Nowy ficzer w iPhone 6 Plus

Data: 2014-09-24 13:15:37
Autor: atm
Nowy ficzer w iPhone 6 Plus
Samsung i LG moga sie schowac ze swoimi gietymi ekranami.
Apple pozwala dostosowac zakrzywienie ekranu do indywidualnych potrzeb uzytkownika:
http://www.spidersweb.pl/2014/09/iphone-6-plus-wygina-sie.html

Brawo - giety ekran, wystajacy obiektyw i przecietna bateria.

Data: 2014-09-24 07:13:53
Autor: Pszemol
Nowy ficzer w iPhone 6 Plus
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:5422a7df$0$26850$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Fascynuj mnie ludzie, ktrzy nie znaj fizyki i oczekuj cudw
aby telefon z aluminium o gruboci <7mm by niezniszczalny :-)

Wikszo nowoczesnych smartfonw ulegnie zniszczeniu jak
woysz je do tylnej kieszeni jeansw i sidziesz na nich tykiem.
A na to wyglda objaw tego zniszczenia na fotografii...

Samsung Galaxy S2 mojej koleanki w pracy te na tym ucierpia.

I nie jest to przecie nic nowego - za czasw Nokii z antenk ludzie
amali antenki i te dziwili si jak mona zdobi "dziadostwo"
w ktrym antenka si amie od tego jak si na nim usidzie tykiem...

To s delikatne urzdzenia o ktre trzeba dba...
Jak chcesz siada na telefonie i chcesz aby nic mu si nie stao
to bierz co z tej listy:
http://www.phonearena.com/news/Meet-the-toughest-most-durable-rugged-smartphones-money-can-buy_id51766

Data: 2014-09-24 14:18:11
Autor: atm
Nowy ficzer w iPhone 6 Plus
On 2014-09-24 14:13, Pszemol wrote:
"atm" <_@vp.pl> wrote in message
[...]

Pytanie, kto oglosil konkurs na "cienizne" telefonu?
Druga rzecz - widziales test Note 3 w drugim linku?

Data: 2014-09-24 17:20:21
Autor: Pszemol
Nowy ficzer w iPhone 6 Plus
On 2014-09-24 14:13, Pszemol wrote:
"atm" <_@vp.pl> wrote in message
[...]

Fascynują mnie ludzie, którzy nie znają fizyki i oczekują cudów
aby telefon z aluminium o grubości <7mm był niezniszczalny :-)

Pytanie, kto oglosil konkurs na "cienizne" telefonu?

Czy to ważne? Ja jestem bardzo zadowolony że telefony są cienkie i lekkie
ze stopów alu i magnezu. I nie oczekuję od nich mechanicznej
niezniszczalności, jak niektórzy.

Druga rzecz - widziales test Note 3 w drugim linku?

Kliknąłem i przejrzałem artykuł ale filmu nie chciało mi się oglądac. Te
wszystkie "testy" są śmiechu warte. Tak jak to rzucanie na podłogę.

Chciałbym poznać osoby, które oczekują że telefonem zrobionym ze szkła i
aluminium można gwoździe w ściany wbijać....

Jak to się mówi tutaj: "you cannot cure stupid".

Data: 2014-09-24 16:36:29
Autor: A.L.
Nowy ficzer w iPhone 6 Plus
On Wed, 24 Sep 2014 17:20:21 +0000 (UTC), Pszemol <Pszemol@PolBox.com>

On 2014-09-24 14:13, Pszemol wrote:
"atm" <_@vp.pl> wrote in message
[...]

Czy to wane? Ja jestem bardzo zadowolony e telefony s cienkie i lekkie
ze stopw alu i magnezu. I nie oczekuj od nich mechanicznej
niezniszczalnoci, jak niektrzy.

Druga rzecz - widziales test Note 3 w drugim linku?

Kliknem i przejrzaem artyku ale filmu nie chciao mi si ogldac. Te
wszystkie "testy" s miechu warte. Tak jak to rzucanie na podog.

Chciabym pozna osoby, ktre oczekuj e telefonem zrobionym ze szka i
aluminium mona gwodzie w ciany wbija....

Jak to si mwi tutaj: "you cannot cure stupid".

No. Jezeli X jest w Samsungu, to sie mowi "wada", jak to samo X jest w
iPhone, to sie mowi "zaleta"

To jest wlasnie syndrom g..a zawinietego w sreberko i udajacego
czekolade

A.L.

Data: 2014-09-24 19:36:54
Autor: atm
Nowy ficzer w iPhone 6 Plus
On 2014-09-24 14:13, Pszemol wrote:
"atm" <_@vp.pl> wrote in message
[...]

A ja nie; producenci przescigaja sie w tworzeniu coraz cienszych telefonow kosztem czasu pracy na baterii i wytrzymalosci.
Apple wlasnie wymyslilo nowosc: portfel ze slaba bateria, jak sie nim placi po wyczerpaniu baterii bo dziecko gralo troche w poczekalni lub gdzie indziej w Angry Birds?
Glownym problemem w przypadku duzych telefonow jest dlugosc i szerokosc, grubosc stala sie dla producentow tak samo glupio wazna jak rywalizacja na polu rozdzielczosci ekranu.

Poza tym kwestia stopow, nie dosc ze Apple pozalowalo kasy na szafirowe szklo (Chinczycy zaczynaja je dawac w swoich telefonach sporo taniej), to dodatkowo rozrzezbili sie z guziczkami w tej wydmuszcze po Coli i takie sa efekty.
Osobiscie wole poliweglan, ktory jest stosowany w Nokiach: lekki, wytrzymaly, estetyczny, nie odksztalca sie przy upadku, nie ma tez sklonnosci do pękania. Zas po tych testach na wyginanie wole nawet plastik-fantastik Samsunga niz wydumane i slabo zaprojektowane body nowego iPhone 6 Plus.

[...]

Hehe, no tak prawda w oczy kole ;] W iPhone 6 Plus pieknie pekl ekran podczas proby przywrocenia pierwotnego ksztaltu, Note zas wszystko zniosl bez problemu. Ale oczywiscie jesli iPhone czegos nie ma lub nie umi to znaczy, ze to jest zbedne, bzdura i do niczego nie sluzy.
Poczytaj opisy rozżalonych wlascicieli iP6 Plus - oni nie rzucali tymi telefonami, nie robili z nich tez kladki dla slonia. Telefony wygiely sie w przedniej kieszeni!!!
Tak tak, zaraz przeczytam, ze mieli zle kieszenie, zle w nich te telefony trzymali lub.... i tu dluga lista co zle zrobili.
Powodenia :]

Data: 2014-09-24 18:48:10
Autor: Pszemol
Nowy ficzer w iPhone 6 Plus
On 2014-09-24 14:13, Pszemol wrote:
"atm" <_@vp.pl> wrote in message
[...]

Ale trollujesz...

Naprawde zaskoczony jestes że taki produkt będzie się łatwo deformował pod
naciskiem?

Data: 2014-09-24 20:57:36
Autor: atm
Nowy ficzer w iPhone 6 Plus

[...]

Dobre, dobre - wskazanie realnej wady nazywa sie teraz trolowaniem :]]]
Wlasciwie nie jestem zaskoczony - Apple juz wczesniej mialo problemy ze sztywnoscia iPhone'a 5...i oczywiscie nie wyciagneli wnioskow, wprost przeciwnie, jeszcze bardziej odchudzili. Trzeba pobic kolejny rekord grubosci a jesli sklamiemy nie wliczajac w to wystajacego aparatu? Who cares - fani i tak to lykna z owacjami na stojaco.
Biorac pod uwage to co Apple robilo do tej pory, mozna sie spodziewac ze iPhone 7 bedzie jeszcze cienszy a wytrzymalosc na zginanie bedzie na poziomie tabliczki czekolady.

Ciekawe bylo dla mnie zestawienie z Note 3, ktory spisal sie znakomicie.
LG Flex tez tutaj swietnie wypada.
W przypadku iPhone 6 fakt: nie jetem zaskoczony, ze taki produkt bedzie sie latwo deformowal pod naciskiem. Po prostu fizyka, przedmiot ktory w Cupertino jest chyba dosc malo popularny.

Ale nie ma rzeczy, ktorych nie da sie naprawic bumperem, ten bedzie mial wkladke z plytki stalowej i po sprawie ;]

Data: 2014-09-24 19:37:05
Autor: Pszemol
Nowy ficzer w iPhone 6 Plus
atm <_@vp.pl> wrote:

[...]

Raczej nieracjonalne oczekiwanie niezniszczalnosci produktu, ktory NIE jest
dedykowany do pracy na poligonie czy nie ma służyć do wbijania gwoździ.

Wlasciwie nie jestem zaskoczony - Apple juz wczesniej mialo problemy ze
sztywnoscia iPhone'a 5...i oczywiscie nie wyciagneli wnioskow, wprost
przeciwnie, jeszcze bardziej odchudzili.

I cieszę się z tego bardzo że odchudzili.

[...]

A idioci wciąż będą wpychać go do ciasnych spodni i dziwić się, że dachówka
im się zgięła.

[...]

Raczej z oczekiwań klientów wynika, że to u nich z fizyką jest nieco na
bakier.

Ale nie ma rzeczy, ktorych nie da sie naprawic bumperem, ten bedzie mial
wkladke z plytki stalowej i po sprawie ;]

Mam lepszy pomysł: usztywnienie kieszeni spodni!

Data: 2014-09-24 21:49:01
Autor: atm
Nowy ficzer w iPhone 6 Plus
On 2014-09-24 21:37, Pszemol wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:

[...]

No pacz pan, konkurencja nie ma takiego problemu (a przynajmniej takiej skali). Pszemol, czy w ktoryms miejscu podlo info o wbijaniu gwozdzi telefonem? O poligonie? Caly czas jest mowa o typowym uzytkowaniu i typowym przenoszeniu telefonu - czyli kieszeni spodni. Phablety z Androidem da sie tak uzytkowac a phablet Apple'a nie???
Czy Apple poza gumowym wdziankiem wypuscil juz serie torebek do przenoszenia tego precjozum?

[...]

Niestety Twoja radosc nie pokrywa sie z "radoscia" posiadaczy iPhone 6 Plus Bend.

[...]

Masz racje, zle przenosza telefony, pacany...w kieszeniach, kto to widzial!!!

[...]

Wyglada na to, ze znalazly sie procenty (chyba 28%), ktore przesiadly sie na nowe modele iPhone. Wczesniej mieli phablety konkurencji i bylo ok, teraz zas placz bo sie pogielo.

Ale nie ma rzeczy, ktorych nie da sie naprawic bumperem, ten bedzie mial
wkladke z plytki stalowej i po sprawie ;]

Mam lepszy pomysł: usztywnienie kieszeni spodni!

To bedzie straszny widok patrzec na zakrwawione nogawki hipsterow.

Pszemol, dam sobie chyba na luz z tym tematem, niezrecznie czuje sie kopiac lezacego ;]]]

Data: 2014-09-24 16:21:31
Autor: rs
Nowy ficzer w iPhone 6 Plus
On 9/24/2014 3:49 PM, atm wrote:
No pacz pan, konkurencja nie ma takiego problemu (a przynajmniej takiej
skali). Pszemol, czy w ktoryms miejscu podlo info o wbijaniu gwozdzi
telefonem? O poligonie?

w tym miejscu padlo:
https://www.youtube.com/watch?v=RVnO-3M0HNA
<rs>

Data: 2014-09-25 18:15:02
Autor: Pszemol
Nowy ficzer w iPhone 6 Plus
"rs" <no.address@no.spam.info> wrote in message news:5423376f$0$16860$c3e8da3$76a7c58fnews.astraweb.com...
On 9/24/2014 3:49 PM, atm wrote:
[...]

Myślisz że ktoś wpadnie do głowy aby zanieść te resztki
do Apple Store aby egzekwować gwarancję/rękojmię? :-)

Data: 2014-09-24 17:53:13
Autor: Pszemol
Nowy ficzer w iPhone 6 Plus
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:54232034$0$2371$65785112news.neostrada.pl...
No pacz pan, konkurencja nie ma takiego problemu
(a przynajmniej takiej skali).

Jakiej skali? O czym Ty mówisz? Masz jakąś statystykę?

Pszemol, czy w ktoryms miejscu podlo info o wbijaniu gwozdzi telefonem? O poligonie? Caly czas jest mowa o typowym uzytkowaniu
i typowym przenoszeniu telefonu - czyli kieszeni spodni.

Ale właśnie mówisz a nie wiesz co oni robili z tymi telefonami.

Phablety z Androidem da sie tak uzytkowac a phablet Apple'a nie???

Pisałem tu o przypadku który znam z życia, nie z internetu...
Moja koleżanka z pracy tak załatwiła swoją SGS2 - właśnie
siadając na swojej tłustej pupie mając go w tylnej kieszeni
ciasnych jeansów...

(nawiasem mówiąc ona je ubiera chyba smarując się wcześniej masłem)

Wyglada na to, ze znalazly sie procenty (chyba 28%), ktore przesiadly sie na nowe modele iPhone. Wczesniej mieli phablety konkurencji i bylo ok, teraz zas placz bo sie pogielo.

E tam. Nie wiesz czy Ci sami ludzie. Trolujesz jak typowy troll.

Pszemol, dam sobie chyba na luz z tym tematem,
niezrecznie czuje sie kopiac lezacego ;]]]

Ja mam być tym leżącym? Chyba żartujesz...
Ani mi ani firmie Apple żadna krzywda się nie stała.
Nikt tu nie leży, poza Twoją fantazją... trollujesz ostatnio jak rasowy troll.

Data: 2014-09-25 09:22:17
Autor: atm
Nowy ficzer w iPhone 6 Plus

Ja mam być tym leżącym? Chyba żartujesz...
Ani mi ani firmie Apple żadna krzywda się nie stała.
Nikt tu nie leży, poza Twoją fantazją... trollujesz ostatnio jak rasowy
troll.

Dzieki, wezme to za komplement, zostac nazwanym trollem przez trolla, thx :]

Data: 2014-09-25 09:27:29
Autor: atm
Nowy ficzer w iPhone 6 Plus
On 2014-09-25 00:53, Pszemol wrote:
"atm" <_@vp.pl> wrote in message
[...]

Wlasnie dzieki osobom z takim nastawieniem Apple tak dobrze sie powodzi a statystyki ukazujace poziom zadowolenia klientow Apple sa tak wysokie!!!
ZERO krytycyzmu w stosunku do wyrobow tej firmy. Jestes idealnym przykladem.
Fraza "it's not a bug, it's a feature" zyskuje nowy poziom w Twoich komentarzach, nieznany nawet Stefanowi.

Data: 2014-09-25 12:22:23
Autor: Pszemol
Nowy ficzer w iPhone 6 Plus
On 2014-09-25 00:53, Pszemol wrote:
"atm" <_@vp.pl> wrote in message
[...]

Masz te statystyki czy ich nie masz? Bo brzmi to mi jak sztucznie wywołana
histeria podsycana rozpaczą po jednostkowych przypadkach zniszczenia
telefonu.

Data: 2014-09-25 14:29:03
Autor: atm
Nowy ficzer w iPhone 6 Plus

[...]

Statystyki zadowolenia klientow? Use Google Luke.

Data: 2014-09-25 15:07:21
Autor: Pszemol
Nowy ficzer w iPhone 6 Plus
atm <_@vp.pl> wrote:

[...]

Czyli sam nic nie masz - jedziesz zmanipulowany jedną fotką w internecie
nieznanego pochodzenia? No właśnie...

Data: 2014-09-26 00:21:14
Autor: Mario
Nowy ficzer w iPhone 6 Plus
W dniu 2014-09-25 00:53, Pszemol pisze:
"atm" <_@vp.pl> wrote in message
[...]

Wizerunkowo owszem.

MD

Data: 2014-09-25 18:19:41
Autor: Pszemol
Nowy ficzer w iPhone 6 Plus
"Mario" <mariuszd@w.pl> wrote in message news:m025ks$86h$2mx1.internetia.pl...
Ja mam być tym leżącym? Chyba żartujesz...
Ani mi ani firmie Apple żadna krzywda się nie stała.

Wizerunkowo owszem.

Właśnie atm stał się narzędziem w rękach ludzi, którzy za wszelką
cenę starają się właśnie popsuć wizerunek firmy Apple, nawet
kosztem wymyślania nieistniejących lub rozdmuchiwania trywialnych
problemów.
Upadek mediów widać zawsze na przykładzie takich historyjek.
I widać też klasę ludzi, którzy ulegają takim medialnym manipulacjom.

Nie dajmy się zwariować! Uspokójcie tą bezsensowną histerię :-)

http://gizmodo.com/apple-iphone-6-plus-wont-bend-under-normal-use-only-9-1639173696

Data: 2014-09-25 18:33:02
Autor: Pszemol
Nowy ficzer w iPhone 6 Plus
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:m02801$80c$1dont-email.me...
[...]

Ten komentarz użytkownika najlepiej opisuje co się stało:

Guy on Internet: Bends phone under "prepared" circumstances.

APPLE Haters: It BENDGATE (cleaver to add gate on things)

More Idiots on the Internet: Go out or their way to bend iPhones ot prove the phone can bend and scream it is a flaw, as well as preach the demise of APPLE.

APPLE Haters: Look at all these new reports of bent iPhones, it is a scandal!

You get the idea.

Data: 2014-09-26 00:19:54
Autor: Mario
Nowy ficzer w iPhone 6 Plus
W dniu 2014-09-24 21:37, Pszemol pisze:
atm <_@vp.pl> wrote:

[...]

To raczej u producenta krucho z wiedzą fizyczną skoro robią taki przedmiot wyjątkowo cienki i jednocześnie stosują łatwo odkształcalny materiał. Po co? MA służyć jako zakładka do książki?

MD

Data: 2014-09-25 18:22:06
Autor: Pszemol
Nowy ficzer w iPhone 6 Plus
"Mario" <mariuszd@w.pl> wrote in message news:m025ic$86h$1mx1.internetia.pl...
To raczej u producenta krucho z wiedzą fizyczną skoro robią taki przedmiot wyjątkowo cienki i jednocześnie stosują łatwo odkształcalny materiał. Po co? MA służyć jako zakładka do książki?

Miałeś go już w rękach? Bo wyobraź sobie, że ja miałem...

Bawiłem się zarówno 6 jak i 6Plus wczoraj w sklepie,
i zapewniam Cię, że wcale łatwo się nie wygina.

To jest medialna histeria.
Prawdopodobnie napędzana przez zazdrosną konkurencję
niezadowoloną np. z takich testów iPhone6:
http://www.spidersweb.pl/2014/09/iphone-6-iphone-6-plus-aparat.html

Data: 2014-09-24 21:16:23
Autor: atm
Nowy ficzer w iPhone 6 Plus
Nastepna wpadka:
http://www.spidersweb.pl/2014/09/aktualizacja-ios-8-01.html
Pszemol, chyba sobie odpuszcze bo zamienia sie to w telenowele ;]

Data: 2014-09-24 19:38:19
Autor: Pszemol
Nowy ficzer w iPhone 6 Plus
atm <_@vp.pl> wrote:
Nastepna wpadka:
http://www.spidersweb.pl/2014/09/aktualizacja-ios-8-01.html
Pszemol, chyba sobie odpuszcze bo zamienia sie to w telenowele ;]

Ostrzegałem Cię, abyś 8.0 nie instalował tylko poczekał na 8.1 :-)

Data: 2014-09-24 21:50:31
Autor: atm
Nowy ficzer w iPhone 6 Plus
On 2014-09-24 21:38, Pszemol wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Wiem, wiem - otwarta beta ;]
Spoko, zainstalowalem tylko 8.0, aktualizacji zamieniajacej iPhona w iPoda touch (8.0.1) nie zdazylem zainstalowac.

Data: 2014-09-24 23:38:07
Autor: aL
Nowy ficzer w iPhone 6 Plus
W dniu 2014-09-24 20:57, atm pisze:

Biorac pod uwage to co Apple robilo do tej pory, mozna sie spodziewac ze
iPhone 7 bedzie jeszcze cienszy a wytrzymalosc na zginanie bedzie na
poziomie tabliczki czekolady.

Oj tam, będą w ofercie kevlarowe futerały w oficjalnym sklepie i
jakieś tytanowe wkładki usztywniające do futerałów z kickstartera.
Użytkownicy sobie jakoś poradzą, a przy okazji wzrośnie PKB.
aL

--
There’s no normal life, Wyatt. There’s just life.

Data: 2014-09-25 14:19:21
Autor: Piotr Rezmer
Nowy ficzer w iPhone 6 Plus
W dniu 2014-09-24 o 20:57, atm pisze:

Biorac pod uwage to co Apple robilo do tej pory, mozna sie spodziewac ze
iPhone 7 bedzie jeszcze cienszy a wytrzymalosc na zginanie bedzie na
poziomie tabliczki czekolady.

Myślę, że to mógłby być dobry kierunek. Telefon elastyczny, obudowa żelowa. Doskonałe dopasowanie do ciała. Sztywność powinna być na tyle wystarczająca by wygodnie się na nim pisało. No i koniecznie pamięć kształtu, czyli po położeniu na stole telefon prostuje się.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2014-09-24 15:32:00
Autor: Alf/red/
Nowy ficzer w iPhone 6 Plus
On 24/09/14 14:13, Pszemol wrote:
za czasw Nokii z antenk ludzie amali antenki

Ha, Ericsson 318 by grubszy ni szerszy, a antenka odchodzia jeszcze atwiej ni w Nokiach :(

--
Alf/red/
no dobra, przesadziem z t gruboci, ale nieduo http://www.welcome2net.com/mobile/img5.htm

Data: 2014-09-24 21:23:15
Autor: ApostatA
Nowy ficzer w iPhone 6 Plus
W dniu 2014-09-24 o 14:13, Pszemol pisze:
I nie jest to przecie nic nowego - za czasw Nokii z antenk ludzie
amali antenki i te dziwili si jak mona zdobi "dziadostwo"
w ktrym antenka si amie od tego jak si na nim usidzie tykiem...

wiekszo tych zewntrznych anten to by atrapa - bo klienci tego chcieli. Rak muzg i saby zasig, taki by urban legend nt. wewnetrznych anten.

--
"W Polsce wszyscy krzycz, i posiadaj wikszo"

Data: 2014-09-24 19:37:04
Autor: Pszemol
Nowy ficzer w iPhone 6 Plus
ApostatA <gotnomail@wp.pl> wrote:
W dniu 2014-09-24 o 14:13, Pszemol pisze:
I nie jest to przecież nic nowego - za czasów Nokii z antenką ludzie
łamali antenki i też dziwili się jak można zdobić "dziadostwo"
w którym antenka się łamie od tego jak się na nim usiądzie tyłkiem...

wiekszość tych zewnętrznych anten to byłą atrapa - bo klienci tego
chcieli. Rak muzgó i słaby zasięg, taki był urban legend nt. wewnetrznych anten.

No nie wiem czy atrapy...
Antena półfalowa do 900MHz to jakies 16cm.

Data: 2014-09-24 13:38:05
Autor: atm
Nowy ficzer w iPhone 6 Plus
On 2014-09-24 13:15, atm wrote:
[...]

Nastepne video pokazuje, ze Samsung niezaleznie od wysilku pozbawiony jest tej funkcji, ehh:
http://antyweb.pl/iphone-6-plus-sie-wygial-note-3-nie-co-teraz/

Data: 2014-09-25 03:40:30
Autor: Krystek
Nowy ficzer w iPhone 6 Plus
W dniu 2014-09-24 13:38, atm pisze:
Brawo - giety ekran, wystajacy obiektyw i przecietna bateria.

Na wystający obiektyw też jest rada -
<https://www.youtube.com/watch?v=WKd6gT3Kz10> ;)

Data: 2014-09-27 00:17:43
Autor: rs
Nowy ficzer w iPhone 6 Plus
On 9/24/2014 7:38 AM, atm wrote:
On 2014-09-24 13:15, atm wrote:
[...]

tu masz cos do rozwiniecia swojej kolekcji:
https://www.youtube.com/watch?v=Y0-3fIs2jQs#t=202
<rs>

Data: 2014-09-27 10:11:11
Autor: atm
Nowy ficzer w iPhone 6 Plus
On 2014-09-27 06:17, rs wrote:
On 9/24/2014 7:38 AM, atm wrote:
On 2014-09-24 13:15, atm wrote:
[...]

Dzieki ;]
Chyba mi zupelnie odpuscil temat nowego iPhone'a i to nawet nie jako potencjalny moj nowy sprzet ale jako kolejne urzadzenie na rynku.
Mialem nadzieje na przelom, nowe rozwiazania. Cos co nawet u mnie wywola efekt wow...a tu tylko wiekszy ekran, troche szybsze komponenty,
troche lepszy aparat, wyglad jest sprawa dyskusyjna, system nie przyniosl interesujacych nowosci.

Aaaa, wrocimy jeszcze na chwile do bezpieczenstwa iCloud.
Ostatnio Tim wystosowal list otwarty:
http://www.spidersweb.pl/2014/09/tim-cook-list-do-klientow.html

Moze sie jednak okazac, ze te zapewnienia to szczyt hipokryzji:
http://pclab.pl/news59800.html

Zobaczymy czy to prawda i czy cos z tego wyniknie

Data: 2014-09-27 08:26:23
Autor: Pszemol
Nowy ficzer w iPhone 6 Plus
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:54267120$0$16895$65785112news.neostrada.pl...
tu masz cos do rozwiniecia swojej kolekcji:
https://www.youtube.com/watch?v=Y0-3fIs2jQs#t=202

Podsumowanie: "overblown" :-)) Tak to wygldao od pocztku.

Dzieki ;]
Chyba mi zupelnie odpuscil temat nowego iPhone'a i to nawet nie jako potencjalny moj nowy sprzet ale jako kolejne urzadzenie na rynku.

Zmdrzae... zela Ci ju dysonans poznawczy. Brawo.
Dobrze e si ockne z gupawki, bo wygldao jak
by by jako zaczarowany t medialn nagonk na Apple.

[...]

Jeli miae takie nadzieje to chyba nie ledzie niusw przed premier.
Ju par miesicy przed premier wiadomo byo czego si spodziewa
jak zaczy wycieka nie tylko fotografie nowego iPhone6 ale te cae
podzespoy, pyta gwna, obudowa i w pewnym momencie ktra z firm
ledzcych wydarzenia mobilne bya w stanie z tych czci z wycieku
zmontowa caego iPhone6 bootujcego do firmware load :-0

[...]

Dopiero teraz o tym licie usyszae? To byo jakie 2-tyg temu:
http://www.apple.com/privacy/
Co do naprawy serwera Find-my-iPhone to tak samo jak widzimy
po aferze z powanymi bdami wysanymi w wiat z wersj 8.0.1 iOS
jednak co w dziale kontroli jakoci software ley i kwiczy ostatnio.
Jaka czarna owca jest gdzie na decyzyjnym stoku u Apple i nie pilnuje
aby pracownicy przestrzegali polityki firmy lub co w tym stylu...

Data: 2014-09-25 12:35:26
Autor: atm
Nowy ficzer w iPhone 6 Plus
On 2014-09-24 13:15, atm wrote:
[...]

Tu mozna zobaczyc jak sie zachowuja inne telefony, wielkosciowo zblizone do iPhone 6 oraz sam iP6:
http://www.youtube.com/watch?v=IROcoJeVfSI#t=541
Trzeba przyznac, ze Apple jest firma niezwykle innowacyjna - potrafila stworzyc zapotrzebowanie na nowy test, cos czego w zasadzie nikt nie musial testowac: bend test.

Data: 2014-09-25 21:15:10
Autor: atm
Nowy ficzer w iPhone 6 Plus
eee, nie bedzie bumpera z wkladka stalowa.
Wczoraj przeprosili za aktualizacje zamieniajaca smartfona w iPoda Touch
Dzisiaj zas oferuja wymiane wygietego iPhone'a 6 Plus.
Tak, tak - zaraz ktos tutaj dopisze, ze przeciez nie bylo problemu, Apple robi to tylko i wylacznie w trosce o dobre samopoczucie, hehe.
http://antyweb.pl/wygial-ci-sie-iphone-apple-go-wymieni/
Zatem to chyba nieco wiecej niz jeden wygiety, zreszta wspomina o tym theguardian.

Data: 2014-09-25 20:44:33
Autor: Pszemol
Nowy ficzer w iPhone 6 Plus
atm <_@vp.pl> wrote:
Łeee, nie bedzie bumpera z wkladka stalowa.
[..]
Dzisiaj zas oferuja wymiane wygietego iPhone'a 6 Plus.

Napisz dokładnie kto i co oferuje...

[...]

Wyciągasz błędne wnioski na podstawie moim zdaniem małoważnego wywiadu z
przypadkowym pracownikiem serwisu Apple a nie na podstawie oficjalnego
komunikatu. Ten pracownik nie powiedział bowiem nic nowego czego nie byłoby
wiadome od dawna.

Dajesz się manipulować mediom...
Weź zacznij myśleć samemu bez powtarzania głupot za pismakami goniącymi
takie żałosne sensacje...

Data: 2014-09-25 20:45:42
Autor: masti
Nowy ficzer w iPhone 6 Plus
Pszemol wrote:

atm <_@vp.pl> wrote:
eee, nie bedzie bumpera z wkladka stalowa.
[..]
Dzisiaj zas oferuja wymiane wygietego iPhone'a 6 Plus.

Napisz dokadnie kto i co oferuje...

[...]

Wycigasz bdne wnioski na podstawie moim zdaniem maowanego wywiadu z
przypadkowym pracownikiem serwisu Apple a nie na podstawie oficjalnego
komunikatu. Ten pracownik nie powiedzia bowiem nic nowego czego nie byoby
wiadome od dawna.

Dajesz si manipulowa mediom...
We zacznij myle samemu bez powtarzania gupot za pismakami gonicymi
takie aosne sensacje...

czyli Apple nie wymieni tylko wyle ofiary do sklepu by kupiy sobie
nowy? :)

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lk gruntu! -Chyba wysokoci? -Wiem co mwi. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2014-09-25 19:01:53
Autor: Pszemol
Nowy ficzer w iPhone 6 Plus
"masti" <gone@to.hell> wrote in message news:m01utm$8bc$1dont-email.me...
Pszemol wrote:

atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Nie ulegaj medialnej manipulacji - aby zgi iPhone6 Plus (ten duy)
musisz uy specjalnie caej siy w rkach naciskajc go dokadnie
w rodku. Chyba tylko idiota to zrobi z wasnym tabletem...

A w przypadku iPhone6, tego maego, nawet z caej siy wyginanie
w rkach w najgorszym przypadku przyoenia nacisku w rodku
krzywdy mu adnej nie robi.

Szansa e to si zdarzy przypadkiem jest w praktyce zerowa,
bo prdzej poczujesz bl nogi od telefonu "zgniajcego" si
w kieszeni ni e si ten tablet naprawd zegnie.

Na 10 milionw sprzedanych iPhone6 na razie zgoszono 9 przypadkw
wygicia si - i oczywiste jest dla mnie e kto kto wygi tak iPhone
aby nie utraci gwarancji bdzie zapiera si w ywe oczy e trzyma
tylko normalnie w kieszeni :-) Apple nie zbiednieje gdy wszystkie 9
telefonw wymieni na nowe, zapewniam Ci...

Data: 2014-09-26 08:50:45
Autor: masti
Nowy ficzer w iPhone 6 Plus

Pszemol wrote:

atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

oczywicie sprawdzie? I jak? wygi si?

[...]

przecie twierdzisz, e nie wymieni

Data: 2014-09-26 14:54:04
Autor: Pszemol
Nowy ficzer w iPhone 6 Plus

Pszemol wrote:

atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

czyli Apple nie wymieni tylko wyśle ofiary do sklepu by kupiły sobie
nowy? :)

Nie ulegaj medialnej manipulacji - aby zgiąć iPhone6 Plus (ten duży)
musisz użyć specjalnie całej siły w rękach naciskając go dokładnie
w środku. Chyba tylko idiota to zrobi z własnym tabletem...

oczywiście sprawdziłeś? I jak? wygiął się?

Nie. Oglądałem film z Gizmodo.

A w przypadku iPhone6, tego małego, nawet z całej siły wyginanie
w rękach w najgorszym przypadku przyłożenia nacisku w środku
krzywdy mu żadnej nie robi.

Szansa że to się zdarzy przypadkiem jest w praktyce zerowa,
bo prędzej poczujesz ból nogi od telefonu "zgniającego" się
w kieszeni niż że się ten tablet naprawdę zegnie.

Na 10 milionów sprzedanych iPhone6 na razie zgłoszono 9 przypadków
wygięcia się - i oczywiste jest dla mnie że ktoś kto wygiął tak iPhone
aby nie utracić gwarancji będzie zapierał się w żywe oczy że trzymał
tylko normalnie w kieszeni :-) Apple nie zbiednieje gdy wszystkie 9
telefonów wymieni na nowe, zapewniam Cię...

przecież twierdzisz, że nie wymieni

Naucz się może czytać, nic takiego nie twierdzę i nie mogę twierdzić.

Data: 2014-09-26 18:45:02
Autor: masti
Nowy ficzer w iPhone 6 Plus
Pszemol wrote:

[...]

Nie. Ogldaem film z Gizmodo.

ulege medialnej manipulacji

Data: 2014-09-26 18:53:24
Autor: Pszemol
Nowy ficzer w iPhone 6 Plus
masti <gone@to.hell> wrote:
Pszemol wrote:

[...]

uległeś medialnej manipulacji

Coś Ci się pomyliło... Oj, nie zabłysnąłeś.

Data: 2014-09-26 18:58:54
Autor: masti
Nowy ficzer w iPhone 6 Plus
Pszemol wrote:

masti <gone@to.hell> wrote:
Pszemol wrote:

[...]

Co Ci si pomylio... Oj, nie zabysne.

tylko zcytowaem Ciebie. Twierdzisz, e ci si pomylio?

Data: 2014-09-26 19:56:58
Autor: Pszemol
Nowy ficzer w iPhone 6 Plus
masti <gone@to.hell> wrote:
Pszemol wrote:

masti <gone@to.hell> wrote:
Pszemol wrote:

[...]

tylko zcytowałem Ciebie. Twierdzisz, że ci się pomyliło?

Zacytowałeś bezmyślnie.

Data: 2014-09-26 20:11:00
Autor: masti
Nowy ficzer w iPhone 6 Plus
Pszemol wrote:

masti <gone@to.hell> wrote:
Pszemol wrote:

masti <gone@to.hell> wrote:
Pszemol wrote:

[...]

Zacytowae bezmylnie.

to Tobie si tak wydaje

Data: 2014-09-26 18:32:15
Autor: Pszemol
Nowy ficzer w iPhone 6 Plus
"masti" <gone@to.hell> wrote in message news:m04h8k$3kg$1dont-email.me...
Pszemol wrote:

masti <gone@to.hell> wrote:
Pszemol wrote:

masti <gone@to.hell> wrote:
Pszemol wrote:

[...]

Masti - fajnie e masz dobr samoocen, tak trzyma... :-)
Ale uwierz mi, nie zrozumiae, no.

Data: 2014-09-25 23:36:58
Autor: atm
Nowy ficzer w iPhone 6 Plus
On 2014-09-25 22:44, Pszemol wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Alez ja mysle samodzielnie, dlatego Tim nie przekonal mnie do zakupu nowego iPhone'a, niezaleznie od modelu.
A kwiatki, ktore wychodza co jakis czas tylko utwierdzaja mnie w tym, ze do dobry kierunek.
iPhone nie oferuje w zasadzie niczego wartosciowego, co mogloby mnie sklonic do przesiadki.
Smieszne jest zas to, ze firma ktora produkuje software i hardware ma niemal przy kazdym nowym systemie jakies wtopy. No tym razem przeszli juz chyba sami siebie.
Wyginanie telefonu...gdyby inne tez tak sie giely, ok. Taki urok dachowki w kieszeni. Jak jednak wykazalo zestawienie z Note 3 taki urok dotyczy iP 6 Plus. W przypadku mniejszych telefonow iPhone 6 wypadl najgorzej.
Tym razem dochodza jeszcze wpadki marketingowe (nie wplywaja one na moj wybor telefonu ale pokazuja, ze i takim cwaniaczkom nie wszystko wychodzi jakby sobie tego zyczyli).
Czas pracy na baterii? To taki konkurs tak? Im cienszy telefon i im krocej pracuje na beterii tym lepiej?
Moglbym jeszcze troche wymieniac elementow, ktore po przemysleniu powoduja, ze niezaleznie od ceny nie chce tego telefonu.

Data: 2014-09-25 19:13:20
Autor: Pszemol
Nowy ficzer w iPhone 6 Plus
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:54248b02$0$12635$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Myślę że właśnie się wahasz czy dobrze zrobiłeś i swoją decyzję
chcesz przed sobą samym "uzasadnić" sztucznie wyolbrzymiając
wady tego telefonu i minimalizując jego zalety. Dysonans poznawczy.

Smieszne jest zas to, ze firma ktora produkuje software i hardware ma niemal przy kazdym nowym systemie jakies wtopy. No tym razem przeszli juz chyba sami siebie.

Nie ma w tym nic śmiesznego - błędów nie robi tylko ktoś, kto nic nie robi.
Wtopy mają wszyscy, mniejsze lub większe ale mają je wszyscy...
Apple ma to szczęście i za razem pecha, że jest na świeczniku, a więc
łatwo można taką wtopę Apple rozdmuchać. Bo kto tak naprawdę będzie
się interesował jakąś wtopą nieliczącego się na rynku producenta?

Wyginanie telefonu...gdyby inne tez tak sie giely, ok. Taki urok dachowki w kieszeni. Jak jednak wykazalo zestawienie z Note 3 taki urok dotyczy iP 6 Plus. W przypadku mniejszych telefonow iPhone 6 wypadl najgorzej.

Miałem dziś ciut więcej czasu, obejrzałem te filmiki, i uważam że
naprawdę temat jest wyolbrzymiony ponad normalne proporcje.
Nie ma takich sił działających na telefon noszony normalnie w kieszeni.
Pod publiczkę zrobiono zadymę, medialny szoł i tyle.

Moglbym jeszcze troche wymieniac elementow, ktore po przemysleniu powoduja, ze niezaleznie od ceny nie chce tego telefonu.

Przekonuj się dłużej... może w końcu sam w to uwierzysz! :-)

Data: 2014-09-26 12:43:41
Autor: atm
Nowy ficzer w iPhone 6 Plus
On 2014-09-26 02:13, Pszemol wrote:
"atm" <_@vp.pl> wrote in message
[...]

Mhm, doloz do tego jeszcze troche Freuda i analiza bedzie kompletna, tylko kozetki nigdzie nie widac ;]

[...]

Chwileczke; maja pecha bo sa na swieczniku? Alez oni tam sie sami ładuja!!
W zasadzie kazdy keynote rozpoczynaja od tego jak sa swietni i jak rozkladaja na lopatki innych.
Co wiecej, tylko z ust Zlotoustych z Apple slyszalem, ze ich telefon jest "best phone ever" a iOS to "best mobile system ever".
Nastapnie okraszenie czalosci amazingami, awesomami itd.
Jesli padaja takie stwierdzenia trzeba pozniej ponosic tego konsekwencje gdy cos jest nie tak. Takiej bufonady jak robi Apple nigdzie indziej nie uswiadczy sie.

[...]

Z pewnoscia w duzym stopniu temat jest na fali, tyle ze wiekszosc przypadkow opisanych lub ukazanych w sieci dotyczy ludzi, ktorym telefony sie pogiely kieszeniach. Apple wspomina o 9 zgloszeniach i bez problemu polegasz na danych firmy, ktora wlicza iPady do segmentu PC, daje bumpery jako rozwiazanie problemu z antena. Natomiast w przypadku osob, ktorym pogial sie telefon: temat rozdmuchany, przesadzony itd.
Nie wiem, zobaczymy cos sie dalej z tego wykluje.
Sa tez takie doniesienia:
The exact number of iPhone 6 users affected is unknown. The Guardian found dozens of people on Twitter whose iPhone 6 or 6 Plus had bent – though there are also hundreds more echoing news reports and the pictures put up by those who have been affected.
http://www.theguardian.com/technology/2014/sep/24/iphone-6-plus-bend-pockets-complain

Moglbym jeszcze troche wymieniac elementow, ktore po przemysleniu
powoduja, ze niezaleznie od ceny nie chce tego telefonu.

Przekonuj się dłużej... może w końcu sam w to uwierzysz! :-)

Hehe, ja nie łącze telefonu z wiarą, jak to chyba jest w jabłkowych kręgach ;]

Data: 2014-09-26 14:54:01
Autor: Pszemol
Nowy ficzer w iPhone 6 Plus
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Tak mówią...
Nic innego mówić nie mogą jeśli chcą skorzestać z gwarancji.

[...]

Masz jakieś inne dane na tema liczby wygiętych iPhonów?

Ja nie mam.

[...]

No i? Chcesz liczyć wszystkie echa?

[...]

Jednak robisz wszystko aby umocnić się w przekonaniu że dobrze zrobiłeś nie
kupując go.

Data: 2014-09-26 19:47:33
Autor: atm
Nowy ficzer w iPhone 6 Plus

[...]

Chyba jednak nie, choc fakt ze ceny w EURO AGD sa kuszace.
Wlasnie wymienilem baterie w poczciwym SGS2 na nowke sztuke oryginal.
Docelowo zas kupie cos z dobra bateria i dobra optyka.
Nowy iPhone spelnia tylko jeden warunek :]

"Co się jednak stanie, gdy zwiększymy baterię Z1 Compact o 300 mAh otrzymując wynik 2600 mAh, oraz gdy dodamy do niej tego samego rodzaju optymalizacje zużycia energii co w Z3, a oprócz tego zmniejszymy rozmiar ekranu jak i jego rozdzielczość? Odpowiedź może być tylko jedna – otrzymamy najdłużej działający smartfon na rynku! Z3 Compact absolutnie miażdży konkurencję, nie tylko w postaci smartfonów, ale i tabletów, oferując czas ciągłego oglądania filmów lub ciągłego przeglądania internetu na poziomie około 15 godzin… Nie wierzę, aby ktokolwiek mający normalne życie był w stanie rozładować ten telefon w mniej niż dobę, bez względu na intensywność użycia. Ja natomiast, nie stosując żadnych trybów oszczędzania energii, ani nie wyłączając żadnych powiadomień, a tych dostaje całe mnóstwo, dochodziłem do 4 dni bez ładowarki. Absolutny rekord, do którego żaden z testowanych przeze mnie telefonów nawet się nie zbliżył. Po raz pierwszy musiałem sięgnąć do informacji o baterii w ustawieniach, bo zapomniałem kiedy ostatni raz ładowałem Z3 Compact."

Poki dziala SGS2 wciaz bede go uzywal a gdy padnie wiem co kupie:
http://antyweb.pl/recenzja-i-porownanie-sony-xperia-z3-i-z3-compact-sony-pokazuje-jak-dlugo-powinien-dzialac-kazdy-smartfon/

Data: 2014-09-26 18:50:09
Autor: Pszemol
Nowy ficzer w iPhone 6 Plus
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Jesli naładowany rano do 100% nie wytrzymałby mi całego dnia to byłbym
wtedy zainteresowany dłuższa pracą na baterii. Ale nie mam na razie takiego
zmartwienia. Ty też nie miałbyś gdybyś ładował telefon w nocy, gdy śpisz, a
nie czekał do drugiego dnia.

Data: 2014-09-26 21:02:35
Autor: atm
Nowy ficzer w iPhone 6 Plus
On 2014-09-26 20:50, Pszemol wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Ehhh Pszemol - jak Ty sie chetnie godzisz na ograniczenia. Ale moze dzieki niewielkim oczekiwaniom łatwiej/przyjemniej sie żyje?
Albo to jest inaczej, gdyby tak wytrzymala baterie zaproponowal Apple to bylby mega ficzer, natomiast jesli pojawia sie to u konkurencji to okazuje sie zbednym dodatkiem?
Mniejsza, fajnie ze pojawil sie sprzet, ktory mnie satysfakcjonuje.

Data: 2014-09-26 19:56:57
Autor: Pszemol
Nowy ficzer w iPhone 6 Plus
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Ale o jakich "ograniczeniach" mowa?

Czy to taki problem włączyć ładowanie przed spaniem??

To nie jest ograniczenie, raczej ułatwienie sobie życia.

Albo to jest inaczej, gdyby tak wytrzymala baterie zaproponowal Apple to
bylby mega ficzer, natomiast jesli pojawia sie to u konkurencji to
okazuje sie zbednym dodatkiem?

Absolutnie nie.

Mniejsza, fajnie ze pojawil sie sprzet, ktory mnie satysfakcjonuje.

Robisz sobie sztuczne problemy z tym ładowaniem w srodku drugiego dnia.

Data: 2014-09-26 22:19:31
Autor: atm
Nowy ficzer w iPhone 6 Plus
On 2014-09-26 21:56, Pszemol wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Problemem jest to, ze Twoj obecny telefon, moj SGS2 czy tez nowy iPhone 6 pod wiekszym obciazeniem nie przezyje nawet jednego dnia.
Ten Sony staje sie swietnym outdoorowym sprzetem: wodoszczelny ze sporym zapasem glebokosci, bardzo dobry aparat, bardzo dobra bateria, nawet taki smaczek jak uszczelnione gniazdo sluchawek nie wymagajace zatyczki.
Baaa, ten nowy iPhone chyba nawet nie ma diody powiadomien?

Mam wraznienie, ze dla Ciebie wazniejsze sa odpustowe atrakcje w postaci wyslania heartbeata czy serduszka niz w pelni funkcjonalnego NFC, ladowania bezprzewodowego, glosnikow stereo, dobrej baterii, czy wspomnianej wyzej diody.
Lub tez jest inaczej i dzialasz wedle przyslowia: kazda pliszka swoj ogonek chwali, a ze Apple nie ma zbyt wiele do zaoferowania...

Ja zas zafundowalem sobie zastrzyk adrenaliny instalujac iOS 8.0.2, moze jutro pojawi sie info z kolejnymi ciekawostkami; choc chyba ten temat mnie znudzil, ile mozna o tym samym przecietnym sprzecie i niedopracowanym sofcie.

Data: 2014-09-26 21:02:12
Autor: Pszemol
Nowy ficzer w iPhone 6 Plus
atm <_@vp.pl> wrote:
On 2014-09-26 21:56, Pszemol wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Definiuj swoje problemy dla siebie :-)

Ten Sony staje sie swietnym outdoorowym sprzetem: wodoszczelny ze sporym
zapasem glebokosci, bardzo dobry aparat, bardzo dobra bateria, nawet taki
smaczek jak uszczelnione gniazdo sluchawek nie wymagajace zatyczki.

Super, napewno sprzedadzą go więcej niż 10 milionów sztuk w pierwszy
weekend :-)

Baaa, ten nowy iPhone chyba nawet nie ma diody powiadomien?

Co Wy z tą diodą?
Owszem, iPhone ma diodę, ustawiłem aby nią mrugał na alarm... I ładnie
mruga dodatkowo do dzwonka jak ktoś do mnie dzwoni.

Ale po co mi to??

Mam wraznienie, ze dla Ciebie wazniejsze sa odpustowe atrakcje w postaci
wyslania heartbeata czy serduszka niz w pelni funkcjonalnego NFC,

Nie wiem skąd to bierzesz.

ladowania bezprzewodowego, glosnikow stereo, dobrej baterii, czy wspomnianej wyzej diody.

Bateria jest bardzo dobra a lepsze głośniki przydałyby się, ale tylko HTC
je dobrze rozwiązało.
Reszta ma ten sam problem co iPhone: kieruje dźwięk na bok zamiast w stronę
oglądającego.

Co do ładowania bezprzewodowego to jest to wielka zmyła i dobrze o tym
wiesz.

Lub tez jest inaczej i dzialasz wedle przyslowia: kazda pliszka swoj
ogonek chwali, a ze Apple nie ma zbyt wiele do zaoferowania...

Fascynująca konkluzja :-)

[...]

Ty sprawiałeś wrażenie ze nigdy Ci się takie zabawy nie nudzą.

Data: 2014-09-26 23:24:16
Autor: atm
Nowy ficzer w iPhone 6 Plus
atm <_@vp.pl> wrote:
On 2014-09-26 21:56, Pszemol wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Ok, Pszemol walsnie znudzilo mi sie polemizowanie, zycze duzo zapalu abys mogl w dalszym ciągu dzielnie bronic chwaly i cnoty iPhone'a.
Powodzenia :]

Data: 2014-09-26 22:27:34
Autor: JoteR
Nowy ficzer w iPhone 6 Plus
"Pszemol" napisał:

Ale o jakich "ograniczeniach" mowa?

Czy to taki problem włączyć ładowanie przed spaniem??

Być może nie jest to problem dla osób prowadzących ogłupiająco regularny tryb życia - siusiu, śniadanie, praca, dom, kolacja, siusiu, paciorek, telefon do prądu, spać. Jednak dla osób o bardziej urozmaiconym trybie życia paniczne poszukiwanie wieczorem (lub nad ranem) jakiejś pasującej ładowarki jest problemem.

To nie jest ograniczenie, raczej ułatwienie sobie życia.

Ale co jest tym "ułatwieniem"? Noszenie w kieszeni ładowarki?
Szanowny pan raczy żartować.
Albo znów tnie głupa na potrzeby trollowania do upadłego.

JoteR

Data: 2014-09-26 21:02:11
Autor: Pszemol
Nowy ficzer w iPhone 6 Plus
"JoteR" <usenet@interia.eu> wrote:
"Pszemol" napisał:

[...]

Twoja panika nie jest wynikiem tego, że życie masz urozmaicone tylko że nie
umiałeś sobie zorganizować odpowiednio czasu.
Nieregularność mylisz z urozmaiceniem.

To nie jest ograniczenie, raczej ułatwienie sobie życia.

Ale co jest tym "ułatwieniem"? Noszenie w kieszeni ładowarki?
Szanowny pan raczy żartować.
Albo znów tnie głupa na potrzeby trollowania do upadłego.

Nigdy nie będzie tak że prądu w baterii będzie za dużo. A jak masz na tyle
że starcza na dzień i trochę to ten sam problem będziesz miał w drugim
drniu.

Data: 2014-09-26 23:11:47
Autor: P.B.
Nowy ficzer w iPhone 6 Plus
Dnia Fri, 26 Sep 2014 21:02:11 +0000 (UTC), Pszemol napisa(a):

Nigdy nie bdzie tak e prdu w baterii bdzie za duo. A jak masz na tyle
e starcza na dzie i troch to ten sam problem bdziesz mia w drugim
drniu.

Ale w tym Sony bateria starcza na 4 dni! Co oznacza, e mona telefon
naadowa w nocy z czwartku na pitek, w pitek po pracy pojecha na
weekendowy spyw kajakowy i w niedziel wieczorem mie jeszcze do
energii, eby sobie takswk pod stacj kolejow zamwi. Odpada ciganie
ze sob power banku i wodoodpornego kondona na iPhone.

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2014-09-26 18:37:44
Autor: Pszemol
Nowy ficzer w iPhone 6 Plus
"P.B." <pbernat@wp.pl> wrote in message news:d7hupyn7pda9$.5c1dnugqc6fa$.dlg40tude.net...
[...]

Zrobie tak kiedy czy tylko teoretyzujesz?
Sorki, moe jestem jaki dziwny, ale na kajakach wiosuj, na nurkowaniu
nurkuj a na wycieczkach w gry chodz po grach a nie uywam telefonu,
wic moe by schowany wyczony w suchej torbie i nic mu si nie stanie.
Zreszt kto, kto ma takie potrzeby moe miec inny telefon, kto kto ma
inne potrzeby inny - na tym polega rnorodno. Ja nie spaem w namiocie
jakie 20 lat, zawsze na noc jestem albo w domu albo w hotelu, wic
z adowaniem nie ma problemw, nawet w czasie nurkowania w Indonezji.

Data: 2014-09-27 10:47:45
Autor: P.B.
Nowy ficzer w iPhone 6 Plus
Dnia Fri, 26 Sep 2014 18:37:44 -0500, Pszemol napisa(a):

Zrobie tak kiedy czy tylko teoretyzujesz?

Oczywicie. Wielokrotnie bywaem na obozach harcerskich. Zwykle jako go
dwa - trzy dni i na tak okazj mam dwusimowego Huawei'a, ktry nic nie ma,
ale bateria trzyma tydzie i zapewnia czno gosow.

Sorki, moe jestem jaki dziwny, ale na kajakach wiosuj, na nurkowaniu
nurkuj a na wycieczkach w gry chodz po grach a nie uywam telefonu,
wic moe by schowany wyczony w suchej torbie i nic mu si nie stanie.

A ja uywam telefonu. Na przykad, eby zapyta, czy zaoga kajaku, ktra
od godziny nie pojawia si w umwionym punkcie, guzdrze si, czy potrzebuje
pomocy.

[...]

A ja nie musz dostosowywa swojego ycia do cykli adowania iPhone :)

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2014-09-27 08:29:05
Autor: Pszemol
Nowy ficzer w iPhone 6 Plus
"P.B." <pbernat@wp.pl> wrote in message news:w52qxocljiz2$.1pmyus6nyug8y.dlg40tude.net...
[...]

Nie, dostosowujesz rodzaj telefonu do potrzeby majc ich kilka rnych.
I o to chodzi. Nie kady telefon nadaje si w 100% dobrze na kad okazj.
Silny, multimedialny kombajn nie bdzie mistrzem czasu pracy na jednym
adowaniu, i odwrotnie: mistrz czasu pracy na adowaniu bdzie marny
w roli smartfona. Te wymagania s midzy sob sprzeczne.
Sam to zauwaye i nosisz na kajaki telefon po ktrym nie pakaby
gdyby go na jakim wodospadzie pogubi :-)

Data: 2014-09-27 16:25:06
Autor: P.B.
Nowy ficzer w iPhone 6 Plus
Dnia Sat, 27 Sep 2014 08:29:05 -0500, Pszemol napisa(a):

[...]

A po BB Q5 kupi sobie co w rodzaju Sony Z3 mini: wodoodporny, kilka dni
na jednym adowaniu. wietny sprzt. Gdyby taki wpad do wiaderka z morsk
wod, to wystarczy go opuka pod kranem i wytrze :) Cho to w sumie
wydumany problem: kto wrzuca telefon do wiaderka z morsk wod?

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2014-09-27 09:42:01
Autor: Pszemol
Nowy ficzer w iPhone 6 Plus
"P.B." <pbernat@wp.pl> wrote in message news:148z46uiavws5.1fdguympl0hza.dlg40tude.net...
[...]

Celowo pewnie nikt :-) Ale jak wida moe si to zdarzy...
Nie podejmowabym jednak na tej podstawie decyzji o wyborze nowego
telefonu - nawet mimo tego, e takie dowiadczenie zabolao mnie osobicie.

Musz przygldn si temu Z3 mini skoro go tak zachwalacie...
Moe obejrz go w jakim lokalnym sklepie i wyrobie sobie opini.

Data: 2014-09-27 11:26:32
Autor: Michal Tyrala
Nowy ficzer w iPhone 6 Plus
On Fri, 26 Sep 2014 18:37:44 -0500, Pszemol wrote:
[...]

Wystarczy wyby na jaki weekend w naturze jak wiksz ekip (z ktr
si nie azi cay czas za rczk) i potrzeba kontaktu stanie si do
oczywista.

--
Micha

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2014-09-27 00:25:39
Autor: JoteR
Nowy ficzer w iPhone 6 Plus
"Pszemol" napisał:

> Być może nie jest to problem dla osób prowadzących ogłupiająco
regularny tryb życia - siusiu, śniadanie, praca, dom, kolacja, siusiu,
paciorek, telefon do prądu, spać.

Twoja panika

Nie moja. Mój telefon obywa się bez ładowania wystarczająco długo, żebym nie musiał dobierać partnerki pod kątem posiadania przez nią w domu pasującej ładowarki.
A poza tym, zapasowa bateria do mojego telefonu doskonale mieści się w dowolnej kieszeni, nawet tej na dupie. I się nie wygina ;->
Nie mówiąc już o tym, że jej wymiana to kilkanaście sekund. I bez potrzeby używania specjalistycznych wkrętaków Philipsa.

nie jest wynikiem tego, że życie masz urozmaicone tylko że nie
umiałeś sobie zorganizować odpowiednio czasu.
Nieregularność mylisz z urozmaiceniem.

Znaczy - jednak prowadzisz ten ogłupiający tryb życia? To smutne, ale przynajmniej tłumaczy fakt spędzania tyle czasu na jałowym trollowaniu.

JoteR

Data: 2014-09-26 18:40:06
Autor: Pszemol
Nowy ficzer w iPhone 6 Plus
"JoteR" <usenet@interia.eu> wrote in message news:5425e7ea$0$16893$65785112news.neostrada.pl...
"Pszemol" napisał:

> Być może nie jest to problem dla osób prowadzących ogłupiająco
regularny tryb życia - siusiu, śniadanie, praca, dom, kolacja, siusiu,
> [...]

To czyja? Bo nie moja...

Mój telefon obywa się bez ładowania wystarczająco długo, żebym nie musiał dobierać partnerki pod kątem posiadania przez nią w domu
pasującej ładowarki.

Partnerki wybierać??? Bo nie stać Cię na drugą, swoją? :-)

A poza tym, zapasowa bateria do mojego telefonu doskonale mieści się
w dowolnej kieszeni, nawet tej na dupie. I się nie wygina ;->

A po co Ci zapasowa bateria skoro ładunku w głównej podobno Ci starcza?

Nie mówiąc już o tym, że jej wymiana to kilkanaście sekund.
I bez potrzeby używania specjalistycznych wkrętaków Philipsa.

Bo wymiana taka nie jest przewidziana jako codzienna rutyna, jak u Ciebie.

[...]

Który ogłupiający tryb życia? O czymś z własnego doświadczenia tu mówisz?

Data: 2014-09-27 00:17:14
Autor: animka
Nowy ficzer w iPhone 6 Plus
W dniu 2014-09-26 22:27, JoteR pisze:
Czy to taki problem włączyć ładowanie przed spaniem??

Nowoczesny telefon nie ładuje się całą noc. Za długie ładowanie szkodzi telefonowi.
Telefon powinien załadować się w ciągu 2-ch godzin. Przynajmniej mój się ładuje ok 2-ch godzin.

--
animka

Data: 2014-09-26 18:42:33
Autor: Pszemol
Nowy ficzer w iPhone 6 Plus
"animka" <animka@tonieja.wp.pl> wrote in message news:m04omk$ttc$1node1.news.atman.pl...
[...]

Nie pleć bzdur w temacie na którym się nie znasz.
Ładowanie kontrolowane jest bardzo dokładnie specjalistycznym
układem elektronicznym który dostarcza baterii tyle energii ile
ona potrzebuje, kiedy potrzebuje i w strumieniu takim jaki jest
jej niezbędny. Ładowarka spełnia rolę zasilacza - po osiągnięciu
100% naładowania baterii fakt włączenia ładowarki do prądu
nie powoduje żadnej szkody.

Nowy ficzer w iPhone 6 Plus