Nowy Simplus - co o nim myslicie

Data: 2009-05-04 02:18:01
Autor: Szczepan
Nowy Simplus - co o nim myslicie
wszelkie info tu http://www.simplus.pl/v.do?idx=805146#komentarze

czy to dobra oferta? obecnie mam mixplus

pozdrawiam

Data: 2009-05-04 07:41:20
Autor: HAL

Użytkownik "Szczepan" <majdan@fr.pl> napisał w wiadomości news:gtlc7n$c93$1news.onet.pl...
wszelkie info tu http://www.simplus.pl/v.do?idx=805146#komentarze

czy to dobra oferta? obecnie mam mixplus

pozdrawiam

to jest chore ................... tak samo jak lizanie cukru przez szybe :-D

PLAY is Cool !!!

Data: 2009-05-06 18:57:11
Autor: wk
Nowy Simplus - co o nim myslicie
Użytkownik "HAL" <i7i@@onet.pl> napisał w wiadomości news:gtlv62$2ng$1news.onet.pl...
[...]
to jest chore ................... tak samo jak lizanie cukru przez szybe :-D

Caly simplus.
Pakiety, pilnowanie terminow, przepadanie minut i 100 innych warunkow zeby bylo tanio.
Oferta dobra dla nastolatkow, ktorzy maja czas na to wszystko.

PLAY is Cool !!!

Cool, gdy wszyscy znajomi sa w Play.
Dopiero jak obniza interconnect, albo inni operatorzy nie beda sztucznie zawyzac stawki "do Play" to oferta nie bedzie miala minusow.
Ale poki co to czapki z glow przed Play. Zrobili rewolucje i chwala im za to.

pozdrawiam, wk

Data: 2009-05-04 22:40:59
Autor: XXX
[...]

Moim zdaniem Nowy Simplus jest lepszy od każdego mixa i abonamentu. Masz
dobry internet z naliczaniem co 1 bajt a nie jak konkurencja co 50 lub 100kB
przy mniejszych pakietach internetowych. W Simplusie masz 20 i 50MB za 5 lub
10zł miesiecznie,dodatkowo pakiety minut do Plusa do wykorzystania przez 3
miesiące (250 min.za 15zł, 500 min. za 24zł), dodatkowo mozliwość dzwonienia
po 5gr/min. do 5 n-rów stacjonarnych lub Plusa- ustawienie takiego numeru na
30dni to 2,50zł. Moim zdaniem Nowy Simplus jest o wiele lepszy od nowszego
twojewgo Profilu w simplusie, który pod pozorem odpowiedzi na Play Fresh,
zrównał stawkę do 29gr/min. za minutę do Orange, Ery, Plusa i stacjoanrek
ale podwyższyl cenę smsa , mms-a oraz wprowadził taryfikacje internetowych
pakietów co 100kB osobno za każde 100kB odebranych i wysłanych danych

Data: 2009-05-25 06:15:33
Autor: phungus
XXX <konsultant@o2.pl> napisał(a):

[...]

Wlasnie zerknalem na strone Sim+ i widze taryfikacje co 100kB. Cos sie
zmienilo, czy zle patrze ? Mam ma mysli pakiety aktywowane kodem *121*11*04 i
05#...
:-(

Pozdrawiam,
ph.