Nowy Tak-tak

Data: 2009-04-29 08:02:27
Autor:
Nowy Tak-tak
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):
Witam,
Czy w Nowym Tak-taku dzialaja pakiety, w szczegolnosci te bezterminowe 25 do heyah, Ery, Tak-Tak i stacjonarnych?

TA

Ale są też plusy jak Godzina za Grosze. Tu masz wszystkie dodatki w Nowym TT

http://www.era.pl/pl/indywidualni/taryfy/karta/nowy_tt

Data: 2009-04-29 10:38:35
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
Nowy Tak-tak
wasa20@gazeta.SKASUJ-TO.pl wrote:

Ale są też plusy jak Godzina za Grosze. Tu masz wszystkie dodatki w Nowym TT

Godzinne taktowanie jest rzeczywiście wyjątkowym osiągnięciem marketingu :-P

M.

Data: 2009-04-29 10:42:55
Autor: SDD
Nowy Tak-tak

Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> napisał w wiadomości news:gt93mc$pd6
Godzinne taktowanie jest rzeczywiście wyjątkowym osiągnięciem marketingu :-P

Ale faktem jest, ze do dlugich rozmow nie przebije tego zaden VOIP

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-04-29 03:07:37
Autor: BearBag
Nowy Tak-tak
z tego co wyczytalem te pakiety minutowe do ery i stacjonarnych w
nowym TT nie dzialaja do Heyah ?

Data: 2009-04-30 16:29:37
Autor: Titus Atomicus
Nowy Tak-tak
In article <916b58a6-bdc2-4dea-8245-27c3105ffbb1@f1g2000prb.googlegroups.com>,
 BearBag <cactusek@gmail.com> wrote:

z tego co wyczytalem te pakiety minutowe do ery i stacjonarnych w
nowym TT nie dzialaja do Heyah ?

Geez, o jakich pakietach piszesz???

TA

Data: 2009-04-29 12:38:06
Autor: Grzexs
Nowy Tak-tak
Ale faktem jest, ze do dlugich rozmow nie przebije tego zaden VOIP

I to jest w zasadzie jedyna zaleta Nowego Tak Taka. Czyli jako "drugi" numer do pewnych zastosowań.

Grzexs

Data: 2009-04-29 12:40:22
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
Nowy Tak-tak
Grzexs wrote:
Ale faktem jest, ze do dlugich rozmow nie przebije tego zaden VOIP

I to jest w zasadzie jedyna zaleta Nowego Tak Taka. Czyli jako "drugi" numer do pewnych zastosowań.

Dokładnie. W związku z tym, jak chcesz regularnie używać TT, to musisz mieć dwie karty: jedną "codzienną" - raczej nie w taryfie NTT i drugą - NTT do rozładowywania baterii w telefonie :-)

M.

Data: 2009-04-30 23:44:17
Autor: Przemysław Kowalik
Nowy Tak-tak
Użytkownik Maciej Bebenek (news.onet.pl) napisał:
wasa20@gazeta.SKASUJ-TO.pl wrote:

Ale są też plusy jak Godzina za Grosze. Tu masz wszystkie dodatki w Nowym TT

Godzinne taktowanie jest rzeczywiście wyjątkowym osiągnięciem marketingu :-P

Przy stawce 29 gr/godzinę realnie i tak nic lepszego niż taktowanie circa about 2-minutowe (ok. 2 minuty za grosza) byś nie osiągną - no chyba, że chcesz rozliczać z dokładnością do 0,01 grosza ;-)

Przemek

Data: 2009-04-29 13:50:56
Autor: Titus Atomicus
Nowy Tak-tak
In article <gt91ij$r16$1@inews.gazeta.pl>,
> [...]

Ale są też plusy jak Godzina za Grosze. Tu masz wszystkie dodatki w Nowym TT

E, plus(y) znam. Dziekuje. Chodzilo mi o minusy.

TA

Nowy Tak-tak