Nowy Tak-tak

Data: 2009-04-29 00:43:27
Autor: Titus Atomicus
Nowy Tak-tak
Witam,
Czy w Nowym Tak-taku dzialaja pakiety, w szczegolnosci te bezterminowe 25 do heyah, Ery, Tak-Tak i stacjonarnych?

TA

Data: 2009-04-29 02:05:06
Autor: Titus Atomicus
Nowy Tak-tak
In article <Titus_Atomicus-CB0823.00432729042009@news.onet.pl>,

Witam,
Czy w Nowym Tak-taku dzialaja pakiety, w szczegolnosci te bezterminowe 25 do heyah, Ery, Tak-Tak i stacjonarnych?

A jesli nie, to jakie sa jescze minusy Nowego Tak-Taka w stosunku do Happy?
TA

Data: 2009-04-29 02:31:30
Autor: DK
Nowy Tak-tak
Użytkownik Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał:

A jesli nie, to jakie sa jescze minusy Nowego Tak-Taka w stosunku do Happy?

Pakietow bezterminowych kupic nie mozna. Sms 18 groszy vs 16 groszy w Happy Taniej. Brak pakietu lojalnosciowego.

pozdr.

Data: 2009-04-29 02:42:47
Autor: Titus Atomicus
Nowy Tak-tak
In article <gt874t$sbe$1@news.task.gda.pl>,
 DK <cnok@WYTNIJTOsiec.wroclaw.pl> wrote:

> [...]

Pakietow bezterminowych kupic nie mozna. Sms 18 groszy vs 16 groszy w Happy Taniej. Brak pakietu lojalnosciowego.

Czyli dzwoniac do Heyah place prawie 60gr?

TA

Data: 2009-04-29 02:48:17
Autor: DK
Nowy Tak-tak
Użytkownik Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał:

Czyli dzwoniac do Heyah place prawie 60gr?

Tak. Chyba, ze nabijesz sobie erajednostki bonusem.

pozdr.

Data: 2009-04-29 15:52:03
Autor: kranu
Nowy Tak-tak
[...]

Można sobie nakupić trochę pakietów na zapas przed zmianą taryfy - erajednostki nie przepadną.

Data: 2009-04-29 16:00:10
Autor: Bebe
Nowy Tak-tak
Użytkownik "kranu" <kranu@lewymail.pl> napisał w wiadomości news:gt9mkd$nr2$1mx1.internetia.pl...
[...]

jakich pakietów nakupić??

--
tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

Data: 2009-04-29 19:40:12
Autor: kranu
Nowy Tak-tak
Bebe pisze:
[...]

Bezterminowe 25 minut/100 SMS na stacjonarne i do Heyah czyli erajednostki których w Nowym Tak-Tak już kupić niemożna.

Data: 2009-04-29 19:47:05
Autor: Bebe
Nowy Tak-tak
Użytkownik "kranu" <kranu@lewymail.pl> napisał w wiadomości news:gta406$dt0$1mx1.internetia.pl...
Bebe pisze:
[...]

no tak tylko zauważ taki drobiazg... pierwsze zejdą ci erajednostki na połączenia a potem zacznie liczyć 29 gr na stacjonarne i do ery - więc jaki jest sens zmieniać taryfę jak zacznie działac po wyjechaniu z erajednostek??

--
tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

Data: 2009-04-29 22:05:35
Autor: kranu
Nowy Tak-tak
Bebe pisze:
[...]

Erajednostki są wykorzystywane na końcu.
Odkąd przeszłem na Nowy Tak-Tak to zeszło mi ich tylko kilka na kontakty do Heyah. Za połączenia do Ery i na stacjonarne płacę 0,29zł z godziny za grosze, a za SMSy do Ery z pakietu miesięcznego 600 SMS.

Data: 2009-04-29 08:02:27
Autor:
Nowy Tak-tak
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):
Witam,
Czy w Nowym Tak-taku dzialaja pakiety, w szczegolnosci te bezterminowe 25 do heyah, Ery, Tak-Tak i stacjonarnych?

TA

Ale są też plusy jak Godzina za Grosze. Tu masz wszystkie dodatki w Nowym TT

http://www.era.pl/pl/indywidualni/taryfy/karta/nowy_tt

Data: 2009-04-29 10:38:35
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
Nowy Tak-tak
wasa20@gazeta.SKASUJ-TO.pl wrote:

Ale są też plusy jak Godzina za Grosze. Tu masz wszystkie dodatki w Nowym TT

Godzinne taktowanie jest rzeczywiście wyjątkowym osiągnięciem marketingu :-P

M.

Data: 2009-04-29 10:42:55
Autor: SDD
Nowy Tak-tak

Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> napisał w wiadomości news:gt93mc$pd6
Godzinne taktowanie jest rzeczywiście wyjątkowym osiągnięciem marketingu :-P

Ale faktem jest, ze do dlugich rozmow nie przebije tego zaden VOIP

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-04-29 03:07:37
Autor: BearBag
Nowy Tak-tak
z tego co wyczytalem te pakiety minutowe do ery i stacjonarnych w
nowym TT nie dzialaja do Heyah ?

Data: 2009-04-30 16:29:37
Autor: Titus Atomicus
Nowy Tak-tak
In article <916b58a6-bdc2-4dea-8245-27c3105ffbb1@f1g2000prb.googlegroups.com>,
 BearBag <cactusek@gmail.com> wrote:

z tego co wyczytalem te pakiety minutowe do ery i stacjonarnych w
nowym TT nie dzialaja do Heyah ?

Geez, o jakich pakietach piszesz???

TA

Data: 2009-04-29 12:38:06
Autor: Grzexs
Nowy Tak-tak
Ale faktem jest, ze do dlugich rozmow nie przebije tego zaden VOIP

I to jest w zasadzie jedyna zaleta Nowego Tak Taka. Czyli jako "drugi" numer do pewnych zastosowań.

Grzexs

Data: 2009-04-29 12:40:22
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
Nowy Tak-tak
Grzexs wrote:
Ale faktem jest, ze do dlugich rozmow nie przebije tego zaden VOIP

I to jest w zasadzie jedyna zaleta Nowego Tak Taka. Czyli jako "drugi" numer do pewnych zastosowań.

Dokładnie. W związku z tym, jak chcesz regularnie używać TT, to musisz mieć dwie karty: jedną "codzienną" - raczej nie w taryfie NTT i drugą - NTT do rozładowywania baterii w telefonie :-)

M.

Data: 2009-04-30 23:44:17
Autor: Przemysław Kowalik
Nowy Tak-tak
Użytkownik Maciej Bebenek (news.onet.pl) napisał:
wasa20@gazeta.SKASUJ-TO.pl wrote:

Ale są też plusy jak Godzina za Grosze. Tu masz wszystkie dodatki w Nowym TT

Godzinne taktowanie jest rzeczywiście wyjątkowym osiągnięciem marketingu :-P

Przy stawce 29 gr/godzinę realnie i tak nic lepszego niż taktowanie circa about 2-minutowe (ok. 2 minuty za grosza) byś nie osiągną - no chyba, że chcesz rozliczać z dokładnością do 0,01 grosza ;-)

Przemek

Data: 2009-04-29 13:50:56
Autor: Titus Atomicus
Nowy Tak-tak
In article <gt91ij$r16$1@inews.gazeta.pl>,
> [...]

Ale są też plusy jak Godzina za Grosze. Tu masz wszystkie dodatki w Nowym TT

E, plus(y) znam. Dziekuje. Chodzilo mi o minusy.

TA

Nowy Tak-tak