Nowy fiat się skopcił na Woli Duchackiej

Data: 2011-03-04 12:42:05
Autor: news-gazeta
Nowy fiat się skopcił na Woli Duchackiej

Akurat przejeżdżałem. IMHO nówka salonówka. Czyżby fiacior przejmował pałeczkę od citroena? ;)

http://przepraszamzacrossposta.blox.pl/2011/03/Fiat-nowka-sztuka-Pozar-na-ulicach-Krakowa.html

Pozdr.,

Odpycha mnie Twój sposób wysławiania się, natomiast mini reportaż - bardzo przyjemny :)
Zaskakująco szybko fachowcy poradzili sobie z ugaszeniem pacjenta.

Pozdrawiam - Darek.

Data: 2011-03-04 18:53:14
Autor: Papkin
Nowy fiat się skopcił na Woli Duchackiej
Ale po co dwoch na jedno autko osobowe? Szkoda wozu :(

Data: 2011-03-04 18:53:31
Autor: Papkin
Nowy fiat się skopcił na Woli Duchackiej
tj po co dwie jednostki SP :)

Nowy fiat się skopcił na Woli Duchackiej