Nowy hujdaj klasy średniej

Data: 2010-12-26 11:35:04
Autor: MarcinJM
Nowy hujdaj klasy średniej
W dniu 2010-12-26 07:19, to pisze:
http://moto.wp.pl/martykul.html?wid=12967240

Trzeba przyznać, że wygląda ciekawie... jeśli technicznie będzie na
poziomie i30 i sida, to może być groźnym konkurentem dla paska w tdiku. ;)

Dla mnie te wszystkie wspolczesne auta wygladaja jak oblozone blacha.
Niewiele lekkosci i niewiele finezji.
Wiem, SPRAWIAJA z wygladu WRAZENIE solidnych.

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Data: 2010-12-26 11:56:19
Autor: MarcinJM
Nowy hujdaj klasy średniej
W dniu 2010-12-26 11:35, MarcinJM pisze:
[...]

Jak ubrne w blaszany fartuch, moze tak bedzie lepiej :)

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Nowy hujdaj klasy średniej