Nowy fragment obwodnicy Warszawy

Data: 2011-01-20 11:10:10
Autor: Latet
Nowy fragment obwodnicy Warszawy
Witam,

Wiem, że można już na nią wjechać przed Warszawą z "trasy poznańskiej" i dojechać aż do Trasy Toruńskiej na wysokości Powązkowskiej. Mam pytania:

1. Co pomiędzy? Gdzie można z tego odcinka zjechać, lub skąd (z jakiej ulicy) na niego wjechać?

2. Czy ktoś wie, kiedy planują dociągnąć obwodnicę do Al. Jerozolimskich?

3. Kiedy węzeł Konotopa połączy się z autostradą A2?

Dzięki,

latet

Data: 2011-01-20 03:57:29
Autor: Gom
On 20 Sty, 11:10, "Latet" <la...@ckjsdnkadjbnkdjb.pl> wrote:
[...]

Na pewno możesz wjechać/zjechać z/na (wczoraj sprawdziłem
organoleptycznie):
- Lazurową (węzeł Bemowo)
- Maczka/Powązkowska (węzeł Powązki)

http://bi.gazeta.pl/im/5/8963/m8963355.jpg

--
Gom

Data: 2011-01-20 13:46:27
Autor: Latet
Nowy fragment obwodnicy Warszawy
Na pewno możesz wjechać/zjechać z/na (wczoraj sprawdziłem
organoleptycznie):
- Lazurową (węzeł Bemowo)
http://bi.gazeta.pl/im/5/8963/m8963355.jpg

Nie mogę z tej mapki odczytać - czy jadą Górczewską od strony miasta na zachód, po przecięciu Powstańców Śląskich - można wjechać na obwodnicę w obu kierunkach? Chyba moża i to zarówno "skrzyżowaniem" z Lazurową, jak i z Górczewską/Warszawską...?

latet

Data: 2011-01-20 04:55:32
Autor: Gom
On 20 Sty, 13:46, "Latet" <la...@ckjsdnkadjbnkdjb.pl> wrote:
[...]

Tak, jeśli skręcisz na skrzyżowaniu Górczewskiej i Lazurowej w prawo;
pod wiaduktem kolejowym są rozjazdy (na Poznań i w stronę Powązek).
Czy można zjechać z Warszawskiej? Zapewne też, są stosowne światła.
Ale nie jechałem jeszcze tamtędy, więc jedynie gdybam.

--
Gom

Data: 2011-01-20 12:12:24
Autor: Massai
Latet wrote:

[...]

Na razie to będzie to droga przepuszczająca ruch Poznań - Białystok, i
de facto odciążająca tylko Połczyńską i kawałek Prymasa.
No, od biedy można się chyba na Ursus dostać, wracając wsiami.

Do poruszania się po Warszawie, omijania korków itp. - zerowe
zastosowanie.

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-01-20 13:14:45
Autor: Cavallino
Użytkownik "Massai" <tsender@wp.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

Chyba do tego służą krajowe ekspresówki.

Data: 2011-01-20 12:32:38
Autor: Massai
Cavallino wrote:

> [...]

> wsiami.
> zastosowanie.

Chyba do tego służą krajowe ekspresówki.

Tia, ale w wielu stolicach europy, opłaca się wyskoczyć na obwodnicę
żeby na drugi koniec miasta się dostać ;-)

Jak dokończą resztę, S2 - to np. z Bemowa na dolny Mokotów czy Ursynów
też się bedzie opłacało objechać obwodnicą, niż przebijać się przez
Wolę, Centrum i Ochotę.

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-01-20 13:37:17
Autor: Cavallino
Użytkownik "Massai" <tsender@wp.pl> napisał w wiadomości news:ih9a16$kvk$1news.onet.pl...
Cavallino wrote:

> [...]

Tia, ale w wielu stolicach europy, opłaca się wyskoczyć na obwodnicę
żeby na drugi koniec miasta się dostać ;-)

Na razie to tylko kawałek obwodnicy, więc siłą rzeczy do tego się nie nadaje.

Data: 2011-01-20 13:13:48
Autor: MarcinJM
[...]

4. Kiedy planuja postawienie bramek w celu: pobrac oplaty ;P

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Data: 2011-01-20 15:09:56
Autor: Tomek

Użytkownik "MarcinJM" <marcin@inetia.pl> napisał w wiadomości news:ih98ts$g85$1news.onet.pl...
[...]

5. Kiedy namalują buspasy? Bo zapomnieli... :-P
T.

Data: 2011-01-20 15:07:05
Autor: Tomek

Użytkownik "Latet" <latet@ckjsdnkadjbnkdjb.pl> napisał w wiadomości news:ih91lr$ghd$1inews.gazeta.pl...
[...]

Połczyńska, Lazurowa, Górczewska, Trasa AK

2. Czy ktoś wie, kiedy planują dociągnąć obwodnicę do Al. Jerozolimskich?

Jak powstanie południowa część S8, a więc za 2 lata.

3. Kiedy węzeł Konotopa połączy się z autostradą A2?

Teoretycznie w przyszłym roku, jak Chińczyi skończą autostradę.

Tomek

Data: 2011-01-20 21:09:52
Autor: jerzu
Nowy fragment obwodnicy Warszawy
On Thu, 20 Jan 2011 15:07:05 +0100, "Tomek" <kuki543@interia.pl>
wrote:

Teoretycznie w przyszłym roku, jak Chińczyi skończą autostradę.

Chińczyki budują tylko dwa z pięciu odcinków.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-01-20 21:08:04
Autor: jerzu
Nowy fragment obwodnicy Warszawy
On Thu, 20 Jan 2011 11:10:10 +0100, "Latet"
<latet@ckjsdnkadjbnkdjb.pl> wrote:

Wiem, że można już na nią wjechać przed Warszawą z "trasy poznańskiej" i dojechać aż do Trasy Toruńskiej na wysokości Powązkowskiej. Mam pytania:

Nie do Trasy Toruńskiej, do al. Armii Krajowej ;)

1. Co pomiędzy? Gdzie można z tego odcinka zjechać, lub skąd (z jakiej ulicy) na niego wjechać?

Węzeł zintegrowany Bemowo (Górczewska/Warszawska)

2. Czy ktoś wie, kiedy planują dociągnąć obwodnicę do Al. Jerozolimskich?

Bezpośrednio nigdy. Pośrednio, dwukilometrowym łącznikiem z S2 do
Jerozolimskich.

3. Kiedy węzeł Konotopa połączy się z autostradą A2?

Jak wybudują autostradę - w 2012 roku.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-01-21 15:10:06
Autor: Michal Jankowski
"Latet" <latet@ckjsdnkadjbnkdjb.pl> writes:

2. Czy ktoś wie, kiedy planują dociągnąć obwodnicę do Al. Jerozolimskich?

3. Kiedy węzeł Konotopa połączy się z autostradą A2?

Widoczne na mapie
http://mapa.ump.waw.pl/ump-www/?zoom=13&lat=52.17329&lon=20.90112&layers=B00000FT
drogi:
1. Autostrada A2 od zachodu do Konotopy
2. Obwodnica S2 od Konotopy do Puławskiej
3. Łącznik S79 od S2 do Marynarskiej
4. Łącznik S od S2 w Opaczy do Al. Jerozolimskich w Salomei
5. Wiadukt i nowa droga łacząca Ursus z Morami

są wszystkie w budowie i mają być przejezdne "na Euro 2012".

6. Fragment ulicy Nowolazurowej od Opaczy do Włoch ma być gotowy pod
koniec 2012.

Dalsze drogi:
7. Nowy wylot S8 (na Śląsk) omijający Janki
8. Nowy wylot S7 (na Kraków), przedłużenie S79 od lotniska na południe
9. Przedłużenie południowej obwodnicy S2 przez Ursynów na wschód z
mostem na Wiśle

mają być budowane "po 2013", cokolwiek to znaczy. Może którąś zaczną
wcześniej, ale nie wstrzymywałbym oddechu.

  MJ

Data: 2011-01-23 23:21:21
Autor: Latet
Nowy fragment obwodnicy Warszawy
Ciekawe, kiedy ten nowy odcinek pojawi się w Google Maps...

latet

Nowy fragment obwodnicy Warszawy