Nowy Polbank czyli Rajfi - dalej to półbank

Data: 2014-06-09 02:13:47
Autor: Krzysiek
Nowy Polbank czyli Rajfi - dalej to półbank
W dniu wtorek, 27 maja 2014 19:45:10 UTC+2 użytkownik xbartx napisał:
Tak się dzisiaj w końcu przemogłem aby głębiej popatrzyć w nowy system, po migracji z Polbanku.

Ja tez i na razie mi sie nie podoba. Strasznie wolno dziala..ciagle 'obracajace sie koleczka'...
Pod tym wzgledem dawny system 1/2banku byl lepszy...czyli teraz jest 1/4bank?....

Data: 2014-06-10 18:05:25
Autor: xbartx
W dniu 09.06.2014 11:13, Krzysiek pisze:

Pod tym wzgledem dawny system 1/2banku byl lepszy...czyli teraz jest 1/4bank?....

1/4 to w porywach ;)
Mi na pierwszą reklamację odpowiedzieli, że T-mobile Polbank to teraz MC Srerbna a w ich systemie widniejąca jako Poland T-mobile ale to się podobno poprawi kiedyś tam. Czekam jeszcze na drugą odpowiedź co z tym obowiązkowym ubezpieczeniem.

Xenocide

Data: 2014-06-10 19:01:39
Autor: mm
xbartx pisze:
[...]

Ja za to się dowiedziałem, że infolinia rozmawia ze mną "przez grzecznność, bo wg systemu relacje z klientem zostały zamknięte". Na moje pytanie kiedy otrzymam pisemne potwierdzenie faktu "zamknięcia  relacji z klientem", odpowiedź brzmiała: "nie wiem".

Data: 2014-06-10 20:03:42
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Nowy Polbank czyli Rajfi - dalej to półbank

"mm" ln7dkl$22q8$1@adenine.netfront.net

: Ja za to się dowiedziałem, że infolinia rozmawia
: ze mną "przez grzecznność, bo wg systemu relacje
: z klientem zostały zamknięte".

Ciekawe, z jakiego paragrafu i na jak długo... ;)
I w którym więzieniu jest odsiadka tychże relacji. ;)

Poważniej -- IMO każdy, kto tam dzwoni, jest ich klientem.

: Na moje pytanie kiedy otrzymam pisemne potwierdzenie
: faktu "zamknięcia  relacji z klientem", odpowiedź
: brzmiała: "nie wiem".

To jakaś nowomoda w RP? ZUS mi nie chciał dziś dać poświadczenia
przyjęcia pisma. Tak zwana ,,symetria'' -- ja muszę na piśmie,
ale ZUS może ,,na gębę''.

Bank można czasami ominąć, ale z ZUSem tak słodko nie jest.

Nowy Polbank czyli Rajfi - dalej to półbank