Nowy dziwny dźwięk po naciągnięciu łańcucha

Data: 2010-06-10 03:43:40
Autor: Atlobek
Nowy dziwny dźwięk po naciągnięciu łańcucha

Czy to możliwe, że za mocno naciągnąłem łańcuch i coś nie gra? Sprawdziłem
po przejechaniu 20 km - rzeczywiście łańcuch stał się bardziej napięty niż
dopuszczalne 2 cm. Poluzowałem go więc odrobinę. Jeszcze nie przetestowałem,
czy to pomoże.

na 100% za mocno naciagnales lancuch. mialem tak samo w fazerze :)

atlobek fazer

Nowy dziwny dźwięk po naciągnięciu łańcucha