Nowy Popcorn Hour C-200

Data: 2009-06-18 22:12:51
Autor: Adam Dybkowski
Nowy Popcorn Hour C-200
Wygląda na wypas totalny w segmencie odtwarzaczy sieciowych z dyskiem i
chyba warto poczekać, jeżeli ktoś miał kupować właśnie Popcorna A-110.
Nowy model jest oznaczony C-200, rekomendowana cena detaliczna 300 USD:
http://www.frazpc.pl/news/25611-Nowy_Popcorn_Hour_na_miare_oczekiwan

Tu jest więcej informacji:
http://www.popcornhour.com/onlinestore/index.php?pluginoption=productinfo&item_id=12

Przy tych możliwościach wszystkie wynalazki typu WD TV HD odpadają w
przedbiegach. A w starym Popcornie (A-110) szczególnie było żal braku
miejsca na napęd DVD czy BD oraz wyświetlacza pomagającego w nawigowaniu
po MP3'kach przy wyłączonym TV.

--
Adam Dybkowski
http://dybkowski.net/

Data: 2009-06-19 00:36:51
Autor: Maseł
Nowy Popcorn Hour C-200
Adam Dybkowski wrote:
Wygląda na wypas totalny w segmencie odtwarzaczy sieciowych z dyskiem i

Hmmm - zeby to jeszcze potrafilo dzialac jako najprostsza nagrywarka
(chociazby dla s-video) - to bylby to szczyt rozkoszy...

Pozdro

Maseł

Data: 2009-06-19 02:25:27
Autor: Adam Dybkowski
Nowy Popcorn Hour C-200
Maseł pisze:

Wygląda na wypas totalny w segmencie odtwarzaczy sieciowych z dyskiem i

Hmmm - zeby to jeszcze potrafilo dzialac jako najprostsza nagrywarka
(chociazby dla s-video) - to bylby to szczyt rozkoszy...

:-o A jeszcze masz takie źródło sygnału? Mnie wszędzie otaczają źródła
HDMI albo conajmniej komponent. No nie mów, że najnowszy wypas Popcorn
chcesz podłączyć do starej kamery analogowej Hi8...

--
Adam Dybkowski
http://dybkowski.net/

Data: 2009-06-19 08:59:26
Autor: Maseł
Nowy Popcorn Hour C-200
Adam Dybkowski wrote:
Maseł pisze:

[...]

Hi8 moze nie, ale do telewizora, czy inego dekodera jako namiastke
nagrywarki...
W starych VHSowych urzadzeniach funkcjonowal kiedys podzial na:
- "tylko"odtwarzacz,
- magnetowid (z wbudowanym tunerem telewizyjnym)
- wynalazek: "odtwarzacz z mozliwoscia nagrywania"

Pozdro

Maseł

Nowy Popcorn Hour C-200