Nowy Polbank czyli Rajfi - dalej to półbank

Data: 2014-05-27 19:45:10
Autor: xbartx
Nowy Polbank czyli Rajfi - dalej to półbank

Tak się dzisiaj w końcu przemogłem aby głębiej popatrzyć w nowy system, po migracji z Polbanku. Pierwsze zdziwienie to puste wyciągi. Niby ściągam pdf ale otwieram i jest pusty. Coś mnie tknęło i otworzyłem to w Adobe Reader (można powiedzieć jedyny słuszny) i viola wyciąg widać. Cholera tak ciężko im wygenerować poprawnego pdfa? Nie wiedzieć czemu mimo, że sam spłaciłem kk uruchomiła się automatyczna spłata. Fakt miałem tylko 44 gr ale pociągnęło i teraz system pokazuje kuriozum, że jak od limitu kk odejmę dostępne środki, saldo rachunku i ewentualne blokady to nie otrzymuję zera. Co otrzymuję? Ano te 44 gr, które poleciały automatem. Niby prosta matematyk ale jednak nie do końca ;)

No i na koniec najlepsze.
Według teorii Pani na partyline, to nie mam już karty T-mobile tylko Srebną. Ok powiedzmy, że była migracja ale po zalogowaniu się do r-online moja nazwa karty to: "POLAND MC T-MOBILE" i teraz pytanko co ja właściwie teraz mam? Miałem Polbank MC T-mobile ale się skończył. Na stronie można wyszukać kartę Polbank T-mobile i jest nawet TOiP. Niby ważny od 16.09.2013 r. ale cholera wie do kiedy. Na party linie Pani mówi, że nowa TOiP automatycznie anuluje starą. Tylko, że nowa TOiP to MC Srebrna a ja mam niby POLAND MC T-MOBILE, więc złożyłem reklamację aby bank przysłał mi TOiP dla mojej karty POLAND MC T-MOBILE albo wskazał miejsce na swojej stronie gdzie mogę sobie pobrać. Ciekawe co dalej ;)

P.S. przeliczniki, przelicznikami ale karta idzie na odstrzał, bo się włos na głowie jeży.

Xenocide

Data: 2014-05-27 22:07:31
Autor: koala
Nowy Polbank czyli Rajfi - dalej to półbank
chyba ćwierćbank to za dużo...

Karta "w trakcie zamykania", wyciągu końcowego brak, dział windykacji spamuje SMSowo, a dział ubezpieczeń w najlepsze chce dla karty włączyć ubezpieczenie.

Jak na razie wygląda jeszcze gorzej niż pekałoSA jak od nich uciekałem po przymusowej fuzji z częścią bepehaha.(małe litery intencjonalne)

Pozdr,
Koala

Data: 2014-05-28 20:58:06
Autor: xbartx
W dniu 27.05.2014 22:07, koala pisze:
[...]

Ja dzisiaj dokonałem spłaty kk i mam kolejne "nowości". Spłata karty wisi w blokadach. Wczorajsze 4 blokady zniknęły (były to transakcje aby wykonać limit i nie płacić dodatkowo 4,5 zł) ale nie ma ich również w historii transakcji - cholera wie gdzie są. Za to 'dostępne środki' zamiast być takie same jak limit karty (spłaciłem wszystko od razu) to są powiększone o moją spłatę czyli limit karty mam 1000, spłaciłem 333 i mam 'dostępne środki' 1333 zł. Logika poważnie poraża. Cóż zobaczymy jak to będzie wyglądać jutro.

Xenocide

Data: 2014-05-28 22:17:19
Autor: Pete
W dniu 2014-05-28 20:58, xbartx pisze:
[...]

ja właśnie dzisiaj składałem reklamację dotyczącą pobrania składki ubezpieczeniowej.
W jakim trybie oni to włączali? Coś panna z partyline mówiła o korespondencji dotyczącej ubezpieczeń. Prawda li to?

--
Pete

Data: 2014-05-28 22:41:40
Autor: xbartx
W dniu 28.05.2014 22:17, Pete pisze:

ja właśnie dzisiaj składałem reklamację dotyczącą pobrania składki
ubezpieczeniowej.
W jakim trybie oni to włączali? Coś panna z partyline mówiła o
korespondencji dotyczącej ubezpieczeń. Prawda li to?

No w zasadzie to przysłali zwykłym listem plany migracji. Teoretycznie to jak już pisałem moja kk Polbank MC T-mobile zamieniała się w MC Srebrną ale to tylko teoretycznie, bo ichni system pokazuje "Poland T-mobile". Generalnie bałagan poważny i raczej trzeba wiać.

Xenocide

Data: 2014-05-28 22:52:26
Autor: Pete
W dniu 2014-05-28 22:41, xbartx pisze:
[...]

No tyż widzę poland t-mobile, ale aktualny (???) regulamin mówi, że płatne ubezpieczenia wymagają dyspozycji. Pannie wymsknęło się słowo 'obowiązkowe ubezpieczenie' więc ją cytatą z regulaminu postawiłem do pionu. Ale nie wiem, czy to nie jakaś zorganizowana akcja.

--
Pete

Data: 2014-05-29 23:10:48
Autor: xbartx
W dniu 28.05.2014 22:52, Pete pisze:
[...]

No rzeczywiście w regulaminie dla MC Srebrna stoi:
"Ubezpieczeniem odpłatnym objęty jest jedynie ten Posiadacz, który złożył deklarację przystąpienia do ubezpieczenia i wyraził zgodę na pobieranie opłaty na pokrycie kosztów ubezpieczenia."

Puściłem w takim razie drugą reklamację i zobaczymy co z tego wyniknie.

Xenocide

Data: 2014-05-28 22:55:31
Autor: koala
Nowy Polbank czyli Rajfi - dalej to półbank
Ja mam gorzej bo nigdy nie włączałem dostępu online do tej karty...
a jakiś yntelygentny inaczej wyłączając kartę... wyłączył wyciąg papierowy...w związku z tym nie mam ostatniego wyciągu...a ichnia windykacja SMSuje. Kwota z d*** wzięta nie uwzględnia ostatniej wpłaty...
Słowem na "B" wypadłoby skończyć.
Reklamacja telefoniczna + papier w oddziale.
Dla ichniego marketinga co być może to czyta: zgłoszenie do KNF też było w ślad za reklamacjami gdy nie zaprzestali spamu SMSowego.

Pozdr,
Koala

Data: 2014-06-09 02:13:47
Autor: Krzysiek
W dniu wtorek, 27 maja 2014 19:45:10 UTC+2 użytkownik xbartx napisał:
Tak się dzisiaj w końcu przemogłem aby głębiej popatrzyć w nowy system, po migracji z Polbanku.

Ja tez i na razie mi sie nie podoba. Strasznie wolno dziala..ciagle 'obracajace sie koleczka'...
Pod tym wzgledem dawny system 1/2banku byl lepszy...czyli teraz jest 1/4bank?....

Data: 2014-06-10 18:05:25
Autor: xbartx
W dniu 09.06.2014 11:13, Krzysiek pisze:

Pod tym wzgledem dawny system 1/2banku byl lepszy...czyli teraz jest 1/4bank?....

1/4 to w porywach ;)
Mi na pierwszą reklamację odpowiedzieli, że T-mobile Polbank to teraz MC Srerbna a w ich systemie widniejąca jako Poland T-mobile ale to się podobno poprawi kiedyś tam. Czekam jeszcze na drugą odpowiedź co z tym obowiązkowym ubezpieczeniem.

Xenocide

Data: 2014-06-10 19:01:39
Autor: mm
xbartx pisze:
[...]

Ja za to się dowiedziałem, że infolinia rozmawia ze mną "przez grzecznność, bo wg systemu relacje z klientem zostały zamknięte". Na moje pytanie kiedy otrzymam pisemne potwierdzenie faktu "zamknięcia  relacji z klientem", odpowiedź brzmiała: "nie wiem".

Data: 2014-06-10 20:03:42
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Nowy Polbank czyli Rajfi - dalej to półbank

"mm" ln7dkl$22q8$1@adenine.netfront.net

: Ja za to się dowiedziałem, że infolinia rozmawia
: ze mną "przez grzecznność, bo wg systemu relacje
: z klientem zostały zamknięte".

Ciekawe, z jakiego paragrafu i na jak długo... ;)
I w którym więzieniu jest odsiadka tychże relacji. ;)

Poważniej -- IMO każdy, kto tam dzwoni, jest ich klientem.

: Na moje pytanie kiedy otrzymam pisemne potwierdzenie
: faktu "zamknięcia  relacji z klientem", odpowiedź
: brzmiała: "nie wiem".

To jakaś nowomoda w RP? ZUS mi nie chciał dziś dać poświadczenia
przyjęcia pisma. Tak zwana ,,symetria'' -- ja muszę na piśmie,
ale ZUS może ,,na gębę''.

Bank można czasami ominąć, ale z ZUSem tak słodko nie jest.

Nowy Polbank czyli Rajfi - dalej to półbank