Nowy biznes do otwarcia i jak to zrobić?!

Data: 2009-04-01 18:37:43
Autor: Evunia
Nowy biznes do otwarcia i jak to zrobić?!
Witam grupę.
Mam pytanie może ktoś otwierał już salon odchudzający i zabiegi wyszczuplajace metodą elektrostymulacji? Wie ktoś coś na ten temat. Chodzi mi o potrzebne kursy do ukończenia w tym kierunku aby obsługiwać tę maszynę, czy można tak beż kursów?
Bedę wdzięczna za odpowiedzi.
Dziękuję i pozdrawiam Evunia

Data: 2009-04-01 20:12:14
Autor: mt
Evunia pisze:
[...]

Heh jesli to nie Pierwszy Kwietnia to pewnie znajdziesz kilka Blondynek podobnych do ciebie ktorym nawiniesz elektryczny makaron na uszy.

A tak powaznie to zeby spalic kalorie potrzebny jest wysilek fizyczny, czyli praca Fizyka sie klania.

Data: 2009-04-04 10:48:55
Autor: AldikWr
On 1 Kwi, 20:12, mt <m...@magicbox.pl> wrote:
Evunia pisze:

> [...]

podobnych do ciebie ktorym nawiniesz elektryczny makaron na uszy.

A tak powaznie to zeby spalic kalorie potrzebny jest wysilek fizyczny,

Prawdę gada, polać mu :]

Nowy biznes do otwarcia i jak to zrobić?!