Nowy LCD Monitor mog±cy pracować w pione

Data: 2009-03-26 22:12:05
Autor: Olek
Nowy LCD Monitor mog±cy pracować w pione
Czy istnieje jaki¶ 17cali albo 19, który mozna obrócić do pracy w pionie o 90 stopni i jest w normalnej cenie ? Bo znalazłem EIZO za ponad 2k...

Olek

Data: 2009-03-26 22:14:24
Autor: Piter
Nowy LCD Monitor mog±cy pracować w pione
Czy istnieje jaki¶ 17cali albo 19, który mozna obrócić do pracy w pionie o 90 stopni i jest w normalnej cenie ? Bo znalazłem EIZO za ponad 2k...

chodzi ci pewnie o funkcję pivot, napewno sa tańsze, musisz poszukać

Data: 2009-03-26 22:17:00
Autor: Piter
Nowy LCD Monitor mog±cy pracować w pione

Użytkownik "Piter" <temp-spam@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gqgr7a$7hl$1pyro.tvk.wroc.pl...

http://www.arest.pl/index.php?inc=produkt&ID=13656&katid=22 pierwszy z brzegu

Data: 2009-03-26 22:56:33
Autor: Olek
Nowy LCD Monitor mog±cy pracować w pione
Użytkownik "Piter" <temp-spam@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gqgrc6$88s$1pyro.tvk.wroc.pl...

[...]

Ok rzeczywi¶cie ale nie byłem pewien że to to to.

Ale mam matrox G450 na XP3 i za bardzo nie widzę opcji obracania. Znacie jaki¶ programik który to umożliwia softwareowo, przynajmniej jako jedn± z funkcji ?

Data: 2009-03-26 23:05:06
Autor: maX
Nowy LCD Monitor mog±cy pracować w pione

Użytkownik "Olek" <olek@nic.nic> napisał w wiadomo¶ci news:gqgtmd$c85$1news.task.gda.pl...

Ale mam matrox G450 na XP3 i za bardzo nie widzę opcji obracania. Znacie jaki¶ programik który to umożliwia softwareowo, przynajmniej jako jedn± z funkcji ?

Stery masz te wbudowane w Windows ? Sciagnij najnowsze ze strony Matroxa, powinny miec funkcje obracania obrazu.

Data: 2009-03-26 23:15:38
Autor: Olek
Nowy LCD Monitor mog±cy pracować w pione
Użytkownik "maX" <aver@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gqgu6h$g8u$1atena.e-wro.net...

[...]

Mam sprzed tygodnia ¶ci±gnięte do G450-jaki¶ desktop SE. Obracania nie widzę, jakie¶ cieńkie s± jak na Matrox. Nic nie dobudował do "display properties" nawet-np. ustalania co 1Hz f od¶wierzania. Jak miałem G400 to wszystko to było aż człowiek mógł monitor wypalić, ale MUSIAŁEM zmienić na G450 bo były różnice napięć na slocie przy zmianie mobo i CPU na P4 i chipset 675.

Arek

Data: 2009-03-26 23:24:52
Autor: maX
Nowy LCD Monitor mog±cy pracować w pione

Użytkownik "Olek" <olek@nic.nic> napisał w wiadomo¶ci news:gqguq2$hd2$1news.task.gda.pl...
[...]

Nowsze G400 miały już AGP w tej nowszej wersji, pasuj±cej do płyt z AGP 3.0 (choć pamiętam że były problemy z rozróżnieniem który G400 jest nowy, a który stary).

Data: 2009-03-26 23:26:54
Autor: Olek
Nowy LCD Monitor mog±cy pracować w pione
Użytkownik "maX" <aver@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gqgvbj$ufu$1atena.e-wro.net...

Nowsze G400 miały już AGP w tej nowszej wersji, pasuj±cej do płyt z AGP 3.0 (choć pamiętam że były problemy z rozróżnieniem który G400 jest nowy, a który stary).

No G400 który miałem miał super możliwo¶ci konfiguracji (np. 160Hz przy 1600x1200 32bit color), a ten 450 jaki¶ cieńki...

Olek

Data: 2009-03-27 08:47:44
Autor: MPolo
[...]

Ja kupiłem monitor Gateway'a z funkcj± pivot, ale oprogramowanie
umożliwiaj±ce "obracanie" było dla monitora a nie karty grafiki.

MPolo

Data: 2009-03-28 09:47:21
Autor: ±ćęłń󶼿
Nowy LCD Monitor mog±cy pracować w pione
Poszukaj w seriach NEC MultiSync
JaC

Nowy LCD Monitor mog±cy pracować w pione