Nowy egzamin na prawko - jaja z butami

Data: 2012-10-21 16:50:36
Autor: tomekj
Nowy egzamin na prawko - jaja z butami
No z tym egzaminem na prawde są jaja .
Teraz robię prawko i słyszałem nawet że co 15 lat trzeba będzie odnawiać, ile w tym prawdy to nie wiem . Będzie ciężko jednym słowem . ;)

Data: 2012-10-21 19:17:48
Autor: The_EaGle
Nowy egzamin na prawko - jaja z butami
W dniu 2012-10-21 18:50, tomekj pisze:> No z tym egzaminem na prawde są jaja .
> Teraz robię prawko i słyszałem nawet że co 15 lat trzeba będzie
> odnawiać, ile w tym prawdy to nie wiem . Będzie ciężko jednym słowem .
> ;)

Dla kogoś kto jeździ odnowienie PJ raz na 15 lat nie będzie stanowiło problemu (po za kosztem), ale np dla mojego ojca który jeździł ostatni raz na WFM w 80tym roku i jak by miał dziś wsiąść na R1 to odświeżenie paru podstawowych spraw na pewno by się przydało ;)

Rafał

Data: 2012-10-22 17:50:26
Autor: tomekj
Nowy egzamin na prawko - jaja z butami

[...]