Nowy dysk i dziwne wartości w SMART

Data: 2009-09-09 17:25:42
Autor: Arkadiusz Stopa
Nowy dysk i dziwne wartości w SMART
Bo właśnie od paru dni trwa kopiowanie na ten dysk plików, których docelowo chcę tam utrzymywać jedyną kopię - i nie chciałbym ich przypadkiem stracić...
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Niezależnie od tego co zakupiłeś, trzymanie danych w postaci
jednej kopii to bardzo zły pomysł.

--

Pozdrawiam serdecznie

Arkadiusz Stopa

<stopa małpka post kropka pl> tel. 0897633408
Mała Galeria Makrofotografii: www.stopa.cso.pl

Data: 2009-09-09 17:48:39
Autor: Patryk Włos
[...]

Chyba, że taniej będzie te dane (filmy) ściągnąć ponownie, niż wydać kolejne 1000 PLN na kopię.

No, oczywiście te najważniejsze i/lub najtrudniej dostępne sobie gdzieś zachowam - ale przecież nie będę backupował internetu.

--
Zobacz, jak się pracuje w Google:
http://pracownik.blogspot.com

Nowy dysk i dziwne wartości w SMART