Nowy Testament

Data: 2012-05-11 10:49:47
Autor: Bogdan Idzikowski
Nowy Testament
Mieliśmy dzisiaj kolejną miesięcznicę zamachu pod Smoleńskiem. Z tej okazji odbyła się tradycyjna msza, marsz i uliczna modlitwa. Jak co miesiąc Jarosław Kaczyński złożył symbolizujące jego ból rośliny przed pałacem prezydenckim. Będzie tak czynił aż do usranej śmierci. A potem chyba zacznie nas straszyć, albo polować na myszy.

 W comiesięcznych szopkach organizowanych przez wyznawców religii smoleńskiej nie bierze natomiast udziału ojciec Grażyny Gęsickiej, niegdyś jednej z czołowych działaczek Prawa i Sprawiedliwości. Co prawda Jan Dusyn, bo o nim tu mowa, krytykuje Donalda Tuska za to, że nie umie wyjaśnić przyczyn katastrofy. Przyznaje jednak jednocześnie, że postawa antypatycznego prezesa, budzi jego najgłębsze obrzydzenie. - To nie są żałobne uroczystości. To robienie polityki na grobie mojej córki - mówi.

Zdaniem pewnego dewota z Platformy Obywatelskiej, piastującego tekę ministra sprawiedliwości, prezes nie tylko tańczy na trumnach, ale także podciera sobie dupę testamentem politycznym swojego brata, na który ciągle się powołuje. Na falach Radia Zet Gowin przyznał co prawda, że zachowuje pewien dystans do słów prezesa - być może uważa go za niepoczytalnego. Niemniej jednak plan bojkotu ukraińskiego Koko nie pasuje do portretu psychologicznego tego świra, znanego z obsesji na punkcie zamordowanego braciszka. - Jestem zaskoczony dlatego, że to jest kompletne zaprzeczenie całej polityki wschodniej i Prawa i Sprawiedliwości, i Lecha Kaczyńskiego - wyznał Monice Olejnik
http://pis24.blogspot.com/2012/05/nowy-testament.html#comment-form

Zdaje się, że prasa (nawet Nasz dziennik) i telewizja nie interesują się miesiączką Kaczyńskiego. Wczoraj nie znalazłem żadnej transmisji z tego comiesięcznego epokowego wydarzenia.

ps Jedynie "Nasz Dziennik" jeszcze zajmuje się tym incydentem.
http://niezalezna.pl/27846-25-miesiecy-po-katastrofie-pamietamy

Nowy Testament