Nowy Potwór 1100S

Data: 2010-07-18 03:20:30
Autor: neuro
Nowy Potwór 1100S
Ahoj,

    Przez pewien czas przymierzałem się do SV1000 '06+, po ujeżdżaniu
SV650S. Byłem niemalże zdecydowany, dopóki nie zbadałem Monstera w
nowej szacie - produkowany bodajże od 2k8.
Generalnie SV bardzo mi leży, jednak chciałbym coś mniej budżetowego,
z dobrym zawiasem. W SV przód mnie zawsze wku%$#ał, a nie chce mi się
bawić w przekładkę z GSXR-a (co ciekawe, nowe SV650 dostały właśnie
przód z owej maszyny)
Czy ktoś z Was jeździ nową wersją dużego Monstera? Warto szarpnąć się
na te pieniądze? Interesują mnie tylko "V-ki" ;)

pozdr,
p.

Nowy Potwór 1100S