Nowy "ficzer" w Aliorze

Data: 2015-08-01 09:47:29
Autor: xbartx
Nowy "ficzer" w Aliorze
Przy robieniu przelewu w Alior banku wyskoczyło mi coś takiego:

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Właśnie robisz przelew do Eurobank, wstrzymaj się chwilę z jego realizacją i skorzystaj z przygotowanej dla Ciebie dedykowanej oferty depozytowej.
Proponujemy Ci lokatę z oprocentowaniem aż 2.75% na okres 3 miesięcy.

Zarabiaj więcej na lokacie w Alior Banku!
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

cholera *aż* 2.75% i co tu począć jak tam kuszą bankiery ;)

Xenocide

Data: 2015-08-02 15:17:19
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Nowy "ficzer" w Aliorze

"xbartx" mphtih$391$1@node2.news.atman.pl

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
[...]

Trudny wybór, bo w EB 4% daje ROR a lokaty chyba mogą dać 4.5%...

-=-

BTW EB -- na zapleczu EB stoi tablica głosząca jakoś tak:

   Mój pracodawca -- Klient.

Mnie to spodobało się. Wprawdzie bezpośrednim pracodawcą
bankowego pracownika jest bank, ale bank do życia potrzebuje
klientów, więc tablica głupio nie głosi. :)

ZUS żyje z podatków, ale uważa, iż świadczeniobiorcy to pasożyty
społeczne żyjące kosztem ZUSu. IMO obecna arogancja ZUS przekracza
tę z czasów PRL? Tę z PRL przekracza **na pewno**.

-=-

Gdyby nie konkurencja -- Alior by brał tylko ;) 1% od depozytów
(a deponowanie byłoby obowiązkowe -- zgodnie z prawem) i uważałby
swych klientów za pasożyty? Może wówczas nie byłby to Alior, ale
wcześniej czy później tak by było.

Polisa SA (czy jakoś podobnie) kosiła ode mnie masę forsy na AC,
ale gdy musiała wypłacić mi odszkodowanie -- wiła się, wykręcała,
a po wypłaceniu raz za razem wypominała mi, że naraziłem ją na
straty swoim wypadkiem!! Aby było jasne -- w składkach wzięła
ode mnie kilkakrotnie więcej, niż mi wypłaciła w ramach odszkodowania.

O tej firmie dziś pamięta niewielu i chyba tylko w kontekście
(słabo mi znanym) Kwaśniewskiego.

Od lat jestem klientem Allianz -- i mam **zero** problemów w razie
czego. (na razie -- zdecydowanie łatwiej tam uzyskać odszkodowanie
niż zawrzeć umowę, choć zawieranie umowy nie jest trudne)

Jak miło by było, gdyby ZUS przestał istnieć :) a jego rolę
przejęłyby instytucje (czy firmy) uczciwe, w których stawiano
by tablice takie, jak w EB.

Gdy ZUS bierze składki i podatki -- jest miły i łasi się jak kot.
Ale gdy ma wypełnić swe zobowiązania -- przepotwarza się w groźnego
tygrysa czy pumę...

Zupełnie inaczej w realu -- w czasie przyjmowania towaru i wypłacaniu
pieniędzy, widać wyraźnie znany slogan: ,,z przyjemnością''. Akurat
real też znika? -- za sprawą Auchan. Ale Auchan nie odbiega zbył
mocno od standardów realu. Carrefour wprawdzie zwrotów nie honoruje
(ode mnie akurat przyjął prześcieradło, ale zobowiązał mnie do kupna
czegoś na tym samym dziale za nie mniejszą sumę) ale w razie zepsucia
towaru nie stawał dęba, lecz wypłacał mi forsę bezproblemowo -- także
wówczas, gdy nie miałem przy sobie stosownego papierka ,,koniecznego''
do sfinalizowania sprawy.

ZUS dosłownie nic nie robi. To nie te czasy, gdy liczył na liczydłach
czy kamykach. Obecnie ZUS nie robi dosłownie nic poza marnowaniem
składek i marnowaniem życia płatnikom składek.

Za jakiś czas dzięki ,,pracy'' ZUS wiadomo będzie, kto  otrzyma w ramach
emerytury 501 złotych, a kto 503 złotych. (bez pracy ZUS -- każdy dostałby
510 złotych, więc byłoby niesprawiedliwie)

Może idźmy w kierunku przeciwnym -- każdy odda wszystko ZUSowi,
aby ZUS mógł (po odliczeniu swoich kosztów -- kosztów swojej
pracy) wydzielać każdemu jałmużnę, głosząc swą charytatywność
i dobroczynienie...

Przypomnę prawo stanowione -- rencista w RP może zarabiać 130% średniego
wynagrodzenia. ZUS zakłada zatem, że niezdolny do pracy może nie tylko
pracować, ale może nieźle zarabiać, lecz wg ZUSu ja jest zdolny do pracy. :)
(mając astmę, uszkodzeni kręgosłupa i wady wzroku w tym niedowidzenie
jednego oka - de facto niewiele różnię się od jednookiego)

Czym są wypukliny dysków -- można dziś poczytać w necie.
Na szczęście -- bo wg ,,lekarzy sądowych'' wypuklina to skolioza.

ZUS to organizacja zbrodnicza, mordująca ludzi chorych. Pod tym względem
przewyższa Stalinizm i Hitleryzm, gdyż oba te systemy mordowały ze strachu,
nie dla bezpośredniego zysku. Niby zawsze ważny jest zysk, ale akurat
Stalinowcy nie mordowali ludzi chorych tylko dlatego, że c chorzy nie
dawali zysku. Ćwierć wieku rzekomej dekomunizacji doprowadziło do
pogłębienia komniazacji i bolszewizacji w RP. Podobne do ZUS są
Zespoły Orzekające o niepełnosprawności.

Zdrowemu człowiekowi ZUS da rentę (zwłaszcza wtedy, gdy rencista odda pracownikowi
ZUSu część swego uposażenia) bo taki rencista może dać zysk, czyli także podatek,
ale człowieka chorego ZUS skazuje na głodową śmierć, gdyż ZUS z chorego człowieka
nie będzie korzystał. Zdziczenie pracowników ZUS (i ,,lekarzy sadowych'' w RP)
sięga niebezpiecznych granic. Jak w ,,naturze'' -- zabija się najsłabszych, gdyż
najsłabsi stanowią najłatwiejszy łup.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-08-02 17:30:27
Autor: Tom N
Nowy "ficzer" w Aliorze
Eneuel Leszek Ciszewski w <news:mpl596$9ll$1node2.news.atman.pl>:

"xbartx" mphtih$391$1@node2.news.atman.pl

cholera *aż* 2.75% i co tu począć jak tam kuszą bankiery ;)
Trudny wybór, bo w EB 4% daje ROR a lokaty chyba mogą dać 4.5%...

Taa, do 3kPLN konto i do 10kPLN lokaty. Tyle to niektórzy na waciki
wydają...

--
'Tom N'

Data: 2015-08-03 00:22:14
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Nowy "ficzer" w Aliorze

"Tom N" 150802.173027.pbb.36.70@int.dyndns.org.invalid.150802.invalid

[...]

Pewnie krezusi -- Budzik przykładowo. :) I Ty oczywiście. :)

Jest Paribas, jest Getin, są inne banki...

Wszystkie dają na poziomie 3% do 4% -- niektóre na RORach.
Nie piszę, że założenie lokaty z mego polecenia daje
dodatkowe profity, bo to już nudne a krezusi na
pewno pogardzą groszami.

-=-

Odezwa do duchownych -- miauczcie, aby Wam na tacę
dawali krezusi wydający 3kpln miesięcznie na waciki. :)
Ja Wam nie dam -- ja nie kupuję wacików. |

Odezwa do EKopacz -- warto opodatkować krezusów wydających
10kpln miesięcznie na waciki, aby zyskać pieniądze na
spłacenie frankowiczów.

Budzik zapewne poprze moją inicjatywę. :)

Nie ma mowy o niewypłacalności ZUS czy Fiskusa, gdy tylu bogaczy
siedzi z nudów na tej grupie. :) Na mnie nie liczcie -- ja nie
kupuję wacików. :) Nie są mi potrzebne. :) I przestańcie żalić
się jak baby podkościelne, bełkocząc o dziurach budżetowych!
10kpln miesięcznie na waciki? Toż cały budżet roczny RP to
raptem 300 miliardów. Jeśli przeciętny Polak jeden miesiąc
w roku przeżyje bez wacików a zyskane pieniądze przekaże
ukochanej Ojczyźnie -- budżet RP zyska w ten sposób
dodatkowe 380 miliardów pln.

Dla mnie każda złotówka jest ważna a tymczasem inni wydają
(w co wierzę) 10 kpln miesięcznie na same waciki. :)

[gdybym ja tyle wydawał na waciki -- nie zawracałbym sobie
głowy przelewaniem pieniędzy z konta na konto tylko dlatego,
że jakiś bank źle płaci; ale ja bym wówczas nie wydawał na
waciki, lecz na coś przyjemniejszego -- pojechałbym nad
morze, dzięki czemu dłużej bym żył; co kto lubi]

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Nowy "ficzer" w Aliorze