Nowy akumulaor trzymany w domu - jak dbać oniego?

Data: 2017-10-30 14:24:59
Autor: sirapacz
Nowy akumulaor trzymany w domu - jak dbać oniego?
idz do lidla - jeszcze powinni mieć - prostownik za bodajże 60pln.
Podpinasz i już - on będzie pilnował by było ok.  Możesz go nawet na ulewie zostawić bo już to tez trenowałem. Całą zimę leżał podłączony pod śniegiem i w wodzie i doładowywał mi zdychający akumulator:)

Nowy akumulaor trzymany w domu - jak dbać oniego?