Nowy bat na kierowców? ;-)

Data: 2010-12-27 17:29:35
Autor: Robson
Nowy bat na kierowców? ;-)
W dniu 2010-12-27 16:54, Robert_J pisze:
Za wp.pl:
"Drogówka już szykuje nowy bat na kierowców. Chcą zaostrzyć i usprawnić
pomiar prędkości na autostradach. Mają się tam pojawić kamery i
czujniki, dzięki którym kierowcy nie unikną kary nawet za najmniejsze

Dzisiaj słyszałem w radiu, że na zakopiance juz to testuja. Tutaj mozna zobaczyc;
http://www.cat-traffic.pl/travel.php

Data: 2010-12-27 17:45:35
Autor: Robert_J
Nowy bat na kierowców? ;-)
Dzisiaj słyszałem w radiu, że na zakopiance juz to testuja. Tutaj mozna zobaczyc;

Akurat na zakopiance to mogą sobie testować do us.... śmierci, jak tam średnia wychodzi pewnie z 40-50 km/h ;-)))

Nowy bat na kierowców? ;-)