Nowy gracz

Data: 2013-03-30 15:02:24
Autor: PolskaNaNowo
Nowy gracz
PNN - Polska na nowo. Akcja polityczna prowadzona przez młodych, obiecujących polityków zaczynających swoją karierę. Nowe spojrzenie na życie, nowe pomysły, pozwólmy działać młodym, zacznijmy budować Polskę na nowo!

Mamy nadzieję, że akcja zostanie do końca roku partią polityczną.

Zapraszamy do polubienia nas na Facebooku:
fb.com/PolskaNaNowo

Data: 2013-03-30 15:06:20
Autor: Polska Na Nowo
Nowy gracz
Zapraszamy oczywiście do zadawania pytań oraz przekazania nam Waszych propozycji odnośnie Polski (co można w kraju zmienić).

Data: 2013-03-31 01:20:50
Autor: boukun
Nowy gracz
Użytkownik "Polska Na Nowo" <rpsmichal2@gmail.com> napisał w wiadomości news:4293e165-65dc-4559-aceb-dfdff74280b6googlegroups.com...
Zapraszamy oczywiście do zadawania pytań oraz przekazania nam Waszych propozycji odnośnie Polski (co można w kraju zmienić).

Rozjebać republikę okrągłego stołu...
jeśli jesteście za, to gra...

boukun

Data: 2013-03-31 08:03:23
Autor: pluton_
Nowy gracz
Zapraszamy oczywiście do zadawania pytań oraz przekazania nam Waszych
propozycji odnośnie Polski (co można w kraju zmienić).

A moze sami cos zaproponujecie ?

Nullification

Data: 2013-03-31 09:51:07
Autor: Honza
Nowy gracz
W dniu 2013-03-31 08:03, pluton_ pisze:
Zapraszamy oczywi�cie do zadawania pyta� oraz przekazania nam Waszych
propozycji odno�nie Polski (co mo�na w kraju zmieni�).

A moze sami cos zaproponujecie ?

Zaorac i posadzic kartofle, najwazniejsze to najpierw wyznaczyc prezesa i zarzad oraz spolke a pozniej sporowadzic murzynow z afryki coby te kartofle chcieli uprawiac za dobre slowo gloszone przez kaplana.

Data: 2013-04-02 11:14:23
Autor: WW
Nowy gracz
W dniu 2013-03-30 23:06, Polska Na Nowo pisze:
Zapraszamy oczywiście do zadawania pytań oraz przekazania nam Waszych propozycji odnośnie Polski (co można w kraju zmienić).

Dziwnie, zaczynacie swoje zaistnienie od okazania całkowitego lekceważenie osób tu piszących.
Prosicie o zadawanie pytań i propozycji a nie zadaliście sobie trudu poczytania. Pytań i propozycji jest tu tyle, że starczy wam na pierwsze 10 lat działalności.
No, ale skoro Wam się nawet czytać nie chce, to ...  :-(

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Data: 2013-04-02 02:23:01
Autor: Polska Na Nowo
Nowy gracz
W dniu wtorek, 2 kwietnia 2013 10:14:23 UTC+1 użytkownik WW napisał:
> [...]

Pozdrawiam

WW

"Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem

Mowa jest srebrem, a milczenie złotem :-) Wszystkie posty - pomocne, pozytywne, negatywne czytamy :)

Data: 2013-04-02 13:11:42
Autor: WW
Nowy gracz
W dniu 2013-04-02 11:23, Polska Na Nowo pisze:
[...]

"Tylko pod tym krzyĹźem, tylko pod tym znakiem

   Polska będzie wiochą a Polak burakiem".

Mowa jest srebrem, a milczenie złotem :-) Wszystkie posty - pomocne, pozytywne, negatywne czytamy :)

Frazesy - coraz lepiej.
Świat (jeszcze) nie kreci woku Was i czytanie wszystkich wypowiedzi w wątku o sobie samym nie jest tym, czego dotyczył mój post.
Jednak muszę się nauczyć pisać prościej. :-(

Data: 2013-04-02 04:20:06
Autor: Polska Na Nowo
Nowy gracz
Drogi Bogdanie,

Czyli stwierdzasz jednoznacznie, że 3 miliony Polaków, to debile?

Obyś nigdy nie wylądował w takiej sytuacji w której ledwo starczy Ci pieniędzy na podstawowe życie.

Pozdrawiamy,
Polska Na Nowo

-- -- -- -

WW, więc o co w takim razie chodzi?

Data: 2013-04-02 04:25:50
Autor: Polska Na Nowo
Nowy gracz
Poza tym, Panie Bogdanie, kto w tych czasach nadaje się na polityka?

Pozdrawiamy

Data: 2013-04-02 14:59:13
Autor: Bogdan Idzikowski
Nowy gracz

Użytkownik "Polska Na Nowo" <rpsmichal2@gmail.com> napisał w wiadomości news:1e7ef71e-3962-4918-80ed-987743a9f2e6googlegroups.com...
Poza tym, Panie Bogdanie, kto w tych czasach nadaje się na polityka?

=================================

Wy!

ubawiony emeryt

Data: 2013-04-02 13:58:33
Autor: WW
Nowy gracz
W dniu 2013-04-02 13:20, Polska Na Nowo pisze:
Drogi Bogdanie,

Czyli stwierdzasz jednoznacznie, Ĺźe 3 miliony PolakĂłw, to debile?

Tak wynika z krzywej Gaussa

WW, więc o co w takim razie chodzi?

Najprościej jak się da.
Na tej grupie padły już wszystkie możliwe pytania o przyszłość najjaśniejszej i wszystkie możliwe scenariusze rozwoju sytuacji.
Zamiast więc oczekiwać pytań - komu by się chciało pisać to samo jeszcze raz - wystarczy rzetelnie przejrzeć archiwum grupy.

Data: 2013-04-02 15:10:45
Autor: Bogdan Idzikowski
Nowy gracz

Użytkownik "Polska Na Nowo" <rpsmichal2@gmail.com> napisał w wiadomości news:19e0a457-dea1-4bbc-b92e-887c7241bcaegooglegroups.com...
Drogi Bogdanie,

Czyli stwierdzasz jednoznacznie, że 3 miliony Polaków, to debile?

Obyś nigdy nie wylądował w takiej sytuacji w której ledwo starczy Ci pieniędzy na podstawowe życie.

====================================

Mówią, że trzeba mieć głowę i chuj! Sądzę, że mam. Nigdy nie byłem bezrobotny. Obecnie od 2 lat jestem na zasłużonej emeryturze. Mieszkam razem z żoną, także emerytką, we własnym domu, obecnie nieco za dużym dla nas dwóch, gdyż potomkowie rozpierzchli się po Polsce. Pieniędzy nam starcza skromne, spokojne i wygodne życie.
Jeśli masz na coś liczyć - licz na siebie! Wy na co liczycie? Na te 3 miliony Polaków?
Jeśli chodzi o głupców (nie debili), to poczytaj sobie, jak dają się robić w konia. Jako przykład - Amber Gold. I tych przykładów można mnożyć...

szczęśliwy, rozbawiony emeryt

Data: 2013-04-13 23:11:01
Autor: pluton_
Nowy gracz
Czyli stwierdzasz jednoznacznie, że 3 miliony Polaków, to debile?

Ja twierdze, ze debili jest co najmniej 10 milionow.
Jednoznacznie.

Nullification

Data: 2013-03-30 16:20:16
Autor: Marek
Nowy gracz
On Mar 30, 11:02 pm, PolskaNaNowo <rpsmich...@gmail.com> wrote:
PNN - Polska na nowo. Akcja ... obiecujących polityków zaczynających swoją karierę.

A czego Pan Tusk sie po tym spodziewa ?

Data: 2013-03-30 16:27:47
Autor: Polska Na Nowo
Nowy gracz
W dniu sobota, 30 marca 2013 23:20:16 UTC użytkownik Marek napisał:
On Mar 30, 11:02 pm, PolskaNaNowo <rpsmich...@gmail.com> wrote:

> PNN - Polska na nowo. Akcja ... obiecujących polityków zaczynających swoją karierę.

A czego Pan Tusk sie po tym spodziewa ?

A Pan Tusk ma się czegokolwiek spodziewać?

Data: 2013-03-31 00:39:13
Autor: Honza
Nowy gracz

Nastepne pokolenie zbawcow narodu co to bedzie zyc na jego plecach.

Idzcie wy w chuj razemz waszym Pejsbukiem.

Data: 2013-03-30 17:11:51
Autor: Polska Na Nowo
Nowy gracz
W dniu sobota, 30 marca 2013 23:39:13 UTC użytkownik Honza napisał:
Nastepne pokolenie zbawcow narodu co to bedzie zyc na jego plecach.

Idzcie wy w chuj razemz waszym Pejsbukiem.

Jeśli Tobie wygodniej siedzieć w domu i mieć te 1600 brutto a następnie zastanawiać się co włożyć do gara - droga wolna. My nie będziemy przecież nikogo do niczego zmuszać.

Data: 2013-03-31 03:12:01
Autor: Honza
Nowy gracz

Juz byl taki jeden zbawiciel polski Lech Elektryk co to zalatwil 3 milionom prace na emigracji. A wasz program to ja dobic emerytow ?

Data: 2013-03-31 07:15:20
Autor: Marek Czaplicki
Nowy gracz
Polska Na Nowo pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 31 marca 2013 01:11:

[...]

No to macie już pierwszy punkt programu: opanować drukarnię pieniędzy i dać każdemu wg woli. :)

Data: 2013-03-31 06:01:55
Autor: Wiesiaczek
Nowy gracz
On Sun, 31 Mar 2013 07:15:20 +0200, Marek Czaplicki wrote:

[...]

Nie kaĹźdemu tylko swoim:)

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2013-03-31 08:09:08
Autor: Marek Czaplicki
Nowy gracz
Wiesiaczek pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 31 marca 2013 08:01:

[...]

Nie każdemu tylko swoim:)

User wyraźnie napisał, że to są "obiecujący" politycy więc daje różne "obietnice" jak to "politycy" mają w zwyczaju.:) Na boku, to życzę Wesołych Świąt.

Data: 2013-03-31 09:42:40
Autor: Bogdan Idzikowski
Nowy gracz

Użytkownik "Polska Na Nowo" <rpsmichal2@gmail.com> napisał w wiadomości news:52168ccb-be7d-485c-bab4-2c3fd83f1b56googlegroups.com...
[...]

===================================

Urządzacie nowy Amber Gold? Paru naiwnych się znajdzie, ale nie za wielu.

odporny na naciągaczy

Data: 2013-04-02 17:04:57
Autor: xan
Nowy gracz
W dniu 31.03.2013 01:11, Polska Na Nowo pisze:
[...]

Chłopie nie pierdziel, nikomu nie zrobisz więcej niż 1600 jesli tyle zarabia, tak samo nawet jak dojdziecie do koryta to też nagle emerytom nie dacie 100% podwyżki, W PL kasa jest pusta na co najmniej parę dekad, a problemów nie mniej.

Data: 2013-03-31 01:19:55
Autor: boukun
Nowy gracz
Użytkownik "PolskaNaNowo" <rpsmichal2@gmail.com> napisał w wiadomości news:56f5a404-c81a-43c4-ab1c-5710bd7901e1googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
Wszystko robią stare SBeki pod nowym płaszczykiem, aby tylko narodowców niedopuścić i rozbić...

boukun

Data: 2013-03-31 09:43:55
Autor: Bogdan Idzikowski
Nowy gracz

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:kj8018$q7f$1mx1.internetia.pl...
[...]

A ty się wku***wiasz, bo cię niedopuszczają do koryta!!!!

ubawiony emeryt

Data: 2013-03-31 21:40:35
Autor: boukun
Nowy gracz
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:5157e93d$1$26684$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Tępak i pasożyt zawsze wszystko kojarzy z korytem. Tak jakby świat polegał tylko na parciu do koryta...

boukun

Data: 2013-03-31 21:59:22
Autor: Bogdan Idzikowski
Nowy gracz

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:kja41r$kmr$1mx1.internetia.pl...
[...]

Nie rozśmieszaj mnie, bo mam zajady!

ubawiony emeryt

Data: 2013-03-31 06:11:10
Autor: Wiesiaczek
Nowy gracz
On Sat, 30 Mar 2013 15:02:24 -0700, PolskaNaNowo wrote:

[...]

Z tego co zauważyłem, to będziecie rozwalać.
Ale o tym, co będziecie budować to cisza?
Kolejna grupka chcących się nachapać?

Data: 2013-03-31 09:33:00
Autor: matusm
Nowy gracz

[...]

 jak nie mają programu i nie wiadomo o co chodzi to najwyrażniej,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Data: 2013-03-31 13:25:01
Autor: pluton_
Nowy gracz
Zapraszamy do polubienia nas na Facebooku:
fb.com/PolskaNaNowo

 jak nie mają programu i nie wiadomo o co chodzi to
najwyrażniej,,,,,,,,,,,

Spoko. Ulepia program z wpisow na fejs-dzbuku.

Nullification

Data: 2013-03-31 10:53:18
Autor: jr
Nowy gracz

[...]

Towarzystwo wzajemnej adoracji?
A gdzie program dzialania? Jeszcze nie ma? Idzcie do Kwacha, juz on cos wymysli... (jak mu sie Paliglup znudzi)

Data: 2013-03-31 17:49:04
Autor: Trybun
Nowy gracz
W dniu 2013-03-30 23:02, PolskaNaNowo pisze:

Zapraszamy do polubienia nas na Facebooku:

Już samo to was dyskwalifikuje. Prawdziwy Polak i Patriota nigdy nie zagląda na tak nachalnie promowane przez reżym strony. Gdzie się nie obejrzeć tam rzygajzbuk.

Data: 2013-03-31 18:35:53
Autor: Honza
Nowy gracz
W dniu 2013-03-31 17:49, Trybun pisze:
[...]

Te mlode cwele juz nie odrozniaja zyda od polaka

Data: 2013-03-31 21:50:59
Autor: boukun
Nowy gracz
Użytkownik "Honza" <Honza@projekt.com> napisał w wiadomości news:kj9ol6$25r$2speranza.aioe.org...
[...]

Tak jakby stare odróżniali...
Dlatego naród dobrany rządzi Polakami...

boukun

Data: 2013-03-31 22:00:11
Autor: Bogdan Idzikowski
Nowy gracz

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:kja4lb$mlf$1mx1.internetia.pl...
[...]

A ciebie nie dopuszczają. Poznali się na darmozjadzie!

ubawiony emeryt

Data: 2013-03-31 23:13:31
Autor: boukun
Nowy gracz
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:515895cd$0$1270$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Głąbie kapuściany, a gdzie ja się to niby pcham? Poza tym, ja nie z narodu dobranego...

boukun

Data: 2013-04-01 09:53:05
Autor: Bogdan Idzikowski
Nowy gracz

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:kja9g4$6j1$1mx1.internetia.pl...
[...]

Pokaż kutasa!!!!!

ubawiony emeryt

Data: 2013-04-01 02:28:24
Autor: Polska Na Nowo
Nowy gracz
Wystarczyło wejść na naszą stronę na Facebooku żeby trochę o naszych pomysłach poczytać...

Program nie jest w 100% gotowy, dlatego jeszcze nie został on upubliczniony.

W skrócie chcemy:
- Zmniejszyć podatek VAT do 19%
- Zmniejszyć akcyzę paliwową do 20%
- Ułatwić zakładanie działalności gospodarczych młodym
- Zmniejszyć stawkę podatku firmowego aby zachęcić ludzi do zakładania firm oraz inwestorów zza granicy do przenoszenia ich produkcji do nas.
- Żeby przepisy były łatwiejsze do zrozumienia
- Mniejsza biurokracja
- Zmniejszenie wynagrodzeń urzędników państwowych
- Zredukowanie wydatków więziennych
- Zainwestowanie w szpitale
- Zainwestowanie w domy dziecka
- Małe zmiany w edukacji tak aby młodzież wyniosła ze szkoły jak najwięcej.
- Zmiany w systemie emerytalnym
- Zmiany w opłatach za importowane przedmioty spoza UE.
- Wprowadzić system stażu dla bezrobotnych tak aby mogli oni znaleźć pracę.
- Zwiększyć zasiłek dla bezrobotnych do poziomu 850zł miesięcznie przez 12 miesięcy.

Pomysłów jest co raz więcej i nasz program wyborczy jest modyfikowany co chwilę - nie ma sensu go na razie upubliczniać.

Data: 2013-04-01 10:07:29
Autor: Wiesiaczek
Nowy gracz
On Mon, 01 Apr 2013 02:28:24 -0700, Polska Na Nowo wrote:

Wystarczyło wejść na naszą stronę na Facebooku żeby trochę o naszych
pomysłach poczytać...

Program nie jest w 100% gotowy, dlatego jeszcze nie został on
upubliczniony.

W skrĂłcie chcemy:
- Zmniejszyć podatek VAT do 19%
- Zmniejszyć akcyzę paliwową do 20%
- Ułatwić zakładanie działalności gospodarczych młodym - Zmniejszyć
stawkę podatku firmowego aby zachęcić ludzi do zakładania firm oraz
inwestorĂłw zza granicy do przenoszenia ich produkcji do nas.
[...]

Jak na razie to nie ma sensu go w ogóle modyfikować :)

Data: 2013-04-01 12:14:08
Autor: Honza
Nowy gracz
W dniu 2013-04-01 11:28, Polska Na Nowo pisze:
[...]

Kasa panstwa jest dziurawa jak stare gacie mani dlatego tutaj nie sadze zebyscie powojowali jak zobaczycie prawde o finansach.

- Ułatwić zakładanie działalności gospodarczych młodym

A co jest trudno ? Bele gimnazjalista moze to szybko zrobic ale widac wy raczej nigdy tego nie robiliscie.

- Zmniejszyć stawkę podatku firmowego aby zachęcić ludzi do zakładania firm oraz inwestorów zza granicy do przenoszenia ich produkcji do nas.

A jaki to podatek firmowy ?

- Żeby przepisy były łatwiejsze do zrozumienia
- Mniejsza biurokracja

Ale politycy to juz biurokracja im wiecej politykow tym mniej chleba.

- Zmniejszenie wynagrodzeń urzędników państwowych
- Zredukowanie wydatków więziennych

A wiecie jakie sa ze chcecie je redukowac?

- Zainwestowanie w szpitale

W szpitale sie nie inwestuje bo nie jest inwestycja !

- Zainwestowanie w domy dziecka

To tez nie jest inwestycja to koniecznosc

- Małe zmiany w edukacji tak aby młodzież wyniosła ze szkoły jak najwięcej.

Wam tez by sie przydalo, pewnie dowolny uniwerek w szkoplandii zrobil by z was ludzi.

- Zmiany w systemie emerytalnym

Zlikwidujecie ZUS?

- Zmiany w opłatach za importowane przedmioty spoza UE.
- Wprowadzić system stażu dla bezrobotnych tak aby mogli oni znaleźć pracę.

Jak bez stazu nie moga znalezc to ze stazem znajda ? Na czas stazu ?

- Zwiększyć zasiłek dla bezrobotnych do poziomu 850zł miesięcznie przez 12 miesięcy.

Musielibyscie zweikszyc podatki bo zasilek tak naprawde to nie zasilek a czesc skladek ktore bezrobotnemu ucieliscie z wyplaty.

Pomysłów jest co raz więcej i nasz program wyborczy jest modyfikowany co chwilę - nie ma sensu go na razie upubliczniać.

Znajdzcie sobie innego bogatszego sponsora i pacxjenta ktorego macie zamiar usmiercic.

Data: 2013-04-01 12:29:58
Autor: miś z okienka
Nowy gracz

Użytkownik "Polska Na Nowo" <rpsmichal2@gmail.com> napisał w wiadomości news:a457aab1-9400-48db-b5a5-533fdfa432f5googlegroups.com...
[...]

i zeby zylo sie lepiej? (rzeczywiscie nowy kutas...)

Data: 2013-04-01 14:20:30
Autor: boukun
Nowy gracz
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Nie ma najważniejszego, jak chcecie obalić republikę okrągłego stołu i i sprawić, że żaden z dotychczasowych członków republiki okrągłego stołu już nie będzie mieszał w polityce...

boukun

Data: 2013-04-01 21:50:54
Autor: miś z okienka
Nowy gracz

[...]

najwazniejsze, ze ty juz wiesz -  przy pomocy braci Rosjan i Koreanskiej Armii Ludowo-wyzwolenczej

Data: 2013-04-02 03:19:24
Autor: Jaskiniowiec
Nowy gracz
W dniu 01.04.2013 o 11:28 Polska Na Nowo <rpsmichal2@gmail.com> pisze:

[...]

WTF?! o_0 Co za debil to wymyślił?!

Poza tym, zacznijcie od przynajmniej strony internetowej we własnej  domenie, a nie na ryjbuku jak gimbazy siedzicie.

Wg mnie to jakiś żart, albo test znudzonego pryszczatego gimbusa. Jakieś  zadanie z socjologi?
--
Władza wie co mówi. Jak mówi że zabierze, to zabierze. A jak mówi że da,  to mówi.

Data: 2013-04-02 14:52:02
Autor: Trybun
Nowy gracz
[...]

Wiesz, prawie wszystko to są pobożne życzenia, i tak naprawdę niemożliwe do zrealizowania. Ja Polak oczekuję po Was przede wszystkim dzialań administracyjnych, tak żeby społeczeństwo nie było dzielone na święte krowy z przywilejami, a bydło robocze którego jedynym prawem jest podporządkowywanie się woli tych co o nim i za niego decydują. Polegałoby to m.in na ograniczeniu roli marszałka sejmu i premiera w stanowieniu samowładztwa w kraju. Nie może być ttak że postulat popierany przez miliony Polaków jednoosobowo marszałek sejmu może schować do szuflady i wcale nie nie nadać mu mocy legislacyjnej. To samo dotyczy premiera, któremu obecne prawo zezwala poczynać sobie jak jakiemuś carowi. To on edyktem może obsypać swoich znajomków gradem przywilejów, to on może kazać zamknąć bramę stadionu przed kibicami w ramach odpowiedzialności zbiorowej. Idtitp. Tu jest problem panie kolego - jest biednie, i tego na pewno szybko nie zmienimy, ale to żeby stało sie w tym kraju sprawiedliwiej możemy zrobic w każdej chwili. I jeżeli takie będzie Wasz program to możecie liczyć na mój głos.

Data: 2013-04-02 02:08:57
Autor: Polska Na Nowo
Nowy gracz
Żadne zadanie z socjologii ani eksperyment, po prostu zmotywowani młodzi, którzy chcą coś w naszym kraju zmienić.

Data: 2013-04-02 02:13:50
Autor: Polska Na Nowo
Nowy gracz
+ Nad stroną internetową trwa dyskusja, bo nie wiemy jeszcze czy chcemy coś w stylu portalu, czy może samo forum.

Data: 2013-04-02 11:30:17
Autor: Honza
Nowy gracz
W dniu 2013-04-02 11:13, Polska Na Nowo pisze:
+ Nad stroną internetową trwa dyskusja, bo nie wiemy jeszcze czy chcemy coś w stylu portalu, czy może samo forum.

Czyli narazie sponsoruje was Pejsbuk no niezle poczatki.

Data: 2013-04-02 02:55:25
Autor: Polska Na Nowo
Nowy gracz
Niełatwo jest być bezrobotnym (a jest nas dwóch) i wykombinować 200 zł na serwer, 99 zł na domenę i jeszcze kolejne kilkaset złotych na zaprojektowanie strony. :(

Zanim ludzie dojdą do domysłów, że jesteśmy bezrobotni i chcemy się dorwać do koryta - tak nie jest, to właśnie brak pracy nas zmotywował do próby zmian w naszym kraju.

Data: 2013-04-02 02:58:29
Autor: Polska Na Nowo
Nowy gracz
W dniu wtorek, 2 kwietnia 2013 10:55:25 UTC+1 użytkownik Polska Na Nowo napisał:
[...]

A robienie strony na darmowym serwerze to po prostu kompromitacja. Strona będzie otwarta do końca kwietnia - dalej po prostu wisi pytanie - portal, forum czy portal + forum?

Data: 2013-04-02 11:58:28
Autor: Honza
Nowy gracz

Pomysl nie jest zly najlepiej oprzec sie na starym sprawdzonym modelu przez Lenina.

Data: 2013-04-02 12:36:08
Autor: Bogdan Idzikowski
Nowy gracz

Użytkownik "Polska Na Nowo" <rpsmichal2@gmail.com> napisał w wiadomości news:590b3c12-4859-41bb-81b5-7d513ce8d187googlegroups.com...
[...]

============================

Jeśli jesteście takimi ćwokami, że nie potraficie pracy sobie załatwić, to rzeczywiście jedynie na polityków się nadajecie! Hi..., hi..., hi..., hi....
Im bzdurniejsze hasła wymyślicie, tym lepiej! Głupich zawsze znajdziecie! Głupich nie sieją, sami się rodzą!

rozbawiony po pachy

Data: 2013-04-02 14:42:32
Autor: boukun
Nowy gracz
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:515ab49b$0$26691$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Bo praca leży obecnie w Polsce na ulicy, szczególnie w tyuch zaoranych zakładach pracy przez bandę okrągłostołowych sprzedawczyków... Dlaczego te 5 mln Polaków migruje za chlebem za granicę...

boukun

Data: 2013-04-02 15:26:10
Autor: Jaskiniowiec
Nowy gracz
W dniu 02.04.2013 o 11:55 Polska Na Nowo <rpsmichal2@gmail.com> pisze:

[...]

Tak durnej odpowiedzi sie nie spodziewałem... Domena to początkowy koszt  1-10zł, a odnowienie niecałe 50zł, ale to dopiero ZA ROK! Hosting też na  początek nie musi być za 200 a za 20zł NA ROK. Wiele hostingów oferuje juz  gotowe fora, szablony, strony itd Tylko wklepać treść i nic poza tym.  Skoro nie potraficie użyć googla, aby odnaleźć tanie oferty i kierujecie  się jedynie drogimi reklamowanymi ofertami, to jak wy sobie wyobrazacie  prowadzenie partii, skoro takie lewackie durnie z was?

Ja tu widze kilku frustratów, którym nic sie nie chce, którzy nic nie  potrafia, a maja jedynie pobożne życzenia. A gdzie konkrety?? Za co  chcecie sfinansować roczną kuroniówkę? Jak chcecie ograniczyć  administracje? JAK... itd Te powyższe życzenia to ma każda partia, ale gdy  człowiek zapyta o konkrety, to jakies pierdu pierdu i glowa w piasek.

--
Władza wie co mówi. Jak mówi że zabierze, to zabierze. A jak mówi że da,  to mówi.

Data: 2013-04-02 11:26:18
Autor: Polska Na Nowo
Nowy gracz
Zdajemy sobie sprawę, że są oczywiście tańsze hostingi, ale nam zależy na:
- Serwer + Domena u tego samego operatora
- Płatności PayPalem (a nie każdy to ma)
- Duży Transfer (mimo wszystko lepiej dmuchać na zimne)

Resztą będziemy martwić się my, nasza w tym głowa.

Data: 2013-04-02 21:32:35
Autor: Bogdan Idzikowski
Nowy gracz

Użytkownik "Polska Na Nowo" <rpsmichal2@gmail.com> napisał w wiadomości news:425ec356-dffe-4403-baf8-a4e4669b4b7egooglegroups.com...
[...]

================================

Musicie mieć bogatych i wyrozumiałych rodziców utrzymujących darmozjadów!

ubawiony emeryt

Data: 2013-04-02 15:57:10
Autor: Polska Na Nowo
Nowy gracz
W dniu wtorek, 2 kwietnia 2013 20:32:35 UTC+1 użytkownik Bogdan Idzikowski napisał:
[...]

-- Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoją karierę polityczną".

Aż trudno uwierzyć, że mam z Pana znajomymi wspólnych znajomych na Facebooku. Z jedną osobą dzielę nawet 6 znajomości!

My nie jesteśmy na utrzymaniu naszych rodziców. Ja szukam od trzech miesięcy pracy i utrzymuję się z tego co udało mi się w 17 miesięcy oszczędzić. Połowę zamierzam zainwestować w naszą akcję.

Data: 2013-04-03 08:18:42
Autor: Bogdan Idzikowski
Nowy gracz

Użytkownik "Polska Na Nowo" <rpsmichal2@gmail.com> napisał w wiadomości news:deb22be9-f278-4a97-ad37-095580eb3a41googlegroups.com...
[...]

Nie odpowiadam za znajomości moich znajomych.
Przewiduję fiasko waszych przedsięwzięć.

rozbawiony emeryt

Data: 2013-04-03 14:11:08
Autor: jr
Nowy gracz

My nie jesteśmy na utrzymaniu naszych rodziców. Ja szukam od trzech miesięcy pracy i utrzymuję się z tego co udało mi się w 17 miesięcy oszczędzić. Połowę zamierzam zainwestować w naszą akcję.
-- -- -- -- -- -- -

Radze ci znajdz dobra robote, z polityka na facebooku daj sobie sposob. Facebook jest spolecznoscia plotkarsko-towarzyska. Tym mozna czasem cos podpalic, ale nic wiecej.
W polityce trzeba dzialan dlugofalowych na co potrzebna jest kasa. Mnostwo kasy, zeby zaistniec nie tylko w internecie, nie tylko w tradycyjnych mediach, ale w takze srodowiskach biznesu (nie wylaczajac show-biznesu).
Przede wszystkim trzeba miec programu dzialania, ktory nie moze ograniczac sie do indykacji powszechnych bolaczek, jak bezrobocie etc. (to kazdy wie a kolejne partie populistyczne wyczerpaly ten temat). Program musi zawierac jakas glebsza diagnoze istniejacej sytuacji, co moze zahaczac o interesy ludzi bardzo wplywowych... Wejdziesz im za paznokiec, zniszcza ci zycie (a jeszcze fiskusem sie przypomna, gdy bedzie ci malo). Dlatego by w polskich warunkach co robic, trzeba miec b. szerokie zaplecze.

Data: 2013-04-03 15:28:47
Autor: Jaskiniowiec
Nowy gracz
W dniu 02.04.2013 o 20:26 Polska Na Nowo <rpsmichal2@gmail.com> pisze:

Zdajemy sobie sprawę, że są oczywiście tańsze hostingi, ale nam zależy  na:
- Serwer + Domena u tego samego operatora
Jakiś konkretny powód, oprócz tego, że jesteście nieukami, którzy nie  potrafią skonfigurować DNS (dosłownie dwa wpisy) u rejestratora domen? ;)

- Płatności PayPalem (a nie każdy to ma)
Pierwszy lepszy z brzegu, wszystkomający i mający promocje "-90%": az.pl.  Ba! do hostingu dają domenę gratis :P Płatność przez PP. Szablony i inne  wodotryski... Trzeba tylko chcieć, a nie oglądać reklamy home/nazwa.pl.

Takich wszystkomających niedrogich hostingów jak az w PL jest całe multum.  Trzeba tylko chcieć, a nie pierdu pierdu, że się nie da.

- Duży Transfer (mimo wszystko lepiej dmuchać na zimne)
To zawsze można wynegocjować w trakcie, w miarę potrzeb. To tak, jakby  dawac nastolatkowi Ferrari zamiast CC, bo a nuż się przyda ta szybsza  jazda...

Remizy tez warto juz rezerwować, na wszelki wypadek spotkań z wyborcami,  bo zbliża się sezon weselny...

Pokazujecie, że jesteście gimbazą, która nie dość, że nie szanuje  pieniędzy, to w dodatku nic nie umie!

Resztą będziemy martwić się my, nasza w tym głowa.
Taaaa... Wpierw ogłosicie ściepę narodową na zajebiaszczy hosting i  domenę. Ale zaraz - po co jakiś tandetny hosting? Nie lepiej od razu  poprosić zwolenników o pieniądze na dedyka? Tak cirka 1500zł/m-c, na  wszelki wypadek, gdyby ruch na stronie skoczył z jednego na 10  odwiedzin/m-c. Jak się zabezpieczać, to na maksa, wszakże stać Was! Nowa  partia nie może ponieść blamażu.

O braku domeny nawet szkoda po raz kolejny wspominać. Niewtajemniczonym  napiszę, że domenę można ZAREZERWOWAĆ ZA DARMO na okres 2 tyg.

Zwykła podpucha, a kto się złapie na ten socjopolityczny amber-gold, temu  należy współczuć naiwności :)
Naprawdę, pokazaliście się zajebiaszczością, jak mało kto... Szkoda  klawiszy na was.
--
Władza wie co mówi. Jak mówi że zabierze, to zabierze. A jak mówi że da,  to mówi.

Data: 2013-04-03 15:44:40
Autor: pulsar
Nowy gracz
W dniu 2013-04-03 15:28, Jaskiniowiec pisze:

Zwykła podpucha, a kto się złapie na ten socjopolityczny amber-gold,
temu należy współczuć naiwności :)
Naprawdę, pokazaliście się zajebiaszczością, jak mało kto... Szkoda
klawiszy na was.

Wywaliłeś im prawdę w naiwne oczka..
ciekawe czy Ci chociaż podziękują ?
Ale to chyba jakiś małolat ćwiczy
swoje 'dojrzewające' pomysły...

Data: 2013-04-03 10:55:04
Autor: Polska Na Nowo
Nowy gracz
Znaleźliśmy tani hosting (a dobry) - zapłacone z góry na rok (całość wynosiła 94zł).

Dlaczego Polacy są tacy chętni do zaglądania ludziom w portfel? My potrzebujemy pieniędzy żeby funkcjonować - dlaczego atakujecie nas jakbyśmy WYCIĄGALI OD WAS pieniądze? Nikt nie jest przecież do niczego zmuszany.

Amber Gold? A inwestowałeś w nas coś? Czy po prostu chcesz się popisać?

TAK. JESTEŚMY "GIMBUSAMI" - mamy po 19 i 22 lata - ale rozumiem, że to złe, że chcemy w naszym kraju coś zmienić, prawda? Najlepiej to narzekać na wszystko, bo tak już jest. Po polsku.

Data: 2013-04-02 17:10:26
Autor: xan
Nowy gracz
W dniu 30.03.2013 23:02, PolskaNaNowo pisze:
[...]

Młody polityk nie będzie dobrym gospodarzem. Politykiem powinna być osoba/osoby które coś osiągnęły uczciwie w życiu, potrafiły tak zarządzać własnym "dobrem", gdzie osiągneły sukces.

Polityk który nie potrafi dać sobie rady w życiu prywatnym, nie będzie dobrym gospodarzem kraju - będzie popełniał te same błedy, tyle owe błedy bedą tragiczne dla ludzi.

Popatrz na USA, tam człek będący oferma życiową lub bez sukcesów nie ma szans w polityce -  u nas jest na odwrót, im większy nieduczanik życiowy tym bardziej wiarygodny, a im polityk zaradny tym więcej wokół niego się buduje niedomówiem i pomówień.

Zresztą, człowiek na dorobku (przeważnie młody) będzie pierw patrzył swojej kieszeni -  i tego nikt nie zmieni, tak jest od kiedy istnieje życie rozumne :D

Data: 2013-04-03 11:12:10
Autor: darkicewalewski
Nowy gracz
Dlaczego wyzywacie ludzi którzy czegoś próbują? Krytykujecie, wiecznie obrażacie, to jest właśnie taka typowa polska mentalność? Każdy z Was musi się wywyższać, czuć lepszym chociaż nie jest? W internecie każdy potrafi być twardym cwaniakiem :)
 Nawet jeśli im nie wyjdzie, to coś złego? Przynajmniej mają jakieś cele, czemu od razu oceniacie ich po tym? że są na utrzymaniu bogatych rodziców? Jesteście po prostu chorzy... Wszyscy którzy negatywne komentarze tu wypisują... Bezsens.
Zamiast zmotywować do działania, wesprzeć dobrym słowem i dodać otuchy, to lepiej zawsze każdego zjechać i dołować?

Pozdrowienia dla młodych z PNN.

Data: 2013-04-03 20:14:37
Autor: u2
Nowy gracz
W dniu 2013-04-03 20:12, darkicewalewski@gmail.com pisze:
Dlaczego wyzywacie ludzi którzy czegoś próbują? Krytykujecie, wiecznie obrażacie, to jest właśnie taka typowa polska mentalność?

Komu odpowiadasz i na co ? Czemu uogolniasz piszac cus obrazliwego o polskiej mentalnosci ?

Data: 2013-04-04 20:04:04
Autor: miś z okienka
Nowy gracz

Użytkownik <darkicewalewski@gmail.com> napisał w wiadomości news:df196c50-f9a4-4bb4-8754-6aacd6d5ba0fgooglegroups.com...
Dlaczego wyzywacie ludzi którzy czegoś próbują?
      pan oburzony, ja rozumiem... Ludzie tutaj co prawda chamowaci, za to szczerzy do bolu. A mlody czlowiek czesto naiwny,  mysli ze dobre checi i czyste serce to wystarczajaca licencja na naprawianie polskiej rzeczywistosci.
Pisza duzo o podatkach, wydatkach, a przeciez pieniedzy z drzew sie nie zrywa. Polskie pieniadze sa strzezone jak greckie pieklo przez stuglowego psa o stalowych zebach. I jesli komus przyjdzie na tych salonach zatanczyc, niech sie nie dasa na slowa tutejszych liscianych politykierow.