Nowy OrangeGO - koszt sms na 770

Data: 2009-04-24 04:44:32
Autor: ab
Nowy OrangeGO - koszt sms na 770
W taryfie Nowy Orange GO można uaktywnić bezpłatne rozmowy do 1 osoby. Nalezy wysłać sms na nr 770. Nie znalazłem w cenniku kosztu wysłania sms na ten numer. Wie ktoś może ile to kosztuje?

Data: 2009-04-24 07:12:49
Autor: awiesiek
Nowy OrangeGO - koszt sms na 770
Użytkownik "ab" <abed58@igo1.wroc.pl> napisał w wiadomości
news:Xns9BF744AD77042abed58igo1wrocpl127.0.0.1... W taryfie Nowy Orange GO
można uaktywnić bezpłatne rozmowy do 1
osoby. Nalezy wysłać sms na nr 770. Nie znalazłem w cenniku
kosztu wysłania sms na ten numer. Wie ktoś może ile to kosztuje?

Uszanowanie

Na 98% płacisz jak za standardowy SMS , w zależności od ostaniego doładowania .
Link :
http://www.orange.pl/portal/map/map/prepaid_go_promo?category=PREPAID_GO_PROMO&stamp=1240549694771&articleId=2942995
lub
http://tiny.pl/zfm9