Nowy groupon z Citi

Data: 2013-02-15 07:56:37
Autor: neoniusz
Nowy groupon z Citi
Data: 2013-02-15 18:50:32
Autor: osa
Nowy groupon z Citi
W dniu 2013-02-15 07:56, neoniusz pisze:
http://www.groupon.pl/oferty/cala-polska/citi-handlowy-sektor-bankowosci-detalicznej/17576668

A czy może ktoś już próbował w tej edycji i mi napisze czy tym razem wniosek o kartę składa się internetowo czy znów tylko formularz kontaktowy i spowiadać się trzeba telefonicznie? Bo jak mam wisieć 30 minut na słuchawce i literować nazwę firmy w której pracuję to już mi się odechciało składania wniosku ;)

Data: 2013-02-15 19:59:50
Autor: neoniusz
Nowy groupon z Citi
On 15.02.2013 18:50, osa wrote:
[...]

Formularz tylko.

Bo jak mam wisieć 30
minut na słuchawce i literować nazwę firmy w której pracuję to już mi
się odechciało składania wniosku ;)

Wcale nie 30. Ze mna sie w 15 uwinal, a tez musialem nazwe firmy i stanowiska literowac :) Plus dla nich, bo telefon byl 10 minut po wypelnieniu tej prosby o kontakt. Zobaczymy, moze tym razem sie uda.

Data: 2013-02-15 20:18:06
Autor: osa
Nowy groupon z Citi
W dniu 2013-02-15 19:59, neoniusz pisze:
On 15.02.2013 18:50, osa wrote:
[...]

Eh... czemu oni nam (i sobie) utrudniają życie i bawią się w telefony... łatwiej byłoby wypełnić wniosek przez internet a i o pomyłki trudniej.

[...]

No ja się zastanawiam czy dać im jeszcze szansę... poprzedni wniosek odrzucili ze względu na brak kontaktu z pracodawcą... mimo, że nie dzwonili do firmy. Ale to było chyba pół roku temu więc może teraz mają większe parcie na sprzedaż ;) Przy okazji, jaki jest minimalny limit karty silver? Jeśli zawnioskuję to tylko dla bonusu, więc nie widzę sensu wnioskowania o limit wyższy niż minimalny ;)

Data: 2013-02-19 20:06:31
Autor: neoniusz
Nowy groupon z Citi
On 15.02.2013 20:18, osa wrote:
No ja się zastanawiam czy dać im jeszcze szansę... poprzedni wniosek
odrzucili ze względu na brak kontaktu z pracodawcą...

U mnie w poprzedniej odpowiedzi napisali, ze zgodnie z procedurami banku nie moge dostac karty. Teraz (po miesiacu od poprzedniego wniosku) dostalem karte o limicie 5 x wynagrodzenie, wlasnie dzwonil gosc gdzie wyslac kuriera. Bank zmiennym jest.

Data: 2013-02-19 20:34:23
Autor: osa
Nowy groupon z Citi
W dniu 2013-02-19 20:06, neoniusz pisze:
On 15.02.2013 20:18, osa wrote:
[...]

No to się chyba skuszę i zobaczymy ;) Podałeś numer stacjonarny czy komórkowy do pracodawcy? Bo ja się zastanawiam czy nie odpalić VOiPa w komórce na kilka dni od dnia złożenia wniosku i jak zadzwonią to podać tel komuś z szefostwa co by potwierdzili moje zeznania. Albo zrobić przekierowanie z VOiPa na komórkę szefa ;)

Co do limitu to ja planuję wnioskować o najniższy możliwy limit tj. 2000zł dla srebrnej karty LOT - ponoć inne srebrne mają min. 1700zł, ale taka marka jak LOT wymaga "lepszejszych" klientów ;)

Data: 2013-02-19 21:41:37
Autor: neoniusz
Nowy groupon z Citi
On 19.02.2013 20:34, osa wrote:
[...]

Nie mamy stacjonarnego w ogole - tylko moja komorka, wiec nie moglem za bardzo podac innego. Nie dzwonili w ogole :) Ostatnio tez nie dzwonili i byla odmowa. Po prostu pewnie "analityk" mial inny dzien albo trafilo na innego.

Co do limitu to ja planuję wnioskować o najniższy możliwy limit tj.
2000zł dla srebrnej karty LOT - ponoć inne srebrne mają min. 1700zł, ale
taka marka jak LOT wymaga "lepszejszych" klientów ;)

W sumie to gosc nawet nie pytal o jaki limit wnioskuje tylko o kolor karty jaka chce. Dopiero dzis zapytalem jaki limit zostal przyznany i jak sie okazalo troche przesadzili. Jesli sprawdzali BIK to jestem naprawde zdziwiony, bo sama grupa BRE nadwyreza moja zdolnosc kredytowa maksymalnie - wiec pewnie nie sprawdzali ;)

Data: 2013-02-19 21:59:34
Autor: osa
Nowy groupon z Citi
W dniu 2013-02-19 21:41, neoniusz pisze:
On 19.02.2013 20:34, osa wrote:
[...]

Chyba ostatnio miałem tego samego analityka co nie daje bo... nie ;)

[...]

Ostatnio mnie też o proponowany limit nie pytali, a zorientowałem się po fakcie i nie dopytałem co tam wpisali ;) Może ich handlowcy mają płacone od limitu i sami wpisują maksymalny rozsądny? W BIKu mam 2.5 dochód netto więc bez szaleństw, ale i tak nie chcę, żeby citi mnie jakoś szczególnie ukredytowiło.. o ile w ogóle wyrazi taką chęć ;)

Data: 2013-03-02 19:33:04
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Nowy groupon z Citi

"osa" kg0p0t$203$2@dont-email.me

Ostatnio mnie te¿ o proponowany limit nie pytali,
a zorientowa³em siê po fakcie i nie dopyta³em co
tam wpisali ;) Mo¿e ich handlowcy maj± p³acone od
limitu i sami wpisuj± maksymalny rozs±dny? W BIKu
mam 2.5 dochód netto wiêc bez szaleñstw, ale i tak
nie chcê, ¿eby citi mnie jako¶ szczególnie
ukredytowi³o.. o ile w ogóle wyrazi tak± chêæ ;)

Ja naprawdê nie mam dochodu a kart mam na piêædziesi±t tysiêcy.
I gdybym chcia³ -- mogê mieæ ,,limit'' na niejednym koncie.

[ale ja -- sp³acam swe d³ugi, i to zazwyczaj -- terminowo]

Data: 2013-03-02 19:28:57
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Nowy groupon z Citi

"neoniusz" kg0o21$e1k$1@node1.news.atman.pl

Nie mamy stacjonarnego w ogole - tylko

A ja mam!! Stacjonarny numer telefoniczny to presti¿!!

  862236976 w easyCALL

  http://www.easycall.pl/?gclid=CMvyg_nT3rUCFchY3godqXoAyA

Mia³ byæ na tydzieñ za free, do testowania, ale jest ju¿
kilka tygodni, i pracuje poprawnie. Mogê nawet z niego
dzwoniæ, ale nie mam dok±d -- przyznane mi 80 groszy mam
nadal. Oby tylko nie przepad³y te pieni±dze, bo jednak
szkoda... Mia³em masê numerów amerykañskich, które te¿
by³y ocentowane... Musia³em z nich zrezygnowaæ, bo
aplikacje by³y zbyt miejsco¿erne... Numer easyCALL
chodzi poprawnie pod Androidem na smartfonie dziêki
3CX i SipDroidem. :)

Numer stacjonarny to jednak presti¿!! Nic dziwnego, ¿e
nikt nie chce nawet rozmawiaæ z plebsem komórkowym!!! ;)

moja komorka,

Na PeCecie tez chodzi easyCALL.

  http://www.easycall.pl/tanie_rozmowy.html#internet_aplikacja

wiec nie moglem za bardzo podac innego. Nie dzwonili w ogole :) Ostatnio tez nie dzwonili i byla odmowa.

I s³usznie!! Co stacjonarny to nie komórka, na dodatek
zapewne nakartowa... ;) (przedp³acona)

Data: 2013-03-02 19:37:37
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Nowy groupon z Citi

"Eneuel Leszek Ciszewski" kgtgl1$fg7$1@node1.news.atman.pl

A ja mam!! Stacjonarny numer telefoniczny to presti¿!!

 862236976 w easyCALL

Tak to jest, gdy pó³¶lepiec przepisuje ,,rêcznie''...

  862236076

Zero zamiast dziewi±tki. Poprawny mój numer to

  862236076

Data: 2013-07-08 17:32:54
Autor: osa
Nowy groupon z Citi
W dniu 2013-02-15 07:56, neoniusz pisze:
http://www.groupon.pl/oferty/cala-polska/citi-handlowy-sektor-bankowosci-detalicznej/17576668

Tym razem KK Citi Lot.

Dziś odkryłem że w dniu 05.07 zaksięgowali premię choć mieli czas do końca sierpnia bo kartę wydali w kwietniu.

Nowy groupon z Citi