Nowy atak

Data: 2017-01-14 02:12:28
Autor: Bolko
Nowy atak
W dniu piątek, 13 stycznia 2017 13:33:42 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
https://www.mbank.pl/informacje-dla-klienta/indywidualny/post,7550,zlosliwe-oprogramowanie-generujace-falszywy-komunikat-systemowy.html

Coraz bardziej wiarygodne te ataki ... i ciagle zielona klodeczka sie swieci.
Gdyby nie trzy bledy jezykowe, z czego jeden bardzo malutki, to mozna by nie zwrocic uwagi.

Czytac SMS ? Na pewno nie zaszkodzi ... ale na wszelki wypadek odkurzyc stary telefon, absolutnie nie smartfon, i tam przelozyc karte, bo Androida to zhackuja :-)

J.

Ja to cały czas mam ochotę zainstalować jakiś dodatkowy system linuxo podobny tylko do robienia przelewów.
Tylko mi się nie chce.

Data: 2017-01-15 16:51:00
Autor: Jacek Maciejewski
Nowy atak
Dnia Sat, 14 Jan 2017 02:12:28 -0800 (PST), Bolko napisał(a):

Ja to cały czas mam ochotę zainstalować jakiś dodatkowy system linuxo podobny tylko do robienia przelewów.

Ja natomiast zamierzam przestać chwalić linuksa czy go rozpowszechniać,
choć sam używam. Dopóki jest marginalny, nikt nie robi na niego
szkodników :)
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2017-01-15 17:54:23
Autor: Wojciech Bancer
Nowy atak
On 2017-01-14, Bolko <suryga@gmail.com> wrote:

[...]

[...]

Tylko to jest PEBKAC, a ten jest niezależny od systemu operacyjnego.
Jak likuks będzie na tyle popularny, to i tam zacznie się opłacać robić wirusy (na Androida są).

--
Wojciech Bańcer
wojciech.bancer@gmail.com

Data: 2017-01-15 20:40:47
Autor: Roman Tyczka
Nowy atak
On Sat, 14 Jan 2017 21:08:35 +0100, Pete wrote:

W dniu 2017-01-14 o 11:12, Bolko pisze:
[...]

do tego wystarczy sandbox winndowsowy

C:\Users\piotr>bash -- version
GNU bash, wersja 4.3.11(1)-release (x86_64-pc-linux-gnu)
Copyright (C) 2013 Free Software Foundation, Inc.
Licencja GPLv3+: GNU GPL wersja 3 lub późniejsza <http://gnu.org/licenses/gpl.html>

This is free software; you are free to change and redistribute it.
There is NO WARRANTY, to the extent permitted by law.

C:\Users\piotr>bash firefox -- version
Mozilla Firefox 50.1.0

Czekaj... że jest bash w Win10 to wiem, ale czy rzeczywiście tak jak
pokazałeś odpalasz w sandboxie? System plików w tym bashu jest odcięty od
reszty systemu?

Roman Tyczka

Nowy atak