Nowy fiat się skopcił na Woli Duchackiej

Data: 2011-03-04 10:38:18
Autor: Koziołek
Nowy fiat się skopcił na Woli Duchackiej
CROSS-POST

Akurat przejeżdżałem. IMHO nówka salonówka. Czyżby fiacior przejmował pałeczkę od citroena? ;)

http://przepraszamzacrossposta.blox.pl/2011/03/Fiat-nowka-sztuka-Pozar-na-ulicach-Krakowa.html

Pozdr.,

Koziołek

Data: 2011-03-04 11:00:08
Autor: bratPit[pr]
[...]

jesteś dupa a nie kamerzysta, zamiast filmować jak gaszą to filmujesz jadący samochód straży,
natomiast co do samochodu, to same plusy, właściciel będzie miał nówkę (może tamten kolor mu się już nie podobał), ubezpieczalnia też będzie miała ruch w interesie (stratni i tak nie będą), fabryka wyprodukuje nową sztukę, ludzie będą mieli pracę, straż ma robotę, no same plusy,
no może poza zanieczyszczeniem środowiska,

brat

Data: 2011-03-04 11:05:36
Autor: Koziołek
bratPit[pr] napisał:
jesteś dupa a nie kamerzysta, zamiast filmować jak gaszą to filmujesz jadący samochód straży,

Nie przeczę ;)

Pozdr.,

Koziołek

Data: 2011-03-04 22:56:25
Autor: SW3
Nowy fiat się skopcił na Woli Duchackiej
Dnia 04-03-2011 o 11:00:08 bratPit[pr] <krakus28no_spam@op.pl> napisał(a):

same plusy

Mam nadzieję, że to (słabo widoczna ale jednak) ironia. Jeśli nie to  sugeruję czym prędzej przeczytać tekst Bastiata "Wybita szyba"  (przepraszam ale nie będę tutaj pisał tego co dużo lepiej zostało napisane  już wieki temu).

SW3
-- --
Państwo to wielka fikcja, dzięki której każdy usiłuje żyć kosztem innych.  /Bastiat

Data: 2011-03-05 00:34:11
Autor: Jarek Andrzejewski
Nowy fiat się skopcił na Woli Duchackiej

http://mises.pl/wp-content/uploads/2008/10/Frederic_Bastiat_Maly_wybor_pism.pdf
http://www.bastiat.pl/

Data: 2011-03-05 00:40:21
Autor: Tomasz Radko
W dniu 2011-03-04 22:56, SW3 pisze:
[...]

Moim zdaniem powinno to być lekturą obowiązkową już w gimnazjach.

Data: 2011-03-07 10:37:57
Autor: bratPit[pr]
Nowy fiat się skopcił na Woli Duchackiej
same plusy

Mam nadzieję, że to (słabo widoczna ale jednak) ironia.

owszem, ironia,

brat

Data: 2011-03-05 11:28:59
Autor: mk
Nowy fiat się skopcił na Woli Duchackiej
W dniu 2011-03-04 11:00, bratPit[pr] pisze:
to same plusy

Ta, drukną kasę i wypłaca ubezpieczenie, a po 2010 to akurat ubezpieczalnie będą musiały sie zabrać za drukowanie większej ilości
"Cała branża straciła w I-III kwartale 2010 r. na sprzedaży autocasco 379,5 mln zł, a OC 556,3 mln zł." (http://www.parkiet.com/artykul/1019986.html)

Data: 2011-03-05 16:01:48
Autor: J.F.
On Sat, 05 Mar 2011 11:28:59 +0100,  mk wrote:
[...]

No, to ciekawe. To z czego zyja ? Fakt ze OC wydawalo mi sie za niskie i je Allianz podniosl.
Ale skad straty ? Samochody i naprawy coraz drozsze, czy to tak od lat
narastalo ? Czy mrozne zimy - wypadkow malo, odszkodowan duzo.

J.

Data: 2011-03-04 12:42:05
Autor: news-gazeta
[...]

Odpycha mnie Twój sposób wysławiania się, natomiast mini reportaż - bardzo przyjemny :)
Zaskakująco szybko fachowcy poradzili sobie z ugaszeniem pacjenta.

Pozdrawiam - Darek.

Data: 2011-03-04 18:53:14
Autor: Papkin
Nowy fiat się skopcił na Woli Duchackiej
Ale po co dwoch na jedno autko osobowe? Szkoda wozu :(

Data: 2011-03-04 18:53:31
Autor: Papkin
Nowy fiat się skopcił na Woli Duchackiej
tj po co dwie jednostki SP :)

Data: 2011-03-04 17:55:58
Autor: DoQ
W dniu 2011-03-04 10:38, Koziołek pisze:
CROSS-POST

Akurat przejeżdżałem. IMHO nówka salonówka. Czyżby fiacior przejmował
pałeczkę od citroena? ;)

I seata.

Pozdrawiam
Paweł
  DoQ -- [ES9J4]-- mail: pawel.doq@gmail.com

Data: 2011-03-04 19:32:46
Autor: dziadek69

Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomości news:ikr60h$hkf$1mx1.internetia.pl...
[...]

i Ferarri Italia, które namiętnie płoną

Data: 2011-03-04 20:02:05
Autor: woohoo
[...]

Kręciłeś to z koziej dupy wyciągniętą wuwuzelą? ;>

--
wO.ôhoo!

"Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

Data: 2011-03-04 21:40:44
Autor: AL
Nowy fiat siďż˝ skopciďż˝ na Woli Duchac kiej
W dniu 2011-03-04 10:38, Kozio�ek pisze:
CROSS-POST

Akurat przeje�d�a�em. IMHO n�wka salon�wka. Czy�by fiacior przejmowa�
pa�eczk� od citroena? ;)

http://przepraszamzacrossposta.blox.pl/2011/03/Fiat-nowka-sztuka-Pozar-na-ulicach-Krakowa.html

Pozdr.,

Kozio�ek

nie wiem po czym wnioskujesz, ze to nowe auto z salonu, ale...

.... pewnie potem sie znajdzie na aukcji jak ten ponizej ;)
http://otomoto.pl/smart-fortwo-zarejestrowany-w-polsce-spalon-C17471293.html

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-03-05 09:04:21
Autor: Jakub Jewuła
[...]

:) Po co to komu? Wyklepac sie raczej nie da :)

Data: 2011-03-05 10:34:10
Autor: jerzu
Nowy fiat si? skopci? na Woli Duchackiej
On Sat, 5 Mar 2011 09:04:21 +0100, Jakub Jewuła
<biuro@skanowanie.com.pl> wrote:

:) Po co to komu? Wyklepac sie raczej nie da :)

Papiery się nie spaliły :P

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-03-05 15:53:36
Autor: rafal000
Nowy fiat si? skopci? na Woli Duchackiej
W dniu 05.03.2011 10:34, jerzu pisze:

Papiery się nie spaliły :P

Laik jestem więc zapytam wprost - co z tego? Po co komu kilka kg złomu i papiery? Rozumiem, że do jakiś przekrętów? Do "podstawienia" w jego miejsce jakiegoś samochodu z zagranicy z wpisem do DR że bez możliwości rejestracji czy jakiegoś kradzionego?

Data: 2011-03-05 16:01:31
Autor: jerzu
Nowy fiat si? skopci? na Woli Duchackiej
On Sat, 05 Mar 2011 15:53:36 +0100, rafal000 <rafal000@poczta.onet.pl>
wrote:

[...]

"Brawo Jasiu"

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-03-06 12:41:11
Autor: Piotr Woszczynski
Dnia Sat, 5 Mar 2011 09:04:21 +0100, Jakub Jewuła napisał(a):

[...]

ale zobacz jakie ma bogate wyposażenie. Alufelgi, szyberdach, autoalarm,
nawigacja..
 ;)

Piotr

Data: 2011-03-06 13:29:23
Autor: Marek Dyjor
Piotr Woszczynski wrote:
[...]

ale zobacz jakie ma bogate wyposaĹźenie. Alufelgi, szyberdach,
autoalarm, nawigacja..
;)

Data: 2011-03-07 10:32:53
Autor: Vlad The Ripper
[...]

Ale za to bezwypadkowy. :D

Data: 2011-03-07 15:08:32
Autor: Albercik
W dniu 06.03.2011 12:41, Piotr Woszczynski pisze:
[...]

no i ta skĂłrzana tapicerka, pewnie wymaga drobnych poprawek, ale jest!
Ciekawe czy zeskrobali wszystkie części z asfaltu? no bo jak napisali że są to być muszą! ;)

Data: 2011-03-07 20:25:22
Autor: A.K.
Nowy fiat siďż˝ skopciďż˝ na Woli Duchackiej
Dnia Sat, 5 Mar 2011 09:04:21 +0100, Jakub Jewuła napisał(a):

:) Po co to komu? Wyklepac sie raczej nie da :)

Papier kosztuje.

A.K. - Ruda Śląska
Citroen Xantia '93 ; Toyota Corolla '96

Data: 2011-03-07 12:52:58
Autor: Maciek
Nowy fiat się skopcił na Woli Duchackiej
Akurat przejeżdżałem. IMHO nówka salonówka. Czyżby fiacior przejmował pałeczkę od citroena? ;)

Eeee tam od razu Fiat, ja bym bardziej obstawial:

http://tinyurl.com/65p686s

w telewizorni tez mowili, ze goscia cos zlapac nie moga,  ;-)

Nowy fiat się skopcił na Woli Duchackiej