Nowy bat na kierowców

Data: 2010-08-26 22:37:53
Autor: J.F.
Nowy bat na kierowców
On Thu, 26 Aug 2010 22:19:11 +0200,  Jacek wrote:
W O¶wiêcimiu nie mo¿emy siê od lat doprosiæ kamery w "trójk±cie bermudzkim", gdzie mo¿na straciæ portfel a zyskaæ guza, natomiast dzielni strasznicy [...]
Dumny z w³adz swojego miasta
J.

A na kogo glosowales poprzednio i na kogo bedziesz glosowal teraz ?
:-)

J.

Data: 2010-08-26 22:41:34
Autor: bratPit
Nowy bat na kierowców
[...]

niestety, powrót na ziemiê, tu Polska jest,
wystarczy spojrzeæ na przyk³ady wielu miejscowo¶ci w których nic siê nie zmienia na przestrzeni lat (na lepsze) a ludzie i tak g³osuj± na tych samych na kolejn± kadencjê,

brat

Data: 2010-08-27 01:59:24
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Nowy bat na kierowców
W dniu 2010-08-26 22:41, bratPit pisze:

niestety, powrót na ziemię, tu Polska jest,
wystarczy spojrzeć na przykłady wielu miejscowości w których nic
siÄ™ nie zmienia na przestrzeni lat (na lepsze) a ludzie i tak
głosują na tych samych na kolejną kadencję,

Nie wiem czy pisałem ostatnio w pijackim amoku ... WAKACJE KURWA MAMY ! ... Nie przypomnę sobie lokalizacji, bo za dużo ostatnio km zrobiłem, ale na pomorzu widziałem tydzień temu (sic!) fotoradar pod szkołą na prostej !!! ... Ograniczenie rzecz jasna do 30 ... szkoła, rzecz jasna nie uczęszczana. Ale kurwy ze straży miejskiej "czuwają".

To samo w Białym Borze. Nie mieli stachjonarnego, to używali śmietnika ... Aktualnie stoi w *niebezpiecznym* dla pieszych miejscu stacjonarny, to rzecz jasna (2 dni temu) kurwy z SM w Białym Borze ustawiły śmietnik około 25 metrów od wylotu z zabudowanego na *prostej* z zajebistą widocznością.

Ku chwale ojczyzny i dla bezpieczeństwa !

Części do skuterów   Kaski z homologacjÄ…   Części do motocykli

Data: 2010-08-27 07:01:58
Autor: J.F.
Nowy bat na kierowców
On Fri, 27 Aug 2010 01:59:24 +0200,  Rafa³ "SP" Gil wrote:
Nie wiem czy pisa³em ostatnio w pijackim amoku ... WAKACJE KURWA MAMY ! ... Nie przypomnê sobie lokalizacji, bo za du¿o ostatnio km zrobi³em, ale na pomorzu widzia³em tydzieñ temu (sic!) fotoradar pod szko³± na prostej !!! ... Ograniczenie rzecz jasna do 30 ... szko³a, rzecz jasna nie uczêszczana. Ale kurwy ze stra¿y miejskiej "czuwaj±".

Po pierwsze - w szkolach mamy teraz kolonie, polkolonie, miejsca
zbiorek, a po drugie .. przyznaj sie - po pierwszym wrzesnia bedziesz
zwalnial przed szkolami ? Tez nie :-)

J.

Data: 2010-08-27 09:29:17
Autor: bratPit[pr]
Nowy bat na kierowców

[...]

prawda, sam to zauważyłem na urlopie, ilość aktywnych FR nad morzem jest duża, myślę że to najprostsza metoda łatania dziur w budżetach gmin, więc zarabiają na turystach,

brat

Data: 2010-08-27 20:10:05
Autor: Artur Maśląg
Nowy bat na kierowców
W dniu 2010-08-27 09:29, bratPit[pr] pisze:

[...]

prawda,

Prawda co? Że "kurwy", czy że czuwają?

sam to zauważyłem na urlopie, ilość aktywnych FR nad morzem jest
duża, myślę że to najprostsza metoda łatania dziur w budżetach gmin,
więc zarabiają na turystach,

Pieprzenie. Ja ich rozumiem - gdyby Tobie tak ktoś dopierniczał w
sezonie z prędkościami x2 itd., to bardzo szybko byś zmienił zdanie
w tej materii. Niech sobie zarabiajÄ… na "baranach" itd. Sporo
kilometrów tam zrobiłem nawet ostatnie lata, ale jakoś nic nie przyszło.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-08-27 20:34:30
Autor: bratPit
Nowy bat na kierowców

prawda,

Prawda co? Że "kurwy", czy że czuwają?

że czuwają, choć sam ich nie lubię tak bym ich nie nazwał,

[...]

to Twoje zdanie i na pewno masz do niego prawo,
też trochę jeżdżę - może nie aż tak dużo bo w sumie 40-50kkm/rok - ale ilość aktywnych FR zwróciła moją uwagę więc uważam, że to zarabianie na naturalnie zwiększonym ruchu w wakacje,

brat

Ps mi też jakoś nic dotąd nie przyszło choć myślę, że to tylko kwestia czasu - bo umówmy się że święty nie jestem i zdarza mi się przekroczyć prędkość.

Data: 2010-08-27 21:19:16
Autor: Artur Maśląg
Nowy bat na kierowców
W dniu 2010-08-27 20:34, bratPit pisze:
prawda,

Prawda co? Że "kurwy", czy że czuwają?

że czuwają, choć sam ich nie lubię tak bym ich nie nazwał,

Kurewstwem nazywam celowe i złośliwe ustawianie urządzeń pomiarowych
itd. w miejscach, gdzie nie ma ku temu żadnego racjonalnego
uzasadnienia. Skoro 16 lat nie dostałem z tego tytułu mandatu/nie
zostałem zatrzymany, to chyba z tym "kurewstwem" nie jest tak, jak
to wielu opowiada.

[...]

WidzÄ™, co ludzie wyczyniajÄ…...

też trochę jeżdżę - może nie aż tak dużo bo w sumie 40-50kkm/rok

W konteście dyskusji - bez specjalnego znaczenia.

- ale
ilość aktywnych FR zwróciła moją uwagę więc uważam, że to zarabianie na
naturalnie zwiększonym ruchu w wakacje,

Naprawdę tak uważasz? Pomieszkaj tam sobie poza sezonem, to zobaczysz
zasadniczą różnicę. Nie mam nic przeciwko temu, by trochę 'turystów'
zdyscyplinować - tym bardziej, że większość z nich jednak jeździ
normalnie i dość kulturalnie (żeby było śmieszniej, to wbrew
stereotypowi, ludzie z DC i okolic zachowują się dość racjonalnie
i przewidywalnie).

Ps mi też jakoś nic dotąd nie przyszło choć myślę, że to tylko kwestia
czasu - bo umówmy się że święty nie jestem i zdarza mi się przekroczyć
prędkość.

Nie wiem, czy mogę napisać, że też nie jestem święty, ponieważ znajdzie
się tutaj 'parę' osób, które chętnie uczepią się choć jednego mojego
przekroczenia prędkości ;) Ja zasadniczo prędkości nie przekraczam,
ponieważ zysk z tego jest w zasadzie żaden. Navi ładnie podaje, kiedy
dojadę - bazując na tym co wyczyniam na drodze. Zaoszczędziłem parę
minut na jeździe ++++, po czym straciłem ten zysk na czymś kolejnym.
Statystycznie rzecz biorÄ…c, po 30 latach regularnej jazdy twierdzÄ™,
że pośpiech jest gówno wart - nie tylko w Polsce.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-08-28 04:06:58
Autor: to
Nowy bat na kierowców
begin Artur Maśląg
Kurewstwem nazywam celowe i złośliwe ustawianie urządzeń pomiarowych
itd. w miejscach, gdzie nie ma ku temu żadnego racjonalnego
uzasadnienia.

Czyli jakieÅ› 90% kontroli.

[...]
Statystycznie rzecz biorąc, po 30 latach regularnej jazdy twierdzę, że
pośpiech jest gówno wart - nie tylko w Polsce.

Oznacza to tylko tyle, że mimo 30 lat praktyki (szacunek) nie nauczyłeś się jeździć lub też że jeździsz niezbyt mocnym autem.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-08-28 07:56:40
Autor: Robert Rêdziak
Nowy bat na kierowców
On 28 Aug 2010 04:06:58 GMT, to <to@abc.xyz> wrote:

Oznacza to tylko tyle, ¿e mimo 30 lat praktyki (szacunek) nie nauczy³e¶ siê je¼dziæ lub te¿ ¿e je¼dzisz niezbyt mocnym autem.

 10-20 lat temu szybka jazda co¶ by da³a (zreszt± pó³ wieku temu
 byle du¿ym fiaciorem dawa³o siê zrobiæ te 70 ¶redniej bez
 zbêdnej napinki). Dzi¶ na drogach jest po prostu za ciasno.

 r.
robert rêdziak     e36/5 323ti     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2010-08-28 15:46:54
Autor: to
Nowy bat na kierowców
begin Robert Rędziak
Oznacza to tylko tyle, że mimo 30 lat praktyki (szacunek) nie nauczyłeś
się jeździć lub też że jeździsz niezbyt mocnym autem.

 10-20 lat temu szybka jazda coÅ› by daÅ‚a (zresztÄ… pół wieku temu byle
 dużym fiaciorem dawaÅ‚o siÄ™ zrobić te 70 Å›redniej bez zbÄ™dnej napinki).
 DziÅ› na drogach jest po prostu za ciasno.

Im mocniejsze auto tym luźniej...

--
ignorance is bliss

Data: 2010-08-28 18:43:53
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Nowy bat na kierowców
W dniu 2010-08-28 09:56, Robert Rędziak pisze:

[...]

Ostatnie 1350 km wg Automapy - średnia prędkość 89 km/h ... z postojami 73 km/h ... ZERO AUTOSTRAD w tym dystansie.

Skodowski wskaźnik średniej odstaje o 1 km/h od tego z AM.

CaÅ‚y czas nie kumam skÄ…d siÄ™ bierze  przekonanie (prztyczek w stronÄ™ J.F.), że w PL Å›rednia na poziomie 70 km/h jest zajebista a za razem nie osiÄ…galna ...

Części do skuterów   Kaski z homologacjÄ…   Części do motocykli

Data: 2010-08-28 19:08:09
Autor: 'Tom N'
Nowy bat na kierowców
"Rafa³ \"SP\" Gil" w <news:i5bec7$acj$1node1.news.atman.pl>:

Ostatnie 1350 km wg Automapy - ¶rednia prêdko¶æ 89 km/h ... z postojami 73 km/h ... ZERO AUTOSTRAD w tym dystansie.

To poka¿ maks. prêdko¶æ jeszcze ;P

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2010-08-28 20:38:02
Autor: J.F.
Nowy bat na kierowców
On Sat, 28 Aug 2010 18:43:53 +0200,  Rafa³ "SP" Gil wrote:
W dniu 2010-08-28 09:56, Robert Rêdziak pisze:
[...]

Skodowski wska¼nik ¶redniej odstaje o 1 km/h od tego z AM.
Ca³y czas nie kumam sk±d siê bierze  przekonanie (prztyczek w stronê J.F.), ¿e w PL ¶rednia na poziomie 70 km/h jest zajebista a za razem nie osi±galna ...

Nie, az takiego przekonania nie mam, 75 trudno przekroczyc :-)

Z doswiadczenia niestety. Zalezy od drogi i godziny, od odwagi, ale
generalnie to nie jest tak ze jak chcesz pojechac szybko to
pojedziesz. Osiagniesz tyle na ile warunki pozwola.
Moze jakby miec 200KM pod pedalem, zagraniczne numery i jakas duza
motywacje samobojcza, to cos by sie udalo powalczyc.

Troche nam sie drogi poprawiaja, zdarza sie kawalek pojechac 150,
zdarza poza autostrada pojechac ze srednia 100, ale zdarza sie tez
pojechac 70 i nie moc wyprzedzic, zdarza sie pare kilometrow przez
wies, zdarza sie korek, wahadelko. I wychodzi rzedu 70-80.
Z korkami miejskimi, tankowaniem, jedzeniem - znacznie wolniej.

I tak jestem zaskoczony tymi 89 - musiales dobre trasy zaliczac.

J.

Data: 2010-08-29 08:19:19
Autor: Robert Rêdziak
Nowy bat na kierowców
<usenet@motopower.pl> wrote:

Ca³y czas nie kumam sk±d siê bierze  przekonanie (prztyczek w stronê J.F.), ¿e w PL ¶rednia na poziomie 70 km/h jest zajebista a za razem nie osi±galna ...

 Ale¿ s± osi±galne i wiêksze. Wystarczy tylko trzymaæ te 100 z
 kawa³kiem przelotowej. Zawsze i wszêdzie :)

Data: 2010-08-27 19:55:20
Autor: gogi
Nowy bat na kierowców
[...]

W zeszlym roku tam dostalem mandat. Wydaje mi sie, ze przy wylocie z miasteczka (Biały Dwór, ul. Dworcowa, k-25, sł. 18/8).
Czy ktos zna te okolice i ocenilby realnie czy to juz wylotowka?

Pozdr.
--
gogi

Data: 2010-08-27 23:01:12
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Nowy bat na kierowców
W dniu 2010-08-27 19:55, gogi pisze:

To samo w Białym Borze.

wylocie z miasteczka (Biały Dwór, ul. Dworcowa, k-25, sł. 18/8).
Czy ktos zna te okolice i ocenilby realnie czy to juz wylotowka?

Znam. Nie ma tam białego dworu w zasięgu foto.

Części do skuterów   Kaski z homologacjÄ…   Części do motocykli

Data: 2010-08-28 09:48:31
Autor: gogi
Nowy bat na kierowców
[...]

Dobre :)
chodzilo mi o Bialy Bor i powyzszy adres :) czy to juz wylotowka?

--
gogi

Nowy bat na kierowców