Nowy film z Cage'em

Data: 2009-12-19 23:21:05
Autor: looker
Nowy film z Cage'em
Data: 2009-12-20 12:41:28
Autor: neuro
Nowy film z Cage'em
On 19 Gru, 23:21, "looker" <loo...@lok.pl> wrote:
To moze byc dobre :-)

http://www.wykop.pl/link/274840/metody-wychowawcze-w-kinematografii-a...

    Dooobre ;)

p.

Data: 2009-12-20 23:00:53
Autor: Piotrek
Nowy film z Cage'em

Uzytkownik "neuro" <neuro6@gmail.com> napisal w wiadomosci news:1fdb212d-1479-4004-beef-41b8ecc62e2cj24g2000yqa.googlegroups.com...
On 19 Gru, 23:21, "looker" <loo...@lok.pl> wrote:
To moze byc dobre :-)

http://www.wykop.pl/link/274840/metody-wychowawcze-w-kinematografii-a...

   Dooobre ;)

W trailerze w sumie rozumiem - mogli przeoczyc. Ale na filmie rozowa kurteczka powinna miec jednak dziure po pierwszym strzale...

Data: 2009-12-21 00:49:21
Autor: Moon
Nowy film z Cage'em
looker wrote:
To moze byc dobre :-)

http://www.wykop.pl/link/274840/metody-wychowawcze-w-kinematografii-amerykanskiej

idiotyczniejszego fragmentu filmu nie widziałem.
tak debilnych ojców nie ma nawet chyba w dżungli, a z drugiej strony, uderzenie kuli w kamizelkę tak by walnęło dzieciaka, że wyłby z bólu, a nie rozkosznie przekomarzał się z dzielnym "pistollero".

moon

Data: 2009-12-21 09:18:49
Autor: Street Fighter
Nowy film z Cage'em
Użytkownik Moon napisał:
looker wrote:
[...]

to tak zwana "amerykanska prawda filmowa" ;)

tak jak antymateria w anioly i demony ;) ten poziom ;)

Data: 2009-12-21 09:58:25
Autor: Ghost
Nowy film z Cage'em

Użytkownik "Street Fighter" <"street.fighter"@amorki.pl> napisał w wiadomości news:hgnb1b$snj$1news.onet.pl...
Użytkownik Moon napisał:
looker wrote:
[...]

"Gomorra" tez? Scena prawie ta sama ino pistolecik byl zdeczke wiekszejszy.

Data: 2009-12-21 09:28:13
Autor: neuro
Nowy film z Cage'em
On 21 Gru, 00:49, "Moon" <muni...@yahoo.com> wrote:

idiotyczniejszego fragmentu filmu nie widzia em.
tak debilnych ojc w nie ma nawet chyba w d ungli, a z drugiej strony,
uderzenie kuli w kamizelk tak by waln o dzieciaka, e wy by z b lu, a nie
rozkosznie przekomarza si z dzielnym "pistollero".

    Moon, czy ty nawet od "Bolka i Lolka" wymagasz realizmu i
cmentarnej powagi? Wyluzuj człowieku ;]

p.

Data: 2009-12-22 01:09:17
Autor: Moon
Nowy film z Cage'em
neuro wrote:
[...]

strzelanie z broni do dziecka to ma być jakiś śmieszny greps?
czemu się dziwić, że potem każdy psychol lata z magnum i chce postrzeleać do przedszkolaka?
są pewne tematy, które są po prostu głupie i szkodliwe.
pewnych "pomysłów" nie promuje się, jako, że świat jest pełen pierdolców, którzy to chłoną jak głupia gąbka.

moon

Data: 2009-12-22 11:00:21
Autor: Piotrek
Nowy film z Cage'em

Użytkownik "Moon" <munip79@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hgp170$j9g$1news.interia.pl...
(...)
są pewne tematy, które są po prostu głupie i szkodliwe.
pewnych "pomysłów" nie promuje się, jako, że świat jest pełen pierdolców, którzy to chłoną jak głupia gąbka.

True, true...

Data: 2009-12-22 11:03:16
Autor: Ghost
Nowy film z Cage'em

Użytkownik "Piotrek" <uusenett@ppocztaa.oonett.ppll> napisał w wiadomości news:hgq5bl$r84$1news.onet.pl...

[...]

I gry kompjuterowe, tesz zakazac, rzeby nic nie bylo...

Data: 2009-12-22 11:08:09
Autor: Arek
Nowy film z Cage'em
Ghost pisze:
I gry kompjuterowe, tesz zakazac, rzeby nic nie bylo...

Oświecę Cię, że w Polsce już zostały zakazane.

http://www.arnoldbuzdygan.com/wydarzenia/?p=582

Arek

--
www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2009-12-22 11:13:27
Autor: Ghost
Nowy film z Cage'em

Użytkownik "Arek" <arek@eteria.net> napisał w wiadomości news:hgq5q9$d7l$4inews.gazeta.pl...
Ghost pisze:
I gry kompjuterowe, tesz zakazac, rzeby nic nie bylo...

Oświecę Cię,

O, lucyfier.

że w Polsce już zostały zakazane.
http://www.arnoldbuzdygan.com/wydarzenia/?p=582

Fuj, ić mi stym źrudłem...

Data: 2009-12-22 12:12:27
Autor: Moon
Nowy film z Cage'em
Ghost wrote:
[...]

jak będzie w nich strzelanie do dzieci z magnum, to tak.

moon

Data: 2009-12-22 12:17:50
Autor: Ghost
Nowy film z Cage'em

Użytkownik "Moon" <munip79@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hgq82b$p3i$1news.interia.pl...
Ghost wrote:
[...]

A jak bluzgi moona i grozby karalne?

Data: 2009-12-22 20:47:29
Autor: Moon
Nowy film z Cage'em
Ghost wrote:
[...]

A czym ci groziłem, pizdeczko?

moon

Data: 2009-12-22 22:28:23
Autor: Ghost
Nowy film z Cage'em

Ghost wrote:
[...]

Nie, nie pizdeczką - ale zastanawiające jest, że kolejny raz u Ciebie taki freudowski błąd.

Data: 2009-12-23 02:52:38
Autor: Moon
Nowy film z Cage'em
Ghost wrote:
[...]

za każdym razem, kiedy czuję PUSSY, włacza mi się freudowski błąd.
to jak pizdeczko, gdzie te "karalne groźby"?

moon

Data: 2009-12-23 10:36:49
Autor: Ghost
Nowy film z Cage'em

Ghost wrote:
[...]

Fój, ić stymi wyznaniami gdzie indziej.

gdzie te "karalne groźby"?

W Twoich postach, polecilbym Ci uzyc google, gdybym Ci uwierzyl.

Data: 2009-12-23 14:02:56
Autor: Moon
Nowy film z Cage'em
Ghost wrote:
[...]

to użyj, albo wypierdalaj, smrodzie.
moon

Data: 2009-12-23 14:18:03
Autor: Ghost
Nowy film z Cage'em

Użytkownik "Moon" <munip79@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hgt2tc$6e2$1news.interia.pl...

W Twoich postach, polecilbym Ci uzyc google, gdybym Ci uwierzyl.

to użyj, albo wypierdalaj, smrodzie.

Wszystko Ci sie miesza, demencja muniek, demencja...

Data: 2009-12-23 14:37:35
Autor: Moon
Nowy film z Cage'em
Ghost wrote:
Użytkownik "Moon" <munip79@yahoo.com> napisał w wiadomości

W Twoich postach, polecilbym Ci uzyc google, gdybym Ci uwierzyl.

to użyj, albo wypierdalaj, smrodzie.

Wszystko Ci sie miesza, demencja muniek, demencja...

nic mi się nie miesza, szczurze.
groźba karalna to przestępstwo, a jeżeli piszesz, ze popełniam takie przestępstwa to się lepiej przygotuj na zjebkę, ty kupo niedorobionych komórek o kształcie człowieka.

moon

Data: 2009-12-23 14:44:01
Autor: Ghost
Nowy film z Cage'em

Użytkownik "Moon" <munip79@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hgt4ub$8q0$1news.interia.pl...
Ghost wrote:
[...]

Ojej... jaki odwazny.

Data: 2009-12-23 16:51:44
Autor: Moon
Nowy film z Cage'em
Ghost wrote:
[...]

nie masz jakiegoś filmu o mordowaniu dzieci do obejrzenia?
zajmij się czymś - ode mnie z daleka się trzymaj.

moon

Data: 2009-12-23 19:22:59
Autor: Ghost
Nowy film z Cage'em

Ghost wrote:
[...]

Nie mam, nawet jakbym mial nie pozyczylbym Ci - nie lubie Cie.

zajmij się czymś - ode mnie z daleka się trzymaj.

Zapomnij, jestes jedyny pacjent u ktorego mozna tak latwo, tak efektowne wyniki uzyskac.

moon

I tak bez pizdeczki?

Data: 2009-12-25 10:55:28
Autor: Moon
Nowy film z Cage'em
Ghost wrote:
[...]

na razie uzyskałeś, że się przejchałem po tobie, może jeszcze wierszyk powiedz, spryciarzu?

moon

Data: 2009-12-25 13:21:23
Autor: Ghost
Nowy film z Cage'em

Użytkownik "Moon" <munip79@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hh20lq$ovt$1news.interia.pl...
Ghost wrote:
[...]

Po sobie kolego, po sobie - caly czas pracujesz na siebie - wylacznie,  male jednak szanse, ze kiedys to do Ciebie dotrze.

Data: 2009-12-25 18:55:30
Autor: Moon
Nowy film z Cage'em
Ghost wrote:
[...]

cały czas pracuję dla siebie i możesz mi skoczyć.
masz problem, użyj killfile, albo wypierdalaj, kupo szlamu.

moon

Data: 2009-12-25 23:52:13
Autor: Ghost
Nowy film z Cage'em

Ghost wrote:
[...]

na siebie

masz problem

zadnego

Data: 2009-12-26 02:04:35
Autor: Moon
Nowy film z Cage'em
Ghost wrote:
[...]

tak, tak, znam te wspaniałe pomysły tego małego chuja płaszczycy - google and shit.
strasznie inteligentna zagrywka.
i wiesz co?
możesz mi skoczyć.

moon

Data: 2009-12-26 12:00:32
Autor: Ghost
Nowy film z Cage'em

Ghost wrote:
[...]

Liczba bajtow Cie zdradza.

Data: 2009-12-26 12:40:59
Autor: Moon
Nowy film z Cage'em
Ghost wrote:
[...]

ciebie zdradza liczba IQ.
<100

moon

Data: 2009-12-22 13:05:36
Autor: flower
Nowy film z Cage'em
Ghost wrote:
> Użytkownik "Piotrek" <uusenett@ppocztaa.oonett.ppll> napisał w
> wiadomości news:hgq5bl$r84$1news.onet.pl...

> I gry kompjuterowe, tesz zakazac, rzeby nic nie bylo...

jak będzie w nich strzelanie do dzieci z magnum, to tak.

Już dawno było - Fallout 2. W wersji amerykańskiej dzieci wycięte, żeby nie
można było do nich strzelać.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2009-12-22 13:12:53
Autor: Rais
Nowy film z Cage'em
Ghost wrote:
[...]

Ale to było dawno... Od tamtej pory poprawność poszła znacznie naprzód.

Poza tym jest spora różnica w sposobie prezentacji.
Fallout 2 vs. jaki to właściwie film?

--
pzdr

Data: 2009-12-22 13:20:07
Autor: Rais
Nowy film z Cage'em
Ghost wrote:
[...]

PS.

http://en.wikipedia.org/wiki/Fallout_2#International_versions_and_censorship

Wiki twierdzi, że właśnie w amerykańskiej NIE wycięto.

--
pzdr

Data: 2009-12-22 20:48:45
Autor: Moon
Nowy film z Cage'em
Ghost wrote:
[...]

no i o to chodzi.
w wersji dla pedofilów może jeszcze je gwałcą, ale nie chcemy chyba dostawać zajoba z nadmiarem wolności, co?

moon

Data: 2010-01-02 21:37:20
Autor: Jacek Osiecki
Nowy film z Cage'em
Dnia Mon, 21 Dec 2009 09:28:13 -0800 (PST), neuro napisał(a):
[...]

Akurat tu popieram Moona - toż to bzdura będąca zresztą w sprzeczności nawet
z licznymi filmami rodem z USA, a co dopiero z faktami ;)
To już równie dobrze córeczka mogła chwycić kulę zębami - byłoby równie
realistycznie...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-01-02 17:35:13
Autor: rs
Nowy film z Cage'em
On Sat, 2 Jan 2010 21:37:20 +0000 (UTC), Jacek Osiecki
<joshua@ceti.pl> wrote:

Akurat tu popieram Moona - toż to bzdura będąca zresztą w sprzeczności nawet
z licznymi filmami rodem z USA, a co dopiero z faktami ;)

no jak dzieci, jak dzieci. w sprzecznosci z filmami. co to w ogole
znaczy o ile cos? we wloskim "gomorra" jest dokladnie taki sam motyw i
jakos nikt sie nie pieklil, a sam klip bardzo smieszny. wie ktos
chcociaz z jakiego to jest filmu fragment?

To już równie dobrze córeczka mogła chwycić kulę zębami - byłoby równie
realistycznie...

jest takich dwoch, co takie sztuczki robi. <rs>

Data: 2010-01-03 01:15:39
Autor: Moon
Nowy film z Cage'em
<joshua@ceti.pl> wrote:

[...]

bo nikt tego nie widział.
uderzyłby jakiś ojciec córkę młotkiem w żebro?
chyba tylko Fritzl.
a strzelić w kamizelkę to pewnie to samo, a nawet gorzej.
to czysty debilizm.
moon

Nowy film z Cage'em