Nowy Sportage

Data: 2010-09-02 14:27:05
Autor: freewolny
Nowy Sportage

Użytkownik "Auto" <mara_s@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c7f61da$0$20994$65785112news.neostrada.pl...
Ktoś już tym jeździł?
Ogólnie ze zdjęć pozytywne wrażenie ceny niezłe ale dopłata do diesla kosmiczna, więc chyba lepiej benzynę, fajne wyposażenie L i XL
Proszę o opinię

Nie wiem jak wygląda na zdjęciach, ale w naturze to wyglada na strasznego mikrusa.

Damian

Data: 2010-09-02 14:32:37
Autor: Cavallino
Nowy Sportage
Użytkownik "freewolny" <dnogiec.usun@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i5o58v$k2u$1inews.gazeta.pl...

[...]

Tzn?
Wygląda tak, czym jest faktycznie - taki podwyższony kompakt z nieco większymi kołami i fajnym napędem (w opcji niestety).

Data: 2010-09-02 14:53:26
Autor: amir
Nowy Sportage

Nie wiem jak wygląda na zdjęciach, ale w naturze to wyglada na strasznego mikrusa.

To kwestia gustu
mi ten samochod się bardzo podoba
i rozwazam jego zakup

moze w przyszłym roku

porównując ten model do poprzedniego
to niebo a ziemia :)
ale to kwestia gustu

Data: 2010-09-02 18:37:51
Autor: Pan Piskorz
Nowy Sportage
porównując ten model do poprzedniego
to niebo a ziemia :)

Podobnie z tucsonem / ix35,
ale cena mnie wyleczyła z zainteresowania.
Wzornictwo, silnik i skrzynia biegów to niesamowity postęp,
za to jakościowo krok wstecz.

P.

Nowy Sportage