Nowy Kloss

Data: 2013-03-30 20:51:26
Autor: Qrczak
Nowy Kloss
Dnia 2013-03-30 13:31, obywatel frank drebin uprzejmie donosi:
Coś mnie zniechęcało do tego filmu i od kilku m-cy kurzył się na
twardzielu. Jak już postanawiałem obejrzeć to zawsze coś innego bardziej
mnie przyciągnęło.
I słusznie, bo ten film to kupa niemożebna.
Dojechałem do chyba 20 minuty i zrobiłem "delete", ale takie z shiftem,
żeby mnie Trzebiatowska nie kusiła na jeszcze jedną szansę.

Kto wpadł na pomysł, żeby główną rolę dać Kotowi, który dla mnie jest
zajebistym aktorem ale którego twarz to głównie z komedią się kojarzy?
Adamczyk też nie aktor dramatyczny czy sensacyjny a i Mecwaldowski (za
którym nie przepadam) to też gęba komedioworomantyczna.

Mnie wystarczył sam pomysł szalony, że i Kot i Adamczyk zostali ufarbowanymi lisami. Aktorstwo panny Żmudy litościwie zmilczę.

Data: 2013-03-31 03:49:51
Autor: Ozon
Nowy Kloss

Użytkownik "Qrczak" <qrka@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:51574239$0$1249$65785112news.neostrada.pl...

Mnie wystarczył sam pomysł szalony, że i Kot i Adamczyk zostali ufarbowanymi lisami. Aktorstwo panny Żmudy litościwie zmilczę.

Jak to dobrze, że nawet nie wiem kto to ku**a jest Kot i Adamczyk...
A Żmuda, to kiedyś grał w Legii...
:)

Ozon

Data: 2013-03-31 12:42:58
Autor: Qrczak
Nowy Kloss
Dnia 2013-03-31 03:49, obywatel Ozon uprzejmie donosi:
[...]

Tak? A który?
Można było również napisać "panna Marta", żeby się miał kto oczytany przyczepić.

Nowy Kloss