Nowy Kombinezon SUPER FLEX od złotówki

Data: 2010-10-26 10:18:02
Autor: mm divingWYTNIJTO
Nowy Kombinezon SUPER FLEX od złotówki
Witam Serdecznie

Wystartowała nowa promocyjna aukcja

Skafander dwuczęściowy SUPER FLEX 5+5mm

Od złotówki - bez ceny minimalnej !

Zainteresowanych zapraszam szczegóły w linku poniżej :

http://allegro.pl/nowy-5-5mm-super-flex-super-cieply-mm-diving-i1290058775.html

Niezainteresowanych serdecznie pozdrawiam

Monika

Data: 2010-11-04 14:12:13
Autor: mm divingWYTNIJTO
Nowy Kombinezon SUPER FLEX od złotówki
Witam

3 dni do zakończenia aukcji !
 http://allegro.pl/nowy-5-5mm-super-flex-super-cieply-mm-diving-i1290058775.html

Wkrótce nowe niesamowite promocje

Data: 2010-11-04 14:46:13
Autor: DŻejKej
Nowy Kombinezon SUPER FLEX od złotówki
Monika

Już ci odblokowali konto po ostatnich przekrętach?
Trzeba znów napisac do allegro....

jk

Data: 2010-11-05 07:10:22
Autor: JACooL
Nowy Kombinezon SUPER FLEX od złotówki
Już ci odblokowali konto po ostatnich przekrętach?
Trzeba znów napisac do allegro....

Moge prosic o rozwiniecie, przymiarke robilem kilka razy do zakupow ...

JACooL

Data: 2010-11-05 10:28:53
Autor: DŻejKej
Nowy Kombinezon SUPER FLEX od złotówki
Moge prosic o rozwiniecie, przymiarke robilem kilka razy do zakupow ...

powiem Ci tak: z doświadczenia gorąco odradzam

jk

Data: 2010-11-05 10:30:53
Autor: Paweł
Nowy Kombinezon SUPER FLEX od złotówki
powiem Ci tak: z doświadczenia gorąco odradzam

i nie ty jeden się sparzyłeś....

P.

Data: 2010-11-05 07:46:40
Autor: mm diving
Nowy Kombinezon SUPER FLEX od złotówki
> Monika

Już ci odblokowali konto po ostatnich przekrętach?
Trzeba znów napisac do allegro....

jk

Moje konto na allegro nigdy nie było zablokowane, mylisz się przyjacielu - nie
życzę sobie rzucanych oszczerstw pod moim adresem, jeśli natomiast próbujesz
oczerniać mnie świadomie to pamiętaj, iż w internecie nie jesteś anonimowy ...

pozdrawiam

Monika - MM Diving

Data: 2010-11-05 15:44:06
Autor: mm divingWYTNIJTO
Nowy Kombinezon SUPER FLEX od złotówki
Dziękuję normalnym użytkownikom tej listy dyskusyjnej za udzielenie mi
informacji na temat osoby która wypisuje oszczerstwa na mój temat, ze swojej strony mogę tylko dodać, iż jak zawsze prawda obroni się sama, dlatego
wszystkich zainteresowanych zapraszam na moje aukcje w serwisie allegro , a w
szczególności do poczytania moich komentarzy do przeprowadzonych aukcji

http://allegro.pl/nowy-5-5mm-super-flex-super-cieply-mm-diving-i1290058775.html pozdrawiam

Monika - MM Diving    --

Data: 2010-11-05 16:26:09
Autor: DŻejKej
Nowy Kombinezon SUPER FLEX od złotówki
ze swojej strony mogę tylko dodać, iż jak zawsze prawda obroni się sama, dlatego

a ja uważam że każdy spamer to oszust

jk

Nowy Kombinezon SUPER FLEX od złotówki