Nowy film boukuna...

Data: 2009-11-13 03:34:53
Autor: Tzva Adonai
Nowy film boukuna...
Data: 2009-11-13 15:45:40
Autor: boukun
Nowy film boukuna...

Uzytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisal w wiadomosci news:16e87203-0d06-4a06-af64-3428cabadbe8u20g2000vbq.googlegroups.com...
Video: http://www.youtube.com/watch?v=DsqusE7GiqM

Ten filmik dalem panu Sendeckiemu jako odpowiedz do jego jednego z ostatnich klipów, w sprawie procesu Kobylanskiego i publicznosci przed sadem. Niestety, jak widac nie przyjal mojej odpowiedzi. Zatem pan Sendecki jest conajmniej tchórzem i cenzurujac wypowiedzi boi sie normalnej dyskusji...

boukun

Data: 2009-11-13 06:49:29
Autor: Tzva Adonai
Nowy film boukuna...
boukun napisał(a):

Zatem pan Sendecki jest conajmniej tchórzem i cenzurujac wypowiedzi boi sie normalnej dyskusji...

Z ciebie też niezły cenzor, bekon, bo żeś wykasował moje komentarze
pod tym klipem w których zgodnie z prawdą określiłem Kobylańskiego
mianem sowieckiego szpiega, szmalcownika, międzynarodowego bandyty i
urugwajskiego gangstera...

Data: 2009-11-13 16:11:14
Autor: boukun
Nowy film boukuna...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:278bae8e-e2cf-48de-ad20-0d6629b907a8e23g2000yqd.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Jak żeś taki mądry, to napisz te paszkwile oficjalnie na łamach GóWna Michnika. Tam ten szmatławiec wszystko przyjmie i potem będziesz mógł wyjaśniać swoje rewelacje przed sądem... Jedyne, co można tam było pozostawić, to słowo "antysemita", bo dziś antysemitą określonym być, oznacza nie zgadzanie się na dominacię żydostwa i ich przywódczą rolę. Zatem być nazwanym antysemitą we współczesnej Polsce, to największy honor dla Polaka patrioty!

boukun

Data: 2009-11-13 07:29:41
Autor: Tzva Adonai
Nowy film boukuna...
On 13 Lis, 16:11, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Zatem być nazwanym antysemitą we współczesnej Polsce, to największy honor dla Polaka patrioty!

Bycie antysemitą to wstyd i hańba.. Gdyby Żyd nazwał mnie antysemitą,
to poczułbym się bardzo źle...

Data: 2009-11-13 16:48:10
Autor: boukun
Nowy film boukuna...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:8856cb14-ad5a-439e-b678-e434358192cfd21g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

A dla mnie to chluba w Polsce, gdzie Żydzi panoszą się na każdym kroku i każdemu chcą zamknąć gębę słowem antysemita, gdy ten przeciwstawia się dominacji żydowskiej w państwie polskim.

boukun

Data: 2009-11-13 16:58:47
Autor: Prawusek
Nowy film boukuna...

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message

> [...]

każdemu
chcą zamknąć gębę słowem antysemita, gdy ten przeciwstawia się dominacji

SZABESGOJ.

Nowy film boukuna...