Nowy banknot 100 z³otowy

Data: 2010-09-20 11:57:26
Autor: Bogdan Idzikowski
Nowy banknot 100 z³otowy
Wiewióry donosz±, i¿ Jaros³aw, osamotniony podstêpnie bli¼niak Wielkiego Lecha, podj±³ starania, by podobizna jego brata znalaz³a siê na banknocie 100-z³otowym. Takie jest ¿yczenie jego, oraz rodziny, bowiem nale¿y godnie uczciæ pamiêæ wielkiego polskiego prezydenta, najwybitniejszego w naszej historii. Mia³oby siê to staæ w pierwsz± rocznicê zdradzieckiej i mêczeñskiej ¶mierci Onego. Projekt banknotu zosta³ ponoæ z³o¿ony w NBP dos³ownie przed chwil±, ale jeszcze w czasie, kiedy jako tako w³ada³a tam ekipa prezesa Skrzypka, który razem z panem prezydentem tak¿e podda³ siê mêczeñskiej ¶mierci. ¦lad po nim jednak zagin±³ (po banknocie nie po Skrzypku) i niewiele dzi¶ wskazuje na to, by¶my rych³o p³acili stuz³otówk± z wizerunkiem samobójcy.

Mnie zastanawia jedno wszak: skromno¶æ wyj±tkowa pana prezesa Kaczyñskiego. Móg³ przecie¿ za¿±daæ, by podobizna jego brata umai³a banknot 200-z³otowy. Stówka to trochê niepowa¿na sprawa, to taki banknot nijaki, którego ka¿dy prawie w kieszeni miêdli i za flaszkê nim p³aci. P³aciæ "prezydentem" za pó³ litra? I jeszcze pewnie ciep³e pó³ litra? Przyznacie, ¿e kiepsko to brzmi. A dwie stówy to ju¿ wiêksze halo. Nie ka¿dy taki banknocik miewa, nie ka¿dy jest w stanie tak ³atwo go siê pozbyæ. Móg³ te¿ Jaros³aw, gdyby mia³ odrobinê fantazji, nalegaæ, ¿±daæ i tupaæ, by specjalnie dla jego brata, uznaj±c jego wielko¶æ i wyj±tkowo¶æ wyj±tkow±, do obiegu chybcikiem wprowadziæ banknot ca³kowicie nowy, o nominale 500 zeta. I to dopiero by³by sprawa, i w dupe wtedy z krzy¿em, z pomnikiem takim czy owakim.

A ju¿ powa¿niej sprawê traktuj±c, dobrym rozwi±zaniem w moim przekonaniu by³oby wprowadzenie do obiegu w rocznice kraszu, dziesiêciogroszówki z wizerunkiem Lecha Prezydenta. Bo po pierwsze warto¶æ dziesiêciogroszówki (jej si³a nabywcza) jest mniej wiêcej jednaka z warto¶ci± owego pana prezydenta. Po drugie za¶, dziesiêciogroszówki mo¿na by wykonaæ z pozosta³o¶ci po Tupolewie, rozwi±zuj±c tym samym problem, co zrobiæ ze stert± blachy zalegaj±c± na lotnisku w oczekiwaniu na pomys³ i lepsze czasy. Pomys³ wiêc jest i czas zacz±æ dzia³aæ.
poniedzia³ek, 20 wrze¶nia 2010, revelstein

http://revelstein.blox.pl/2010/09/1931.html

--
J. Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"
"Jak nie wyl±dujê(my), to mnie zabije(j±)"

Data: 2010-09-20 05:12:26
Autor: DJ MC Donald Musk
Nowy banknot 100 z³otowy
On 20 Wrz, 11:57, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
[...]

Piencetka jest juz zarezerwowana dla Putina!

Data: 2010-09-20 12:15:04
Autor: awe
Nowy banknot 100 z³otowy
Jak zwykle byskotliwe teksty. Gdzie wy je znajdujecie? Na smietniku?
awe

Data: 2010-09-20 12:38:08
Autor: Polok_Prawdziwy
Nowy banknot 100 z³otowy
Jak zwykle byskotliwe teksty. Gdzie wy je znajdujecie? Na smietniku?

Ato my¶lis ¶MIERDZONCY ¶MIETNIKO¿U, ze ko¿dy, tak jak ty, po¿ywienio w
¶mietnikach szukaæ sem musi...!?

Normalne ludzie majom normalne rozumy i gowom nachlebek zarobiæ sem potrafiom...!

Data: 2010-09-20 11:40:40
Autor: Canucki
Nowy banknot 100 z³otowy
Polok_Prawdziwy <baca_nowocesny@onet.eu> napisa³(a):
> [...]

¶mietnikach szukaæ sem musi...!?

Normalne ludzie majom normalne rozumy i gowom nachlebek zarobiæ sem potrafiom...!

Czy to wlasnie posiadanie "normalnego rozumu" przeszkadza Panu odpowiadac z sensem?  Jesli awe pyta czy ow quasi-dowcipny a w rzeczywistosci zwyczajnie glupi tekst zostal pozyskany ze smietnika, to nie oznacza wcale, ze pytajacy sam chodzi po smietnikach i zaopatruje sie tam w zywnosc.
Skad Pan wie jak awe zarabia na zycie?  Jest Pan tak zadowolony z siebie,
jednoczesnie nisko oceniajac innych, ze nie zauwaza, ze panskie odpowiedzi sa prostackie i jednostajne.  Zero polotu.  I to permanentne silenie sie na gware goralska i przekrecenie wyrazow, zwlaszcza obcych jest tez prymitywne.

Poza tem ma Pan nadwrazliwy zmysl powonienia. Kazdy, kto ma inne zdanie jest
wg Pana "¶MIERDZONCY"   :-)

Krzysztof Canucki

Data: 2010-09-20 14:04:28
Autor: Polok_Prawdziwy
Nowy banknot 100 z³otowy
[...]

HRABIA, albo jakisik BARON cyco, zetak piknie beblo...!?

Jednyms³owem, ERYSTOKRATA cito byæ musi, bo inacej normalnie bybeblo³...

Niegodej mi PONIE, bociem ¶mignoñæ mogem - baluw i tañcuw ztobom niewycynio³em...!!!

A tymbardzij PEDORASTWA i PEDAFILSTWA, wcym syækie ERYSTOKRATY psodujom,
nieuprawio³em...!!!

Acodo AWEMARYNY, to wim - som nom to godo³, ze jedynom robotem, jakom mio³, to
utraci³, i teroski utsymanio sukaæ sem musi...!!!

Data: 2010-09-20 13:41:09
Autor: MH
Nowy banknot 100 z³otowy

Normalne ludzie majom normalne rozumy i gowom nachlebek zarobiæ sem potrafiom...!

--

No DYÆ !!  Ali  awemaryny i syækie imkse HamsyKlopsy marudziæ bemdom ,
nabesrobotne bemdom buceæ , psykrutkiego mi³owaæ i cotylko..  Ech... A niechsiem

MH

Data: 2010-09-20 13:48:31
Autor: awe
Nowy banknot 100 z³otowy

U¿ytkownik "Polok_Prawdziwy" <baca_nowocesny@onet.eu> napisa³ w wiadomo¶ci news:7d75.00000411.4c973990newsgate.onet.pl...
[...]

Nie rozumiem po goralsku. Jak masz cos do mnie cieciu, to po polsku pisz
awe

Data: 2010-09-20 13:14:10
Autor: jadrys
Nowy banknot 100 z³otowy
 by podobizna jego brata znalaz³a siê na banknocie 100-z³otowym.

My¶lê ¿e wcze¶niej czy pó¼niej tam trafi. Mimo pewnych wad to i tak najlepszy Prezydent (zaraz po Jaruzelskim) po 89 roku.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-09-20 13:50:03
Autor: MH
Nowy banknot 100 z³otowy

My¶lê ¿e wcze¶niej czy pó¼niej tam trafi. Mimo pewnych wad to i tak najlepszy Prezydent (zaraz po Jaruzelskim) po 89 roku.

==============

O cholera !!! Mocne !!  Nie czujê siê na si³ach , by wdaæ siê wpolemikê z Twoimi
przemy¶leniami. Rozwiñ proszê , swoje przemy¶lenia...  Aha !! Aby dyskusja by³a
konstruktywna , nie wci±gaj w ten temat lefebrystki , czy jako¶ tam...

MH

Data: 2010-09-20 14:06:43
Autor: jadrys
Nowy banknot 100 z³otowy
  W dniu 2010-09-20 13:50, MH pisze:
[...]

Tu nie ma miejsca na dyskusjê. Po prostu Kaczyñski mniej swoim urzêdowaniem jako Prezydent narobi³ szkód od Wa³esy czy Kwa¶niewskiego. I nad czym tu dyskutowaæ?

A co do jego wizerunku na banknocie polskiej waluty narodowej  to za nim przemawia choæby to ¿e by³ przeciwny wprowadzeniu "Euro", no i zgin±³ w trakcie trwania kadencji.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-09-20 15:57:23
Autor: Wiesiaczek
Nowy banknot 100 z³otowy

U¿ytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:7d75.00000422.4c974a6bnewsgate.onet.pl...

My¶lê ¿e wcze¶niej czy pó¼niej tam trafi. Mimo pewnych wad to i tak
najlepszy Prezydent (zaraz po Jaruzelskim) po 89 roku.

==============

O cholera !!! Mocne !! [...]

Oj widaæ!
A¿ zaniemówi³e¶ z t± Twoj± góralszczyzn± (czy jak jej tam by³o) ! :D
Nie poddawaj siê, Ciebie i Prawdziwego czytam dwa razy d³u¿ej ale przynajmniej piszecie trzy razy bardziej sensownie :)

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja pijê tylko przy dwóch okazjach:
Gdy s± ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2010-09-20 14:16:34
Autor: apr...
Nowy banknot 100 z³otowy
jadrys <andrzej203@op.pl> napisa³(a):
>  by podobizna jego brata znalaz³a siê na banknocie 100-z³otowym.

My¶lê ¿e wcze¶niej czy pó¼niej tam trafi. Mimo pewnych wad to i tak najlepszy Prezydent (zaraz po Jaruzelskim) po 89 roku.

s³uchajcie towarzyszu, czy wy ¿artujecie, czy tak naprawdê my¶licie i to w dodatku za darmo ?
¿aden prezio nie by³ godzien miana Prezydenta Polski, a ten konus, o ile mnie pamiêæ nie myli, sprzeda³ nas traktatem lesboñskim, cieæ malina.

Data: 2010-09-20 21:01:47
Autor: jadrys
Nowy banknot 100 z³otowy
  W dniu 2010-09-20 16:16,  apr... pisze:

[...]

No tak, - sprzeda³. Ale zawetowa³ chocia¿ parê szkodliwych dla kraju ustaw. Zorganizowa³ defiladê w dzieñ zwyciêstwa, cz podaeowa³ Polakom pliki MP3 z patriotycznymi pie¶niami.. Pró¿no szukaæ takich zachowañ u jego poprzedników.

I nie jestem towarzyszem.. Ile razy mam to powtarzaæ, ¿e jestem zaledwie skromnym sympatykiem?

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-09-21 06:01:56
Autor: apr...
Nowy banknot 100 z³otowy
> [...]

I nie jestem towarzyszem.. Ile razy mam to powtarzaæ, ¿e jestem zaledwie skromnym sympatykiem?
jako skromny audiofil wola³bym pliki muzyczne co najmniej we flacu, to na
marginesie.
mówisz podarowa³, hmm, to on je sam naPISa³ i skomPOnowa³, PIC na wodê, to paciorki którymi kupuje siê gawied¼ w d¿ungli.
pamiêtam, ze bardziej mu by³o do twarzy w jarmu³ce ni¿ np. w czapce górnika.
mówicie sympatyku o igrzyskach, a pod tymi mia³kimi POczynaniami zdradzi³ Polsk± Racjê stanu, odda³ nas na ³askê ojropejsatych biurw z nwo.
faktycznie nie by³o jeszcze takiego ...

Data: 2010-09-21 17:51:45
Autor: jadrys
Nowy banknot 100 z³otowy
  W dniu 2010-09-21 08:01,  apr... pisze:
[...]

Je¿eli ju¿ tak chcesz, je¿eli masz sprzêt do tylko do odtwarzania FLAC-ów  to sobie przekonwertuj.
  Podarowa³  tym sensie ¿e za nie jakiej¶ wytwórni zap³aci³.
Nie mówiê ¿e byl ¶wiêtym i idealnym Prezydentem. Za takiego bym go uwa¿a³ gdyby nie te dwie rzeczy - "traktat Lizboñski" i  uznanie Kosova.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-09-20 13:39:58
Autor: dK
Nowy banknot 100 z³otowy

U¿ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4c972fff$0$22800$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To bardzo krótkowzroczna decyzja:
1) Nomina³ 100 z³otowy nie jest najwy¿szy wiêc rzeczywi¶cie zupe³nie nies³usznie i krzywdz±co deprecjonuje to postaæ Lecha K.
2) Waluta polska prêdzej czy pó¼niej zostanie zlikwidowana. Trudno wskazaæ na jaka tak w 100% Nale¿y jedna bezwzglêdnie za¿±daæ wprowadzenia portretu w/w na banknotach 500 EUR.

[...]

To je¶li powa¿nie to zdecydowanie przeceniasz Lecha K. ;)

dK

Data: 2010-09-20 13:55:02
Autor: Jarek nie obroni³ k¿y¿a
Nowy banknot 100 z³otowy
[...]

Intencj± dupowatego Hitlera zapewne by³o zwiêkszenie oszczêdno¶ci Polaków. Zdawa³ sobie sprawê, ¿e ka¿dy kto bêdzie w posiadaniu takiej stuz³otówki, nie chc±c patrzec na widniej±c± na nim facjate, wp³aci j± na konto.

Przemys³aw Warzywny

--

Publicysta Cezary Michalski o Jaros³awie Kaczyñskim: nasz dupowaty Hitler ju¿ o Henrykê Krzywonos mo¿e siê potkn±æ w swoim nieudolnym marszu do w³adzy".

Data: 2010-09-20 20:47:32
Autor: Kaczysta
Nowy banknot 100 z³otowy
To jakie¶ przek³amanie na ³±czach - to Komorowski stara siê o tp, aby jego podobnizna by³a na banknocie w wyoslkim nominale. Ponoæ to ma byæ na banknicie 100 euro jako wyraz uznania wprowadzenia tej waluty w polskim kondominium.
AZ

Nowy banknot 100 z³otowy