Nowy egzamin na prawko - jaja z butami

Data: 2012-10-23 09:40:35
Autor: Roman Niewiarowski
Nowy egzamin na prawko - jaja z butami
W dniu 2012-10-18 20:59, Marcin N pisze:

Dopuszczą więc do egzaminu w tenisówkach, ale nie dopuszczą w butach
motocyklowych.

Skad ta niechec do tenisowek ?

Za co my im płacimy te pensje?

Nie wiadomo, ale poza pensja kazdy jeden chce sie zapisac w historii

Data: 2012-10-23 14:48:36
Autor: Adam Wysocki
Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:

Skad ta niechec do tenisowek ?

Co by się ¶cięgna nie zrywały.

--
Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r.
PMS+ PJ- S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w++ CB+++

Data: 2012-10-24 07:33:03
Autor: Roman Niewiarowski
Nowy egzamin na prawko - jaja z butami
W dniu 2012-10-23 16:48, Adam Wysocki pisze:

Co by się ¶cięgna nie zrywały.

Dawno nie mialem tenisowek, ale jestem pewny ze w nich nie bylo zadnych sciegien.

pozdr
newrom

Data: 2012-10-24 10:28:20
Autor: Mikolaj Jopczynski
[...]

Ale w Twojej kostce sa ..... o ile jeszcze sa:D

M.

Data: 2012-10-24 11:44:01
Autor: Roman Niewiarowski
W dniu 2012-10-24 10:28, Mikolaj Jopczynski pisze:

Ale w Twojej kostce sa ..... o ile jeszcze sa:D

a mogly zniknac od tenisowek ?

pozdr
newrom

Data: 2012-10-24 12:46:37
Autor: Mikolaj Jopczynski
[...]

Nie, ale od urazow wywolanych nieusztywniona noga tak....

Ja mialem to szczescie, ze przy kazdej z 2 gleb mialem buty - wysokie.

Dzieki temu mam *tylko* skrecona kostke, a nie wyrwana stope...i cale palce u stopy.

M.

Data: 2012-10-24 17:44:08
Autor: Monster
W dniu 2012-10-24 12:46, Mikolaj Jopczynski pisze:

Ja mialem to szczescie, ze przy kazdej z 2 gleb mialem buty - wysokie.

Dzieki temu mam *tylko* skrecona kostke, a nie wyrwana stope...i cale
palce u stopy.

M.
Co to były za wysokie buty że tak łatwo kostka padła?

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-10-24 21:17:14
Autor: Mikolaj Jopczynski
W dniu 2012-10-24 17:44, Monster pisze:
[...]

Nie pamietam szczerze producenta, ale cos pozadnego raczej.
A co do padniecia kostki .... wyobraz sobie, ze moto lezy na Twojej nodze - na boku (tak jakbys na nim normalnie siedzial) tyle, ze Twoje cialo jest obrocone o 180 stopni i pomysl, ktory but ochroni Cie calkowicie przed takim urazem ....

M.

Data: 2012-10-24 23:19:33
Autor: Tadzik
On Wed, 24 Oct 2012 21:17:14 +0200, Mikolaj Jopczynski <mikolaj.jopczynski@gmail.com> wrote:
A co do padniecia kostki .... wyobraz sobie, ze moto lezy na Twojej nodze - na boku (tak jakbys na nim normalnie siedzial)

Heh.. tak mi sie przypomnialo
Jako 13-14-latkowie wydarlismy z bratem SHL-ke wujka i jadac nia po "kocich lbach" wylozylismy sie na lewa strone tak, ze nasze nogi byly wlasnie pod motorem. NIC nam sie nie stalo i gdyby nie zlamana klamka sprzegla pewnie po podniesieniu motonga pojechalibysmy dalej :)
Przebije ktos? :)
--
Pozdro
Tadzik

Data: 2012-10-25 00:05:50
Autor: marcin
Nowy egzamin na prawko - jaja z butami
Użytkownik "Tadzik" <fake@fakeemail.com> napisał w wiadomo¶ci news:almarsoft.2759684671711328489news.neostrada.pl...
Przebije ktos? :)

W tym samym wieku, też na podprowadzonym SHL (kumpla brata), wyrwali¶my do lasu. Na ktorym¶ winklu nagle poczułem dosłownie jakby postrzał w praw± stopę... Wydarłem się, kumpel zatrzymał maszynę, zeskoczyłem, usiadłem, zerwałem trampka (cały czas się dr±c), skarpeta zalana krwi±, paznokieć na dużym palcu rozstrzaskany.
Rozgl±dam się gdzie ten dureń, przecież trzeba mi jako¶ pomóc... A on też siedzi w piachu, bez prawej skarpety, i drze ryja...
Pniak krył się w trawie na samym skraju drogi :)
--
pzdr,
marcin

Data: 2012-10-25 07:20:26
Autor: jahi
Tadzik wrote:

> [...]

wlasnie pod motorem. NIC nam sie nie stalo i gdyby nie zlamana klamka
sprzegla pewnie po podniesieniu motonga pojechalibysmy dalej :)

Wiek podobny, tylko WSKa ;)
Na piachu wioz±c kumpla położyłem się na praw± stronę. Niestety noga
została pod rur± wydechow±, ¶lad na łydce mi został do dzi¶.

Data: 2012-10-25 02:53:09
Autor: zarafiq
On Thursday, 25 October 2012 08:20:27 UTC+1, jahi  wrote:

Wiek podobny, tylko WSKa ;)
Na piachu wioz±c kumpla położyłem się na praw± stronę. Niestety noga
została pod rur± wydechow±, ¶lad na łydce mi został do dzi¶..

Podobna sytuacja, tylko że to ja byłem wieziony na Pannonii,
wywalili¶my się na piachu, łydka bolała bardziej kiedy się
goiła niż kiedy się smażyła ;)

Pozdrawiam,
zarafiq

Data: 2012-10-25 12:09:44
Autor: Bartłomiej Kacprzak
Nowy egzamin na prawko - jaja z butami

Użytkownik "zarafiq" <dominik.jesiolowski@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:8ed3774c-9d38-4659-b212-ea114147742fgooglegroups.com...

Podobna sytuacja, tylko że to ja byłem wieziony na Pannonii,
wywalili¶my się na piachu, łydka bolała bardziej kiedy się
goiła niż kiedy się smażyła ;)

Smażenie łydek to pewien standard przy pewnym motocyklu i nie trzeba było się na nim wywalać.

Jawa TS 350 rury podgięte do góry, więc w końcówce lat 80-tych szał na maksa.
Każdy chciał się przejechać koledzy i koleżanki. Po jakim¶ czasie w okolicy było wiadomo kto jeĽdził a kto nie :)
A każdego uprzedzałem żeby uważał.
Ten trend się zachował, moja lepsza połowa też ma znaczek na prawej łydce po 9.

pozdr

--
Bartek
Niebieska9'99

Data: 2012-10-25 10:17:29
Autor: AZ
On 2012-10-25, Bartłomiej Kacprzak <bar.ka@wp.pl> wrote:
Podobna sytuacja, tylko że to ja byłem wieziony na Pannonii,
wywaliliśmy się na piachu, łydka bolała bardziej kiedy się
goiła niż kiedy się smażyła ;)

Smażenie łydek to pewien standard przy pewnym motocyklu i nie trzeba było się na nim wywalać.

Jawa TS 350 rury podgięte do góry, więc w końcówce lat 80-tych szał na maksa.
Każdy chciał się przejechać koledzy i koleżanki. Po jakimś czasie w okolicy było wiadomo kto jeździł a kto nie :)
A każdego uprzedzałem żeby uważał.
Ten trend się zachował, moja lepsza połowa też ma znaczek na prawej łydce po 9.

Liii tam. Najpiekniej smaza wydechy z wbudowanymi katalizatorami w moim KHI.
Po poprzednich wakacjach moja luba miala obie lydki wysmazone. A ostatnio chwile
po tym jak zaparkowalem podbiega do mnie kobita czy nie mam apteczki bo syn tak
chcial dotknac motocykla i akurat zlapal za tlumik...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-10-25 13:51:33
Autor: Tadzik
On Thu, 25 Oct 2012 10:17:29 +0000 (UTC), AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:
[...]

I tu prosze panstwa doskonale widac jak niebezpieczne sa to motocykle! Nie tylko dla kierownika ale i dla osob postronnych: kobiet w ciazy (bo skad wiadomo, ze nie) i dzieci!
Panstwo powinno ich zakazac!

--
Pozdro
Tadzik

Data: 2012-10-25 14:01:29
Autor: RadoslawF
Dnia 2012-10-25 13:51, Użytkownik Tadzik napisał:

[...]

Nie przesadzajmy z zakazami.
Niech sobie będ± tylko niech spełniaj± podstawowe wymogi bezpieczeństwa
jak karoseria - coby postronne dzieci sobie łapek nie parzyły, cztery
koła - coby nie zachodziło ryzyko wywrotki oraz ABS, EBD, ESP, BA,
6x poduszka powietrzna i koniecznie filtr cz±stek stałych oraz kamera
aby w czasie kontroli policjant sprawdził jak kierownik zachowywał
się na drodze i za jakie przekroczenia prędko¶ci wypisać mandat.

Pozdrawiam

Data: 2012-10-25 12:13:16
Autor: AZ
On 2012-10-25, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

Nie przesadzajmy z zakazami.
Niech sobie będą tylko niech spełniają podstawowe wymogi bezpieczeństwa
jak karoseria - coby postronne dzieci sobie łapek nie parzyły, cztery
koła - coby nie zachodziło ryzyko wywrotki oraz ABS, EBD, ESP, BA,
6x poduszka powietrzna i koniecznie filtr cząstek stałych oraz kamera
aby w czasie kontroli policjant sprawdził jak kierownik zachowywał
się na drodze i za jakie przekroczenia prędkości wypisać mandat.

No.
Tylko po co kontrole? Modul viaBezpieczneDrogi ktory ma GPS i raportuje
po GPRS slad kierowcy wraz z predkoscia. W ITD maszynka drukujaca i pakujaca
w koperty.

A tak naprawde to bedziesz sie smial jak ZSRE w pewnym momencie wprowadzi
boczne kolka tak jak wprowadzilo wymog ABS ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-10-26 01:08:51
Autor: RadoslawF
Dnia 2012-10-25 14:13, Użytkownik AZ napisał:

A tak naprawde to bedziesz sie smial jak ZSRE w pewnym momencie wprowadzi
boczne kolka tak jak wprowadzilo wymog ABS ;-)

Stary jestem i mam nadzieję że tych ulepszeń nie doczekam.

Pozdrawiam

Data: 2012-10-25 15:39:56
Autor: Monster
wrote:
[...]

No!Kolega zaparkował,wraca moto leży, facet z mord± skacze jak on parkuje bo dzieciak wsiadł i się pozdzierał.Oczywi¶cie za kierunek też zapłacić nie chciał.
--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-10-25 13:49:08
Autor: AZ
On 2012-10-25, Monster <alpy2@op.pl> wrote:

No!Kolega zaparkował,wraca moto leży, facet z mordą skacze jak on parkuje bo dzieciak wsiadł i się pozdzierał.Oczywiście za kierunek też zapłacić nie chciał.

Lali go czy nie?

Do pojebow nigdy nie dotrze, ze moto nie jest elementem krajobrazu jak lawka
w parku. Po prostu trzeba takiemu wejsc na dach samochod to moze zrozumie.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-10-25 15:58:08
Autor: Monster
W dniu 2012-10-25 15:49, AZ pisze:

Lali go czy nie?

Do pojebow nigdy nie dotrze, ze moto nie jest elementem krajobrazu jak lawka
w parku. Po prostu trzeba takiemu wejsc na dach samochod to moze zrozumie.
Nie,przy dzieciach odpuścili.
Do koszowca prawie zawsze jakaś łajza się mi pcha,gdy zwracam uwagę-nie on tylko ogląda,oczywiście włażąc,naciskając co się da.
Więc zazwyczaj się pytam czy mogę tak samo jego żonę obejrzeć,wtedy dociera:-)
Innym razem jakiś gnojek odparł daj 2zł to zejdę:-)

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-10-25 14:04:53
Autor: AZ
On 2012-10-25, Monster <alpy2@op.pl> wrote:

Do koszowca prawie zawsze jakaś łajza się mi pcha,gdy zwracam uwagę-nie on tylko ogląda,oczywiście włażąc,naciskając co się da.

Zaloz pastucha ;-)

Więc zazwyczaj się pytam czy mogę tak samo jego żonę obejrzeć,wtedy dociera:-)

Ale po co sie pytasz? On nie pytal to i Ty nie pytaj tylko ogladaj ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-10-25 17:21:42
Autor: Monster

Do koszowca prawie zawsze jakaĹ› Ĺ‚ajza siÄ™ mi pcha,gdy zwracam uwagÄ™-nie

Nie nie,nie gustujÄ™ w kaszalotach.

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-10-25 18:00:37
Autor: Marcin N
W dniu 2012-10-25 17:21, Monster pisze:

Ale po co sie pytasz? On nie pytal to i Ty nie pytaj tylko ogladaj ;-)

Nie nie,nie gustujÄ™ w kaszalotach.

TwĂłj nick sugeruje coĹ› innego.

--
MN

Data: 2012-10-25 18:05:41
Autor: Monster
W dniu 2012-10-25 18:00, Marcin N pisze:
W dniu 2012-10-25 17:21, Monster pisze:

Ale po co sie pytasz? On nie pytal to i Ty nie pytaj tylko ogladaj ;-)

Nie nie,nie gustujÄ™ w kaszalotach.

TwĂłj nick sugeruje coĹ› innego.

MĂłj nick sugeruje mĂłj poprzedni motocykl.

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-10-30 18:38:08
Autor: WIADRO
W dniu 2012-10-25 15:39, Monster pisze:

No!Kolega zaparkował,wraca moto leży, facet z mord± skacze jak on
parkuje bo dzieciak wsiadł i się pozdzierał.Oczywi¶cie za kierunek też
zapłacić nie chciał.

hahaha trzeba było faceta popie¶cić pr±dem z paralizatora i zapytać czemu ma tak± hu..w± oporno¶ć. :o)

Data: 2012-10-25 08:38:01
Autor: Roman Niewiarowski
Nowy egzamin na prawko - jaja z butami
W dniu 2012-10-24 12:46, Mikolaj Jopczynski pisze:

Nie, ale od urazow wywolanych nieusztywniona noga tak....
Ja mialem to szczescie, ze przy kazdej z 2 gleb mialem buty - wysokie.

A ja przy kazdej z kilku asfaltowych mialem nieusztywnione i ciagle mam wiazadla oraz sznurowadla.
a kolega wywinal figure w butach enduro i mu sie noga popsula.

Dzieki temu mam *tylko* skrecona kostke, a nie wyrwana stope...i cale
palce u stopy.

Grunt to w cos wierzyc :)

pozdr
newrom
PS. przepis jest durny, kazdy se powinien jezdzic na egzaminie i pozniej w czym mu sie podoba. Buty dziekiboku nie sa jeszcze obowiazkowym wyposazeniem motocyklisty

Data: 2012-10-25 13:52:40
Autor: Marcin N
Nowy egzamin na prawko - jaja z butami

PS. przepis jest durny, kazdy se powinien jezdzic na egzaminie i pozniej
w czym mu sie podoba. Buty dziekiboku nie sa jeszcze obowiazkowym
wyposazeniem motocyklisty

Ale rozumiesz, że przepis zabrania stosowania butów motocyklowych? Znęcamy się wła¶nie nad tym paragrafem.

--
MN

Data: 2012-10-25 11:54:36
Autor: AZ
On 2012-10-25, Marcin N <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> wrote:

PS. przepis jest durny, kazdy se powinien jezdzic na egzaminie i pozniej
w czym mu sie podoba. Buty dziekiboku nie sa jeszcze obowiazkowym
wyposazeniem motocyklisty

Ale rozumiesz, że przepis zabrania stosowania butów motocyklowych? Znęcamy się właśnie nad tym paragrafem.

Marcinie podziwiam Cie za ten upor, ze jeszcze cokolwiek probujesz w tym
kraju zrozumiec!

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-10-25 14:15:33
Autor: Bartłomiej Kacprzak
Nowy egzamin na prawko - jaja z butami

Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości news:k6b99s$g9l$4node2.news.atman.pl...

Ale rozumiesz, ĹĽe przepis zabrania stosowania butĂłw motocyklowych?
Znęcamy się właśnie nad tym paragrafem.

Marcinie podziwiam Cie za ten upor, ze jeszcze cokolwiek probujesz w tym
kraju zrozumiec!
10/10

Bartek
Niebieska9'99
Ave1,8
EL

Data: 2012-10-26 08:39:10
Autor: Roman Niewiarowski
W dniu 2012-10-25 13:52, Marcin N pisze:

Ale rozumiesz, że przepis zabrania stosowania butów motocyklowych?
Znęcamy się wła¶nie nad tym paragrafem.

A co odpowiedzial 'twoj' posel ? A ministerstwo transoprtu czy kto tam odpowiada za takie przepisy ?

pozdr
newrom

Data: 2012-10-26 08:43:46
Autor: Marcin N
[...]

Powiedział, że nie ma dla mnie czasu.

--
MN

Data: 2012-10-29 10:52:11
Autor: Roman Niewiarowski
W dniu 2012-10-26 08:43, Marcin N pisze:

Powiedział, że nie ma dla mnie czasu.

Chlopaku, to juz masz naglowek!
Fakt to da na pierwszej stronie!

pozdr
newrom

Data: 2012-10-25 09:07:27
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Mikolaj Jopczynski napisał(a):
Dzieki temu mam *tylko* skrecona kostke, a nie wyrwana stope...i cale palce u stopy.

A skad wiesz co by sie stalo jakbys jechal w trampkach? Tak to tylko pitolenie. W teori poza tym usztywniona kostka powoduje ze kolejny staw dostanie w dupe i jest to kolano, ktore jest duuuzo trudniej naprawialne. I niestety sprawdza sie to, chociazby w enduro, gdzie ma sie buty jak narciarskie.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Nowy egzamin na prawko - jaja z butami