Nowy dzień

Data: 2011-03-10 08:18:02
Autor: Demolant
Nowy dzień
Co wiecie o tych zgłoszeniach? P-377789, P-386700, P-393223 zapraszam do rzeczowej dyskusji i wyrażenia opinii(tych emocjonalnych również). Ponieważ p. Sławek Paćko nie zamierza zabrać głosu w sprawie słynnego zdjęcia, zapraszam do wolnej dyskusji nad osobami na nim widocznymi: http://rebreathers.pl/forum/download.php?id=22 wszelkie opinie mile widziane. Ponieważ temat, który proponuję, jest najlepszym tematem roku, proszę o drobne zadośćuczynienie. Na tym forum: http://www.krab.agh.edu.pl/forum/index.php jest użytkownik "anarchista" (nie mam z nim nic wspólnego). Bardzo proszę o zarejestrowanie się tam i udzielenie mu wyrazów poparcia. Nikt go tam nie docenia, zamykają mu wątki, szykanują, nie chcą rozmawiać o Jego wynalazkach, ani w innych tematach też nie chcą dyskutować. Ogólnie nie lubią Go tam. To niesprawiedliwe traktowanie Wielkiego Człowieka. Z góry dziękuję za zaangażowanie.

Data: 2011-03-10 21:05:43
Autor: Demolant
Nowy dzień
 Demolant <czarnecki_ryszard@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Chłopaki, nie bądźcie świnie. Taki fajny temat, takie fajne zgłoszenia a Wy NIC! Podyskutujcie trochę. Aby kapinkę. Albo o zdjęciu: takie fajne zdjęcie! Żal tak nie dyskutować o takim fajnym zdjęciu. Drań Paćko się wymiguje, ale WY? No, zlitujcie się i podyskutujcie trochę. Nie lubicie, żeby Was wyzywać? --

Data: 2011-03-10 21:07:08
Autor: Demolant
Nowy dzień
 Demolant <czarnecki_ryszard@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
 Demolant <czarnecki_ryszard@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a): > Co wiecie o tych zgłoszeniach? > P-377789, P-386700, P-393223 > zapraszam do rzeczowej dyskusji i wyrażenia opinii(tych emocjonalnych > również). > Ponieważ p. Sławek Paćko nie zamierza zabrać głosu w sprawie słynnego > zdjęcia, zapraszam do wolnej dyskusji nad osobami na nim widocznymi: > http://rebreathers.pl/forum/download.php?id=22 > wszelkie opinie mile widziane. > Ponieważ temat, który proponuję, jest najlepszym tematem roku, proszę o > drobne zadośćuczynienie. Na tym forum: > http://www.krab.agh.edu.pl/forum/index.php > jest użytkownik "anarchista" (nie mam z nim nic wspólnego). Bardzo proszę
> [...]
Żal tak nie dyskutować o takim fajnym zdjęciu. Drań Paćko się wymiguje, ale WY? No, zlitujcie się i podyskutujcie trochę. Nie lubicie, żeby Was

Dziewczyny tez mogą zabrać głos. Mam na nie też kilka fajnych epitetów.

Data: 2011-03-11 19:25:31
Autor: mcgregorius
Nowy dzień

Dopiero teraz widzisz jak głęboko w d...ie cię mają?:))

Data: 2011-03-11 19:17:59
Autor:
Nowy dzień
mcgregorius@poczta.onet.pl napisał(a):
Dopiero teraz widzisz jak głęboko w d...ie cię mają?:))

Grzesiu Reder, złapałeś się na plagiatora.
Takiego jak "Duch Leszka" stosującego podobne metody.
On pisze dla takich palantów jak Ty.

pozdrawiam rc

Data: 2011-03-11 20:45:40
Autor: Rechot
Nowy dzień
Z przykrościa stwierdzam że tym razem Rysio ma rację ;-(((
Aczkolwiek styl "plagiatora" jest na tyle podobny do oryginału że łatwosie nabrać.
Tak samo debilny ;-)

Rechot noipochujjasieodzywalem

Data: 2011-03-11 20:18:25
Autor:
Nowy dzień
Rechot <rechot@onet.pl> napisał(a):
Z przykrościa stwierdzam że tym razem Rysio ma rację ;-(((
Aczkolwiek styl "plagiatora" jest na tyle podobny do oryginału że łatwosie nabrać.
Tak samo debilny ;-)

Rechot noipochujjasieodzywalem

Twój poziom zrozumienia obiegów zamkniętych jest równy "Demolantowi" i wyższy niż u Grzegorza Redera. To kretyn w czystej postaci. "Rechot" też jesteś anonimem, .... .

pozdrawiam rc

Data: 2011-03-11 21:57:15
Autor: Rechot
Nowy dzień

Użytkownik <demolant@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ile02h$n3n$1inews.gazeta.pl...
[...]

Rysiu, no takiego komplementu to sie z Twojej strony nie spodziewałem ;-)))
Za cóż to mnie spotkał ten zaszczyt? ;-)))

Rechot-pozdrawiający

Data: 2011-03-11 21:03:00
Autor:
[...]

"Strzeż się Greków ... "

pozdrawiam rc

Data: 2011-03-11 23:14:39
Autor: Rechot
Nowy dzień

Użytkownik <demolant@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ile2m4$40e$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jakiż to dar dla mnie naszykowałeś Ryszardzie? ;-))

Dobranoc
Rechot noipochujjasieodzywalem

Data: 2011-03-11 21:40:19
Autor: Demolant
Nowy dzień
Rechot <rechot@onet.pl> napisał(a):
Tak samo debilny ;-)
Nie jest łatwo, nie jest łatwo. Wzorzec zbyt doskonały.

Data: 2011-03-11 23:15:51
Autor: Rechot
Nowy dzień

Użytkownik " Demolant" <czarnecki_ryszard@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ile4s3$btt$1inews.gazeta.pl...
Rechot <rechot@onet.pl> napisał(a):

Tak samo debilny ;-)
Nie jest łatwo, nie jest łatwo. Wzorzec zbyt doskonały.

Kombinuj chłopie, kombinuj...
Idziesz w dobrym kierunku.
Sam o małocosie nie dałem zmylić

Rechot
(przesladowca Rysia C.)

Data: 2011-03-11 21:33:04
Autor: Demolant
Nowy dzień
  <demolant@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
mcgregorius@poczta.onet.pl napisał(a):  > Dopiero teraz widzisz jak głęboko w d...ie cię mają?:))

Grzesiu Reder, złapałeś się na plagiatora.
Takiego jak "Duch Leszka" stosującego podobne metody.
On pisze dla takich palantów jak Ty.

pozdrawiam rc

Tylko głupek używa słów, których znaczenia nie rozumie. Czy Ryszard Czarnecki jest głupkiem?

"Plagiat (łac. plagium - kradzież) - skopiowanie cudzej pracy/pomysłu (lub jej części) i przedstawienie pod własnym nazwiskiem, np. obrazu, grafiki, fotografii, odkrycia, piosenki, wiersza, wynalazku, pracy magisterskiej, pracy doktorskiej, publikacji naukowej."

--

Nowy dzień