Nowy gracz

Data: 2013-03-30 15:06:20
Autor: Polska Na Nowo
Nowy gracz
Zapraszamy oczywi¶cie do zadawania pytań oraz przekazania nam Waszych propozycji odno¶nie Polski (co można w kraju zmienić).

Data: 2013-03-31 01:20:50
Autor: boukun
Nowy gracz
Użytkownik "Polska Na Nowo" <rpsmichal2@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:4293e165-65dc-4559-aceb-dfdff74280b6googlegroups.com...
Zapraszamy oczywi¶cie do zadawania pytań oraz przekazania nam Waszych propozycji odno¶nie Polski (co można w kraju zmienić).

Rozjebać republikę okr±głego stołu...
je¶li jeste¶cie za, to gra...

boukun

Data: 2013-03-31 08:03:23
Autor: pluton_
Nowy gracz
Zapraszamy oczywi¶cie do zadawania pytań oraz przekazania nam Waszych
propozycji odno¶nie Polski (co można w kraju zmienić).

A moze sami cos zaproponujecie ?

Nullification

Data: 2013-03-31 09:51:07
Autor: Honza
Nowy gracz
W dniu 2013-03-31 08:03, pluton_ pisze:
Zapraszamy oczywi�cie do zadawania pyta� oraz przekazania nam Waszych
propozycji odno�nie Polski (co mo�na w kraju zmieni�).

A moze sami cos zaproponujecie ?

Zaorac i posadzic kartofle, najwazniejsze to najpierw wyznaczyc prezesa i zarzad oraz spolke a pozniej sporowadzic murzynow z afryki coby te kartofle chcieli uprawiac za dobre slowo gloszone przez kaplana.

Data: 2013-04-02 11:14:23
Autor: WW
Nowy gracz
W dniu 2013-03-30 23:06, Polska Na Nowo pisze:
Zapraszamy oczywiście do zadawania pytań oraz przekazania nam Waszych propozycji odnośnie Polski (co można w kraju zmienić).

Dziwnie, zaczynacie swoje zaistnienie od okazania całkowitego lekceważenie osób tu piszących.
Prosicie o zadawanie pytań i propozycji a nie zadaliście sobie trudu poczytania. Pytań i propozycji jest tu tyle, że starczy wam na pierwsze 10 lat działalności.
No, ale skoro Wam siÄ™ nawet czytać nie chce, to ...  :-(

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska bÄ™dzie wiochÄ… a Polak burakiem”.

Data: 2013-04-02 02:23:01
Autor: Polska Na Nowo
Nowy gracz
W dniu wtorek, 2 kwietnia 2013 10:14:23 UTC+1 użytkownik WW napisał:
W dniu 2013-03-30 23:06, Polska Na Nowo pisze:

> Zapraszamy oczywi¶cie do zadawania pytań oraz przekazania nam Waszych propozycji odno¶nie Polski (co można w kraju zmienić).

Dziwnie, zaczynacie swoje zaistnienie od okazania całkowitego lekceważenie osób tu pisz±cych.

Prosicie o zadawanie pytań i propozycji a nie zadali¶cie sobie trudu poczytania. Pytań i propozycji jest tu tyle, że starczy wam na pierwsze 10 lat działalno¶ci.

No, ale skoro Wam się nawet czytać nie chce, to ...  :-(

Pozdrawiam

WW

"Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem

  Polska będzie wioch± a Polak burakiem".

Mowa jest srebrem, a milczenie złotem :-) Wszystkie posty - pomocne, pozytywne, negatywne czytamy :)

Data: 2013-04-02 13:11:42
Autor: WW
Nowy gracz
W dniu 2013-04-02 11:23, Polska Na Nowo pisze:
[...]

lekcewaĹĽenie osĂłb tu piszÄ…cych.

[...]

"Tylko pod tym krzyĹĽem, tylko pod tym znakiem

   Polska bÄ™dzie wiochÄ… a Polak burakiem".

Mowa jest srebrem, a milczenie złotem :-) Wszystkie posty - pomocne, pozytywne, negatywne czytamy :)

Frazesy - coraz lepiej.
Świat (jeszcze) nie kreci woku Was i czytanie wszystkich wypowiedzi w wątku o sobie samym nie jest tym, czego dotyczył mój post.
Jednak muszę się nauczyć pisać prościej. :-(

Data: 2013-04-02 04:20:06
Autor: Polska Na Nowo
Nowy gracz
Drogi Bogdanie,

Czyli stwierdzasz jednoznacznie, że 3 miliony Polaków, to debile?

Oby¶ nigdy nie wyl±dował w takiej sytuacji w której ledwo starczy Ci pieniędzy na podstawowe życie.

Pozdrawiamy,
Polska Na Nowo

-- -- -- -

WW, więc o co w takim razie chodzi?

Data: 2013-04-02 04:25:50
Autor: Polska Na Nowo
Nowy gracz
Poza tym, Panie Bogdanie, kto w tych czasach nadaje się na polityka?

Pozdrawiamy

Data: 2013-04-02 14:59:13
Autor: Bogdan Idzikowski
Nowy gracz

Użytkownik "Polska Na Nowo" <rpsmichal2@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:1e7ef71e-3962-4918-80ed-987743a9f2e6googlegroups.com...
Poza tym, Panie Bogdanie, kto w tych czasach nadaje się na polityka?

=================================

Wy!

ubawiony emeryt

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2013-04-02 13:58:33
Autor: WW
Nowy gracz
W dniu 2013-04-02 13:20, Polska Na Nowo pisze:
Drogi Bogdanie,

Czyli stwierdzasz jednoznacznie, ĹĽe 3 miliony PolakĂłw, to debile?

Tak wynika z krzywej Gaussa

WW, więc o co w takim razie chodzi?

Najprościej jak się da.
Na tej grupie padły już wszystkie możliwe pytania o przyszłość najjaśniejszej i wszystkie możliwe scenariusze rozwoju sytuacji.
Zamiast więc oczekiwać pytań - komu by się chciało pisać to samo jeszcze raz - wystarczy rzetelnie przejrzeć archiwum grupy.

Data: 2013-04-02 15:10:45
Autor: Bogdan Idzikowski
Nowy gracz

Użytkownik "Polska Na Nowo" <rpsmichal2@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:19e0a457-dea1-4bbc-b92e-887c7241bcaegooglegroups.com...
Drogi Bogdanie,

Czyli stwierdzasz jednoznacznie, że 3 miliony Polaków, to debile?

Oby¶ nigdy nie wyl±dował w takiej sytuacji w której ledwo starczy Ci pieniędzy na podstawowe życie.

====================================

Mówi±, że trzeba mieć głowę i chuj! S±dzę, że mam. Nigdy nie byłem bezrobotny. Obecnie od 2 lat jestem na zasłużonej emeryturze. Mieszkam razem z żon±, także emerytk±, we własnym domu, obecnie nieco za dużym dla nas dwóch, gdyż potomkowie rozpierzchli się po Polsce. Pieniędzy nam starcza skromne, spokojne i wygodne życie.
Je¶li masz na co¶ liczyć - licz na siebie! Wy na co liczycie? Na te 3 miliony Polaków?
Je¶li chodzi o głupców (nie debili), to poczytaj sobie, jak daj± się robić w konia. Jako przykład - Amber Gold. I tych przykładów można mnożyć...

szczę¶liwy, rozbawiony emeryt

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2013-04-13 23:11:01
Autor: pluton_
Nowy gracz
Czyli stwierdzasz jednoznacznie, że 3 miliony Polaków, to debile?

Ja twierdze, ze debili jest co najmniej 10 milionow.
Jednoznacznie.

Nullification

Nowy gracz