Nowy aparat jaki?

Data: 2009-07-31 09:00:19
Autor: maanj
Nowy aparat jaki?
Witam

Potrzebuje zakupic 3 aparaty w 3 przedzialach cenowych
nie znam sie zabardzo na fotografowaniu wiec mniej wiecej wiem tylko czym sie sugerowac
przy zakupie.zdjecia beda robione amatorsko wakacje, wyjazdy, imprezy , spontaniczne zdjecia
lubie rowniez fotografowac nocą wiec do tego musialy by byc tez dobre

aparat cyfrowy

przedzialy cenowe to
1900 zł

1500 zł

1100 zł

prosze o sugestie jakie aparaty kupic do w/w kwot

Pozdrawiam

Data: 2009-07-31 09:39:35
Autor: maanj
Nowy aparat jaki?

Użytkownik "maanj" <aniulat@op.pl> napisał w wiadomości news:h4u4t3$nv2$1news.onet.pl...
[...]

aha zalezy mi rowniez zeby krecil filmy bez ograniczen czasowych lub do min 15-20 min lub wyczerpania pojemnosci karty
najlepiej w rozdzielsczosci min 800 x 600

Nowy aparat jaki?