o? czy te¿ koledzy Cie przebili?
Co to jest.
Siedzi na grupie i palcem psuje w d...?
pozdrawiam

Data: 2009-06-01 19:40:26
Autor:
Hej górale nie bijta sie, po nurkujta se.
whale <marcin_marszolek@poczta.onet.pl> napisa³(a):
Demolancik demolancik.
Nie ma to jak dobra zagadka dla zmiany tematu.

Zagadka jest prosta, dla serwisanta z MSA (MSA-Auer), dla mnie te¿.

pozdrawiam rc

Data: 2009-05-31 16:02:13
Autor: W³odzimierz Ko³acz
Nowy Instruktor PADI W³odzimierz Ko³acz zaprasza na kursy
Tak zapraszam ale nie takich kretynów jak Ty i nie w tym w±tku.
W tym powiem tylko tyle.
Jeste¶ tak g³upi ¿e nawet nie zauwa¿asz tego jak jeste¶ g³upi
dotar³o?
Mów mi na pan, g³upku .

U¿ytkownik "SHARMDIVER.PL" <diveinstructor@usuntoop.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:gvu286$4u0$1news.onet.pl...

Data: 2009-05-31 16:05:49
Autor: SHARMDIVER.PL

W³odzimierz Ko³acz wrote:

Prawdê mówi±c nie spodziewa³em siê niczego innego po takim kretynie albo
kretynce jak ty.
Wiêc spieprzaj dziadu tam gdzie twoje miejse.

Nic dodaæ nic uj±æ.. :(

Data: 2009-05-31 16:23:03
Autor: Dziadek Mroz
Nowy Instruktor PADI W³odzimierz Ko³acz zaprasza na kursy
Nic dodaæ nic uj±æ.. :(

Ja od pwnego czasu odnosze wra¿enie ¿e ten cz³owiek to wirualnym byt, bo nikt przy zdrowych zmys³ach nie zpalikotyzowa³ by siê w ten sposób.
Je¶li rzezywi¶cie istnieje i ma licencje instruktorsk±, to nie zazdroszczê kurantom poziomu.

DM

Data: 2009-06-01 14:56:07
Autor: W³odzimierz Ko³acz
Nowy Instruktor PADI W³odzimierz Ko³acz zaprasza na kursy

U¿ytkownik "Dziadek Mroz" <DziadekDziadek.Mroz@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
[...]

Dziadku kretynie z zamro¿onym mó¿d¿kiem. Wra¿enie mog± odnosiæ osoby które choæ w minimalnym stopniu potrafi± my¶leæ i odczuwaæ. Ciebie o to nie podejrzewam.
 Tak istniejê ¿yjê ju¿ sporo lat a ponad po³owê z tego nurkujê.
Szkolê raczej od dawna w dwu systemach CMAS i PADI. Robiê jeszcze kilka rzeczy i to za co siê biorê wychodzi mi ca³kiem przyzwoicie. W nurkowaniu moi absolwenci dostaj± to co powinni dostaæ i s± zadowoleni a obcy mi
ludzie którzy widz± co robiê i jak pracujê z nurkami twierdz± ¿e Twój wirtualny guru
powinien mi nosiæ  butlê :-). Nie mi oceniaæ jak jest bo nie znam tego cz³owieka a po tym jakie durnoty tu wypisuje nie chcê poznaæ pod ¿adn± postaci±.

 Zadajê Ci g³upku pytania na których odpowied¼  brakuje Ci elementarnej
wiedzy. Podobnie jak Twój guru diveinstruktor, g³upek z Sharm który lubi
zgubiæ swoich podopiecznych, wydymaæ innych na kasie (patrz w±tek w którym zboj -Piotr M - opisuje przekrety Jana Dudziñskiego z Sharm) nie rozumie zdañ które kto¶ sformu³owa³. Dowodów na t± g³upotê jest setki, bo w tygodniu pewnie setkê listów na sektê wysy³a nie maj±c co ze sob± zrobiæ. Nawet bym to zrozumia³ bo z natury i wychowania, tolerancyjny jestem cz³owiek. Jednak wiem ¿e ludzie g³êboko chorzy nie s± w stanie poj±æ tego jaki skutek przynosi ich dzia³anie gdy jasno im siê tego nie wy³o¿y. Tak jest natura urojeñ psychicznych ró¿nego pochodzenia.

Udzielacie siê na sekcie ku jednych uciesze, innych zmartwieniu. Zamieniacie to miejsce w jarmark g³upoty (ty kolino wielu ksyw), pe³nej nachalnego marketingu bez sensu (Dudziñski). Zamiast zamieniaæ to miejsce w forum wymiany do¶wiadczeñ, dyskusji z lud¼mi maj±cymi podobne zainteresowania i chc±cych o nich pogadaæ, rozwin±æ swoj± wiedzê czy przedstawiæ pomys³y lub poznaæ innych zdanie. Z tego powodu ¿e to miejsce ju¿ nie dyskutuje o nurkowaniu a jest wy³±cznie miejscem sprzeda¿y us³ug nurkowych to i ja mam coraz mniejsz± ochotê pisaæ dla nurków o ró¿nych sprawach o których wiem trochê wiêcej ni¿ inni i s³uchaæ tych co wiedz± wiêcej ni¿ ja. Mam wra¿enie ¿e sektowicze o wiêkszym sta¿u doceniaj± mój wk³ad w rozwój tej grupy.  Inni mog± przejrzeæ archiwum i poznaæ teksty które tu zamie¶ci³em. Swego czasu zebra³em swoje teksty na ró¿ne tematy nurkowe (nie myliæ z przepychankami) i by³o ich ponad 250 str. Dzi¶ mój dorobek jest wiêkszy, mimo ¿e trolizm panuje i zamiast pisaæ o nurkowaniu odpisujê takim indywiduom jak wy obaj. Podziel siê trollu swoim dorobkiem?

Oboje macie wspóln± cechê tak jakby¶cie byli jedno¶ci± Siedzicie przed ekranem komputera  i podniecaj±c siê tym co sami napiszecie zapewne onanizujecie siê kilka razy dziennie. Niezwyk³± satysfakcjê wam sprawia to jak przypniecie siê do kogo¶ Ty np. o linê, Dudziñski o np. g³êboko¶æ czy uprawnienia innych nurków albo wyimaginowana walka z konkurencj±. Si³a podniecenia z jak±  to dzia³a na was, zapewne ¶wiadczy o bardzo g³êbokiej patologii.

Bytem medialnym jeste¶ Ty ponad wszelk± w±tpliwo¶æ. Byt taki nazywa siê trollem. Ja przedstawiam siê z
imienia i nazwiska. Ty za¶ zmieniasz ksywki co chwilê tak aby normalny interlokutor nie po³apa³ siê uznaj±c medialne dzia³ania kogo¶ s³u¿±ce prawdziwej wymianie zdañ.. Nie mam nic do ludzi którzy potrafi± dyskutowaæ o tym co jest ich pasj± i nie przedstawiaæ siê. Mimo to szanujê ich z ich pogl±dami. Ale ty jeste¶ trollem pod³ego gatunku bo np. mimo wielu zadanych Ci pytañ na ¿adne w sposób
rozs±dny nie odpowiedzia³e¶. Widaæ taka twoja wiedza kolinowa ¿e wszystkich
chcia³ by¶ powiesiæ na linie swojej indolencji, kretyñstwa i zak³amania, w ka¿dej sprawie w której
zabierasz g³os. No ¿eby nie by³o ze czego¶ siê nie nauczy³e¶ to przynajmniej czê¶æ z b³êdów ortograficznych starasz siê poprawiæ od czasu gdy rozpoczyna³e¶ swój por±bany byt sektowy. Wiêc mimo wszystko jest jaki¶ postêp. Je¶li uwa¿asz g³upku  to co robiê za palikotyzacjê to trudno :-) Prze¿yjê i to bo na twojej opinii mi akurat nie zale¿y. Ba nawet wola³ bym aby¶ mnie za swoich zwolenników nie bra³ i wystawia³ mi negatywn± opiniê. Bo wolê straciæ  w oczach g³upka ni¿ w oczach osoby m±drej i warto¶ciowej, których tu na sekcie jest wiêkszo¶æ. Jednak widzê na przestrzeni ostatniego roku ¿e coraz mniej ludzi udziela siê, którzy mogli by siê podzieliæ swoj± wiedz± czy do¶wiadczeniem. Dzieje siê tak ze wzglêdu na czynny udzia³ takich trolli jak wy obaj. Dla mnie jeste¶ ¶cierwem ¿eruj±cym na ³±czach internetowych.

W³odek

Data: 2009-06-01 16:30:32
Autor: Dziadek Mroz
Nowy Instruktor PADI W³odzimierz Ko³acz zaprasza na kursy
Szkolê raczej od dawna w dwu systemach CMAS i PADI. Robiê jeszcze kilka

O tak.........
Ostatnio rozmiawia³em z ludzmi co widzieli te "szkolenia".
Moja rada: najpierw sam siê naucz nurkowañ, a potem nara¿aj innych.
O ró¿nicy poziomów nas dziel±cych ¶wiadczy to, ¿e ja jestem w stanie prowadziæ dyskusjê u¿ywaj±c arumetów, a ty - obelg. To siê wynosi z domu wiêc mam dobre pojêcie o twoim.

MOroz

Data: 2009-06-01 18:29:28
Autor: Alf/red/
Dziadek Mroz pisze:
ja jestem w stanie prowadziæ dyskusjê u¿ywaj±c arumetów

Ob¶mia³em siê jak norka.

W³odku - nie warto...

--
Alf/red/

Data: 2009-06-01 19:57:28
Autor: W³odzimierz Ko³acz
Nowy Instruktor PADI W³odzimierz Ko³acz zaprasza na kursy

U¿ytkownik "Alf/red/" <alf_0904@ump.waw.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:h00mdo$r6q$1node1.news.atman.pl...
Dziadek Mroz pisze:
ja jestem w stanie prowadziæ dyskusjê u¿ywaj±c arumetów

Ob¶mia³em siê jak norka.

W³odku - nie warto...

-- Alf/red/

Jasne ¿e nie warto, ale czeka³em na kuriera, wiêc w ramach luzu napisa³em kilka s³ów aby po raz kolejny ujawniæ nico¶æ mentaln± obu ch³opców bawi±cych siê Internetem.
Pozdrowienia W³odek

Data: 2009-06-01 19:54:09
Autor: W³odzimierz Ko³acz
Nowy Instruktor PADI W³odzimierz Ko³acz zaprasza na kursy

U¿ytkownik "Dziadek Mroz" <DziadekDziadek.Mroz@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:h00oma$vjr$1news.onet.pl...
[...]

Wiêc u¿yj kretynie tych "arumentów"
Skoro s± tak mocne jak s³owo, którego u¿y³e¶ ;-))))
Moja rada poæwicz j. Polski a potem spróbuj zrozumieæ co g³upku napisa³e¶
Dla mnie koniec tego monologu z pantofelkiem

Spieprzaj dziadu

Data: 2009-05-31 16:26:34
Autor: SHARMDIVER.PL

W³odzimierz Ko³acz wrote:

Prawdê mówi±c nie spodziewa³em siê niczego innego po takim kretynie albo
kretynce jak ty.
Wiêc spieprzaj dziadu tam gdzie twoje miejse.

Nic dodaæ nic uj±æ.. :(

Jak wcze¶niej reklamowa³ siê instruktor nurkowania PADI W³odzimierz Ko³acz na tej li¶cie, ze wzglêdu na "zaciêcie pedagogiczne" z chêci± przyjmie Wasze dzieci na naukê.

Data: 2009-05-31 21:19:29
Autor: lot
Nowy Instruktor PADI Włodzimierz Kołacz zaprasza na kursy
On 2009-05-31 16:26:34 +0200, "SHARMDIVER.PL" <diveinstructor@usuntoop.pl> said:

Jak wcze¶niej reklamowa³ siê instruktor nurkowania PADI W³odzimierz Ko³acz na tej li¶cie, ze wzglêdu na "zaciêcie pedagogiczne" z chêci± przyjmie Wasze dzieci na naukê.

Dudziñski, czy¿by¶ by³ jednym z osobników stawiaj±cym znak równo¶ci pomiêdzy pedofili± a pedagogik±?

To mo¿e faktcznie popie¶æ siê z ¿ó³wiem lub wielb³±dem a trzymaj od ludzi na dystans kilku ty¶ km

Data: 2009-05-31 16:53:21
Autor: _Slnt_
SHARMDIVER.PL pisze:

Prawdê mówi±c nie spodziewa³em siê niczego innego po takim kretynie albo
kretynce jak ty.
Wiêc spieprzaj dziadu tam gdzie twoje miejse.

Nic dodaæ nic uj±æ.. :(

No to spieprzaj pan! :)

--
WC

Data: 2009-06-01 14:56:57
Autor:
Nowy Instruktor PADI W³odzimierz Ko³acz zaprasza na kursy
W³odzimierz Ko³acz <div100@poczta.onet.pl> napisa³(a):
Tak zapraszam ale nie takich kretynów jak Ty i nie w tym w±tku.
W tym powiem tylko tyle.
Jeste¶ tak g³upi ¿e nawet nie zauwa¿asz tego jak jeste¶ g³upi

Przpomina siê kawa³.
¯ona do mê¿a: Jeste¶ tak beznadziejny, no TAK beznadziejny, ¿e gdyby by³ konkurs na najbardziej beznadziejnego typa na ¶wiecie, zaj±³by¶ drugi miejsce!!
M±¿: Dlaczego drugie!?
¯ona: Bo ty taki beznadziejny jeste¶.
Tylko ten kawa³ przypomina mi siê przy okazji ka¿dego posta Janka z Szarmu.

Data: 2009-06-01 21:35:31
Autor: W³odzimierz Ko³acz
Nowy Instruktor PADI W³odzimierz Ko³acz zaprasza na kursy

U¿ytkownik <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:h00q7p$o0c$1inews.gazeta.pl...
[...]

No to inny o podobnym wyd¼wiêku.
Dwie praczki k³óc± siê podczas pracy. Jedna do drugiej wykrzykuje; Ty to nawet g³upia nie jeste¶. Druga w ferworze k³ótni odkrzykuje Co! ja g³upia nie jestem to ty g³upia nie jeste¶! :-))
Pozdrawiam W³odek

Data: 2009-06-01 22:34:31
Autor: Dziadek Mroz
Nowy Instruktor PADI W³odzimierz Ko³acz zaprasza na kursy
Dwie praczki k³óc± siê podczas pracy. Jedna do drugiej wykrzykuje; Ty to

LOL. JAk to muwi± uderz w sto³ a praczka siê odezwie....

DM

Nowy Instruktor PADI W³odzimierz Ko³acz z aprasza na kursy