Nowy hit na PS3 - nadchodzi :)

Data: 2009-03-01 09:04:24
Autor: SimonX
Nowy hit na PS3 - nadchodzi :)
On 28 Lut, 12:16, Dentarg <lukasz.jozwin...@gmail.com> wrote:
Obejrzałem ze 2 dni temu nowy odcinek Pulse (taki program na PSN, w
którym ładna azjatka opowiada o nowościach w PSN). I zobaczyłem tam
nadciągające 2 hity.

Pierwszy to Flower, w którego już gram i muszę powiedzieć że jest to
coś nowatorskiego. Czy hit, trudno powiedzieć, w każdym razie nowa
definicja słowa gra i powalająca momentami grafika.

Drugi i wydaje mi się, że większy to powrót starego dobrego
Dynablastera pod nazwa Bomberman Ultra.
Zapowiadają możliwość grania w sieci do 8 osób na raz lub 4 lokalnie.
Grzebiąc w odchłani pamięci przypominam sobie, że grając na amidze w
tą grę straciłem łącznie kilkanaście dni z życia (ale nie mam tu na
myśli pejoratywnego znaczenia słowa "straciłem"). Miodność
dynablastera jest jedną z najwyższych jakie widziałem w grach
elektronicznych (pobija ją chyba tylko Basejumpers). Także mam
nadzieję, że niedługo kogoś z Was w PSN uda mi się rozsadzić bombą :).

pzdr,
Dentarg

po tym poscie moznaby pomyslec ze na ps3 nie ma w co grac :D

pozdr. Szymon

Nowy hit na PS3 - nadchodzi :)