Nowy bat na kierowców? ;-)

Data: 2010-12-27 18:12:15
Autor: neoniusz
Nowy bat na kierowców? ;-)
W dniu 10-12-27 16:54, Robert_J pisze:
Za wp.pl:
"Drogówka już szykuje nowy bat na kierowców. Chcą zaostrzyć i usprawnić
pomiar prędkości na autostradach. Mają się tam pojawić kamery i

Sytuacja od nowego roku. Na autostradzie dozwolone 140km/h. Karac beda dopiero po przekroczeniu o 10km/h. Chcialbym moc uzyskac na tym zalosnym kawalku autostrady srednia z calego przejazdu 150km/h...

Data: 2010-12-27 18:26:17
Autor: kml
Nowy bat na kierowców? ;-)

Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomości news:ifahde$h5$2news.onet.pl...
[...]

Masz samochód, który pozwoli Ci uzyskać _średnią_ na poziomie 150km/h? :)

kml

Data: 2010-12-27 18:50:05
Autor: P.B.
Nowy bat na kierowców? ;-)
Dnia Mon, 27 Dec 2010 18:26:17 +0100, kml napisał(a):

Masz samochód, który pozwoli Ci uzyskać _średnią_ na poziomie 150km/h? :)

Na A1 na odcinku Nowe Marzy - Rusocin wystarczy byle piździk, który po
dłuższym ciśnięciu osiągnie 160 km/h. Ruch jest minimalny, AmberOne
utrzymana w stanie czarnym i mokrym nawet podczas śnieżycy i marznącego
deszczu. Focusem 1,6 TDCI spokojnie przejeżdża się 95% jej długości z Vmax
tego samochodu, czyli z gazem wbitym w podłogę.
Nie wiem jak teraz, ale na A1 pod Piotrkowem było jeszcze łatwiej: cała
autostrada miała 16 kilometrów i lotny start :-)
Nie miałem wątpliwej przyjemności, ale słyszałem, że na A4 nie jest tak
łatwo mieć porządną średnią.

--
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2010-12-27 18:55:35
Autor: neoniusz
Nowy bat na kierowców? ;-)
W dniu 10-12-27 18:26, kml pisze:
[...]

Nie zrozumiales mojego postu. Ja wiem co to jest _srednia_ :) Chodzilo mi o to, ze w takiej sytuacji naprawde trudno bedzie dostac mandat, przynajmniej na A4. Bo nie wyobrazam sobie, zeby karali za mniej niz 150km/h. Swoja droga to ciekawe jakie teraz beda komentarze w "Uwaga pirat". Teraz ci, jezdzacy np. 160km/h to "NAJWIEKSZE ZAGROZENIE i WIOZACY SMIERC".
O auto bym sie nie martwil, bo rozpedza sie calkiem zwawo do 225km/h, gdzie spotyka mnie niestety elektroniczne ograniczenie ale dalej trzyma sie drogi. Gorzej z umiejetnosciami manewrowania miedzy kapeluszami, ktorzy jada 70km/h po autostradzie lewym pasem (i nie zjezdzaja nawet jak sie im mruga), jakoscia drogi i wyprzedzajacymi sie tirolotami. No i nie bardzo sa miejsca, zeby sobie dluzej spokojnie jechac z taka predkoscia. Jedyny odcinek A4 gdzie sie dobrze jechalo dluzszy czas z max predkoscia to kawalek Krakow-Szarow kilka dni po otwarciu, jak jeszcze bylo pusto.

Data: 2010-12-27 10:06:00
Autor: WS
Nowy bat na kierowców? ;-)
On 27 Gru, 18:55, neoniusz <n...@joemonster.org> wrote:
Chodzilo
mi o to, ze w takiej sytuacji naprawde trudno bedzie dostac mandat,
przynajmniej na A4.

....moze Staleksport chce udowodnic, ze nie jest prawda twierdzenie, ze
po A4 nie da sie jezdzic i oplaty w zwiazku z tym sa za wysokie? ;)
Pierwszy ktory sie "zalapie" otrzyma jedorazowa znizke na bramkach
~1.25PLN + uscisk dloni prezesa :)

WS

Data: 2010-12-28 01:37:22
Autor: Adam Płaszczyca
Nowy bat na kierowców? ;-)
Dnia Mon, 27 Dec 2010 18:26:17 +0100, kml napisał(a):

Masz samochód, który pozwoli Ci uzyskać _średnią_ na poziomie 150km/h? :)

A co w tym dziwnego?

--

Data: 2010-12-27 21:44:05
Autor: niusy.pl
Nowy bat na kierowców? ;-)

[...]

Przecież nie musi być odcinek całej autostrady

Nowy bat na kierowców? ;-)