Nowy Polański?

Data: 2009-09-30 12:14:53
Autor: Piotr
Nowy Polański?
"Niecodzienne zatrzymanie na Rynku Głównym w Krakowie. Zagraniczny
turysta został ujęty przez czujnych przechodniów, którzy zwrócili
uwagę, że mężczyzna w nietypowy sposób filmuje otoczenie - informuje
"Dziennik Polski".
Okazało się, że turysta ukrył w torbie włączoną kamerę, którą
następnie podsuwał pod spódnice i sukienki przechodzących kobiet.
Dzięki trosce przechodniów, udało się go powstrzymać."

http://wiadomosci.onet.pl/2681,2051958,czujni_przechodnie_powstrzymali_podgladacza,wydarzenie_lokalne.html

Panowie Zanussi, Kuc, Morgenstern, dawaj pisać jakiś list!
Piotr

Data: 2009-09-30 12:24:57
Autor: pulsar
Nowy Polański?
Piotr napisał(a):
http://wiadomosci.onet.pl/2681,2051958,czujni_przechodnie_powstrzymali_podgladacza,wydarzenie_lokalne.html

Panowie Zanussi, Kuc, Morgenstern, dawaj pisać jakiś list!

Niezły pomysł na nowe listy zboczeńców...
Żyjemy w ciekawych czasach, nie ma co!

pulsar

Data: 2009-09-30 12:35:59
Autor: MH
Nowy Polański?
[...]

================================

Wielkie mi mecyje ... W podstawówce już robiliśmy takie numery z wykorzystaniem
aparatu m-ki "ZUCH". Najlepsze zdjęcia były z Zochą. Tą cośmy się z nią w
doktora bawili w przedszkolu...

MH

Data: 2009-09-30 12:38:49
Autor: Piotr
Nowy Polański?
Dnia Wed, 30 Sep 2009 12:35:59 +0200, MH napisał(a):

Wielkie mi mecyje ... W podstawówce już robiliśmy takie numery z wykorzystaniem
aparatu m-ki "ZUCH". Najlepsze zdjęcia były z Zochą. Tą cośmy się z nią w
doktora bawili w przedszkolu...

Mecyje, nie mecyje, list trzeba napisać. W końcu filmowiec...
Piotr

Data: 2009-09-30 12:58:28
Autor: boukun
Nowy Polański?

Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomości news:1557.000002f4.4ac3348fnewsgate.onet.pl...
[...]

A ja naprzykład nie mogłem patrzeć, jak rzeźnicy na uboju wrzucili na taśmę gdzie przesuwane były tusze świńskie do skórowaczki 16 letnią Zuśkę, przechodzącą z jeliciarni i przy wszystkich na hali obmacali ją po cipie... To było takie upokarzające dla tej dziewczyny i prymitywne, jak na moherów przystało...

boukun

Data: 2009-09-30 13:09:51
Autor: MH
Nowy Polański?

> [...]

A ja naprzykład nie mogłem patrzeć, jak rzeźnicy na uboju wrzucili na taśmę gdzie przesuwane były tusze świńskie do skórowaczki 16 letnią Zuśkę, przechodzącą z jeliciarni i przy wszystkich na hali obmacali ją po cipie... To było takie upokarzające dla tej dziewczyny i prymitywne, jak na moherów przystało...

Wszelako nie mogła być to "nasza" Zocha. Do matury była w naszym ogólniaku...
JEZUUU !! .. , jakie miała zderzaki wtedy !!  A co do moherów.. , jaki problem??
Co tydzień spowiedź , śfinta komunia i... sprawy nie było!!

MH

P.S. Przejeżdżałem wczoraj przez Twoją osadę ...

Data: 2009-09-30 13:15:47
Autor: boukun
Nowy Polański?

Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomości news:1557.00000301.4ac33c7fnewsgate.onet.pl...

> [...]

Co tydzień spowiedź , śfinta komunia i... sprawy nie było!!

MH

P.S. Przejeżdżałem wczoraj przez Twoją osadę ...

Trzeba było wstąpić, bez żenady. Pogadalibyśmy live....

boukun

Data: 2009-09-30 13:33:29
Autor: Polok_Prawdziwy
Nowy Polański?
> P.S. Przejeżdżałem wczoraj przez Twoją osadę ...

Trzeba było wstąpić, bez żenady. Pogadalibyśmy live....

Tes mi siem jus to zdazyło, jak wielgom partyjem łoscypkuw i kierpcuw do
Wałbzycha pilotować musiołem...

Nawet sem pomyślołem, ze tu ten WENDZONYBOCEK miskać musi - to cheba to
siedlisko domkuw jus na wylocie?

Aletam...
- nie wciskom siem tam, kaj mie nieprosom, jak KOSULAWDUPEM...

W pseciwieństwie do niewturych nasych WIELGICH MENżUW STANU, MYśLICIELI i
STRATEGUW ŁOKRUTNYCH...

Data: 2009-09-30 13:54:20
Autor: MH
Nowy Polański?

Trzeba było wstąpić, bez żenady. Pogadalibyśmy live....

Dzięki za zaproszenie !! Być może będę ponownie przelotem w piątek..
Jutro jadę do Wałbrzycha i Świebodzic. Na powrocie śmigam przez Twoją osadę..
Podaj szczegóy na priv...  Pozdro. , MH

Data: 2009-09-30 13:11:50
Autor: Stary Belfer
Nowy Polański?

[...]

Albi np. lusterko na bucie wsuniętym pod spódnicę.
AC

Data: 2009-09-30 13:21:59
Autor: Polok_Prawdziwy
Nowy Polański?
Wielkie mi mecyje ... W podstawówce już robiliśmy takie numery z wykorzystaniem
aparatu m-ki "ZUCH". Najlepsze zdjęcia były z Zochą. Tą cośmy się z nią w
doktora bawili w przedszkolu...

ŁOJEZUSICKUśWINTYIMATKOJEGONIGDYNIEMOLESTOWANO...!!!

- tośmi pikne casy psypomnioł - tes my tak robiły w powsechnej skole...!!!

Nojciekawiej było siem psy schodach ulokować, jak jakosik nałucacka poschodach
siem gramoliła.
Niekiedy to i w pińciu mysiem psepychały...!!!

A nojlepso była niejako Lubaska, modo dziewka, krutko po wystudiowaniu.
Wis pseca, ze wtamtych casach łokrutnie MINI wmodzie było..

AAAACHHH...
- to było podglondanie....!!!

Zakłodała sem takie maluśkie barchany (na tamte casy!), ze jakosik jej siem łod
samości w strimgi zwijały...
ŁOŁ... - coto było - kacapa jej naboki wyłaziła....!!!

śtery wielgie zalety to podglondanie miało:

- pamińć rozumowom my sem ćwicyły (bo tsa było dobze tom rozlazłom kacapem
zapamintać)!
- mińśnie rencuw i karku my intensywnie ćwicyły (bo gruchem zapłotem my tsepały,
a tsa było naboki siem łoglondać cy wtosik nienadchodzi)!
- poznowałymy cynnie anatomicnom Maryn budowem i
- psygotowywały my siem do uprawianio cynnego pozycio suksełalnego w psysłości...

Co w pseciwieństwie do niewturych Pietrosków, Rafałeluw i inksych katoluw
dosidzioj uprawiać lubiem...

Sdrovim piknie

Data: 2009-09-30 14:14:42
Autor: MH
Nowy Polański?
> [...]

siem gramoliła.
Niekiedy to i w pińciu mysiem psepychały...!!!

Hah !! , Baco a jokosik to u mnie bywało ?! Tyz mielimy takom łod śpiwu i
muzycnego kstałcenia świezutkom sarenkem.. Jakozem na paru jnstrumemtach wygrywoć rózniste melodyjki umioł , to mniem posadziła we pirwsej ławce ...
I corozki mi cosik s ławecki naziem upodało.. A to pisacek , a to ksionzka ..
Tom siem schylać kuziemi musioł , dyć ino coby gałami zawrócić podkiecem ..
Inozem zamłody i zagupi był coby jom poprosić ło demonstracjem zagrania nafujarce...

MH

Data: 2009-09-30 14:33:34
Autor: Polok_Prawdziwy
Nowy Polański?
[...]

Rozumim, fujarka to troseckem wstydliwy temat wuwcas był...

Ale jak łokarynem strojić to mogła wom zaprezentować... ;)

Pamintom tes takom jednom pedafilkem - nasom wychowawcyniom na koluniach była.

MH - coto za fajno zec, to pedafilstwo było...!

Wis, jak to wuwcas na takich kolonijach bywało - grupy skłodały siem abo z
chopokuw, abo Maryn i co porem dni kompałymy siem całom grupom w wielgiej
prysnicowni.
Zabirała nos tam do tej kumpieli syćkich, i razem znami siem pluskała.

Nibyto pod pozorem dopilnowanio i mycio....

Ale zeto sendzie pryskało, siem tes rozbirała. Łostawiała sem ino takom maluśkom
i psejzystom kosulkem.
SYćKO MY WIDZIAŁY...!!!

Ale tonic... - co poniewturych brała i łosobiście mydłem sorowała...!!!

Pryndko wykapowołem, ze ino tych, wturym ptoski powstowały...
A nojwincyj to te stojonce ptoski myła...!!!

Chaaaa...!!! - nałokrongło siem koło niej ze stojoncym ptoskiem krenciłem...!!!

Com uzył, tom uzył...

I musem sceze pedzieć, ze pseciwko takiej pedafilce nic wuwcas niemiołem...

Data: 2009-10-01 17:50:26
Autor: raff
Nowy Polański?
[...]

Baco, a komuscie te gruche tsepaly ?

R.

Data: 2009-09-30 15:20:16
Autor: zbig
Nowy Polański?

[...]

Apart fotograficzny z tamtych czasów nazywał się DRUH

Data: 2009-09-30 13:05:03
Autor: Grzegorz Z.
Nowy Polański?
Dnia Wed, 30 Sep 2009 12:14:53 +0200, Piotr napisał(a):

[...]

"Egalite, Liberte, Fraternite" Piotrze!

Data: 2009-09-30 15:54:21
Autor: CYC
Nowy Polański?

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:mgnkjcns4rzz$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Z jakiego kraju i jakie ma pochodzenie ? .
To sa istotne dla jego obrony elementy .

cyc

Data: 2009-09-30 16:01:43
Autor: Piotr
Nowy Polański?
Dnia Wed, 30 Sep 2009 15:54:21 +0200, CYC napisał(a):

Z jakiego kraju i jakie ma pochodzenie ? .
To sa istotne dla jego obrony elementy .

Noo zboczek,... To skąd może być i jakie może mieć pochodzenie?
Piotr

Data: 2009-09-30 16:05:59
Autor: CYC
Nowy Polański?

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1x4sot28291u9$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Grupowy Tzwel powiedzialby pewnie polskie ale prawda jest  inna i tyle intrygujaca ile tajemnicza.

cyc

Data: 2009-10-01 09:10:16
Autor: konserwator
Nowy Polański?

[...]