Nowy MVNO

Data: 2009-10-05 15:11:24
Autor: spiderpl
Nowy MVNO
Pojawił się właśnie nowy operator - FM Group Mobile.
Co sądzicie o tej ofercie?
http://www.fmgroupmobile.pl/

Tom

Data: 2009-10-05 18:13:14
Autor: jooseff
Nowy MVNO
Dnia 05-10-2009 o 15:11:24 spiderpl <srqafd@jadamspam.pl> napisał:

Pojawił się właśnie nowy operator - FM Group Mobile.
Co sądzicie o tej ofercie?
http://www.fmgroupmobile.pl/

Tom

"Aby zostać członkiem Klubu FM GROUP, musisz przejść przez następujące  etapy rejestracji:
Pierwszy krok: Podpisanie Umowy Dystrybutorskiej
Przed podpisaniem umowy wybierasz Sponsora (Członka Klubu FM GROUP, który  pomoże wypełnić i zarejestrować Umowę Dystrybutorską, a także będzie się  Tobą opiekował w późniejszym czasie: przekazywał istotne informacje i  organizował szkolenia)."
"Możesz także zarejestrować się on-line, wchodząc na stronę www.fmgroup.pl  lub www.perfumy.fm"

Cytaty powyżej wyjaśniają wszystko. Handlarze podróbkami perfumów będą  dzwonić do siebie. O przepraszam, handlarze zapachami alternatywnymi ;)

Pozdr.

Joossef

Data: 2009-10-06 12:36:06
Autor: Tomaszek
Nowy MVNO
spiderpl pisze:
Pojawił się właśnie nowy operator - FM Group Mobile.
Co sądzicie o tej ofercie?
http://www.fmgroupmobile.pl/

Nie podoba mi się ważność konta. Ładując za 20zł konto mam aktywne tylko przez 15 dni.No i jak dla mnie odpada: to się opiera na Polkomtelu, więc u mnie w domu brak zasięgu.
| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać.   |
|              Nie należę do żadnej partii politycznej               |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Nowy MVNO