Nowy bat na piratów drogowych

Data: 2011-04-01 10:00:37
Autor: Szuwaks
Nowy bat na piratów drogowych
Witam,

No to będzie przełom w walce z piratami:

http://www.warszawa.pl/Wiadomosci/3,6990,0,1,0,0-Nowa_metoda_na_piratów_drogowych.html

Taki sprzęt, ¶mignie na skróty, przez rzekę, po krzaczorach, na ¶ku¶kę przez
ulicę i cap pirata!

Szuwaks

Data: 2011-04-01 10:33:45
Autor: Jarosław Postawa
W dniu 2011-04-01 10:00, Szuwaks pisze:
[...]

No co? Po problemach z zakupem Alf stwierdzili, że lepiej się nie pakować znowu w bagno z felgami, a najlepiej w ogóle nie specyfikować kół. Ciekawe tylko, kogo będ± namierzać? Rolkarzy na bulwarze?

Pozdrawiam,
Jarek

Data: 2011-04-01 11:24:00
Autor: Szuwaks

"Jarosław Postawa" <dorvin@antyspam.pl> wrote in message news:4d958deb$0$2452$65785112news.neostrada.pl...
[...]

:)))

To nie ci.
To ci:

http://www.warszawa.pl/Wiadomosci/3,6991,0,1,0,0-Policja_drogowa_gotowa_na_kryzys_paliwowy!.html

Szuwaks

Data: 2011-04-01 10:35:38
Autor: Krzysztof 45
Szuwaks napisał(a):
[...]

01.04.2011 :-D

--
Krzysiek

Data: 2011-04-01 20:48:51
Autor: czak norris
W dniu 2011-04-01 10:35, Krzysztof 45 pisze:

http://www.warszawa.pl/Wiadomosci/3,6990,0,1,0,0-Nowa_metoda_na_piratów_drogowych.html
01.04.2011 :-D

No wła¶nie nie bałdzo: 2011.03.31 g. 22:37

--
pozdrawiam,
z półobrotu ;)

Data: 2011-04-01 10:50:56
Autor: Albercik
W dniu 01.04.2011 10:00, Szuwaks pisze:
[...]

podoba mi się ten policjant co przez drzwi poduszkowca (w ruchu) mierzy z suszarki:)
Już widzę ten rozlatuj±cy się złom jak pędzi po ulicach miast za piratem. I zamiast po mo¶cie, na skuty jedzie przez rzekę:) Scena rodem z amerykańskich gniotów, gdzie to banda złych napada na dobrego, ci Ľli ustawiaj± się w kolejce żeby kolejno po mordzie dostać. Tu tak samo, uciekaj±cy nie będzie przekraczał 100km/h i będzie jechał w pobliżu rzeki, aby mogli go dogonić:)

Data: 2011-04-01 11:05:08
Autor: jack
> [...]

ustawiaj± się w kolejce żeby kolejno po mordzie dostać. Tu tak samo,

uciekaj±cy nie będzie przekraczał 100km/h i będzie jechał w pobliżu

Taa,powinni jeszcze [oczywiscie za pieni±dze podatnika]zakupić smigłowce,,lub
najlepiej robokopy-roboty zdalnie sterowane.Zeby nie narazać funkcjonariuszy na
bezposrednie zagrozenia.
Scyzoryk mi sie otwiera jak widzę 3 rosłych facetów w mundurach którzy gniot±
sie w aucie z napisem"patrol szkolny"w poszukiwani 3-4 klasistów na wagarach.
Ciezka praca za marne grosze[jakie¶ 3000-5000zł]
pozdro.jack

Data: 2011-04-01 02:22:16
Autor: Czarek Daniluk
Nowy bat na piratów drogowych
On 1 Kwi, 11:05, "jack" <jackglajtWYTNI...@vp.pl> wrote:

1.04 ;P

Pozdrawiam !

Data: 2011-04-01 12:35:29
Autor: Tadeusz
Nowy bat na piratów drogowych

Uzytkownik "Czarek Daniluk" <> napisal w wiadomosci news:>

1.04 ;P

nie zmienia to faktu ze jack ma racje z tymi obibokami z patroli szkolnych...

Data: 2011-04-01 12:51:21
Autor: elmer radi radisson
On 2011-04-01 10:00, Szuwaks wrote:

[...]

;)

Tak w ogole to nie ma co sie smiac z policji wodnej - wiele lat temu
kumpel dostal od nich mandat za postoj na moscie. Stanal na chodniku
mostku nad kanalem zeranskim (DC), zobaczyl ze wedkarze daja dyla i za
chwile na gorze pojawil sie funkcjonariusz z motorowki w celu
prezentacji bloczka mandatowego ;)

--

memento lorem ipsum

Data: 2011-04-01 20:17:00
Autor: Szuwaks

"elmer radi radisson" <radi@spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org> wrote in message news:in4anc$bla$1inews.gazeta.pl...
On 2011-04-01 10:00, Szuwaks wrote:
[...]

No cóż Radi, tak bywa jak się nie zna przepisów :)

Szuwaks

Data: 2011-04-01 12:54:33
Autor: G Nowak
[...]

Logiczne, przeciez piraci zeruja na morzu a tam Alfy nie daja rady ;)

--
Pozdr

Data: 2011-04-02 07:12:41
Autor: 'Tom N'
G Nowak w <news:in4edp$nj4$1inews.gazeta.pl>:

[...]

Piraci zeruja w WORD -- stan punktów...

a tam Alfy nie daja rady ;)

Omegi formalnie tylko do 2 Mm od brzegu  ;-)

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2011-04-01 21:07:02
Autor: megrims
[...]

A mi taka jedna dzisiaj wysłała SMS'a ze jest w ci±ży.
To dopiero dowcip :D

Nowy bat na piratów drogowych